Lollige tweets

25-05-2010 22:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort twitter ik een beetje. Af en toe kom ik zukke lollige tweets tegen.

"een schitterend lied als je van kutmuziek houdt" (Nico Dijkshoorn die het songfestival zit te kijken).

Kom maar op met die getwitterde oneliners!
Beau: Er zit een magneet in mijn keel en die trekt mij naar de bodem van de fles witte wijn in de ijskast. Ik sta machteloos.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuk, ik ga Mike Bodde ook volgen. Heb hem een paar keer bij DWDD gezien en hij is grappig.
Ik vind deze Mike Boddé tweets nog niet echt overtuigend, maar ga hem toch volgen. Ik denk dat ik hem in ga wisselen tegen Maxim Hartman. Ik had (op basis van zijn tv-optredens) erg hoge verwachtingen. Die hij dus niet waarmaakt.
Ik twitter soms ook, het gaat een beetje in vlagen bij mij. Soms een tijdje heel veel en dan weer een tijdje helemaal niet. Ik post sowiezo al mijn blogs op twitter en leuke links die ik tegenkom, en verder soms gewoon iets slaps over mijn leven wat dan natuurlijk niemand boeit Het 'meetwitteren' met grote evenementen op tv heb ik woensdag voor het eerst gedaan bij het Carredebat. Ik vond het erg leuk, ik werd zelfs een paar keer geretweet dus toen was ik stiekem wel trots

Ik volg vooral BN'ers en nieuwssites/blogs/tijdschriften, maar ook een paar kennissen en wat mensen die ik via internet ken. Als je op mensen reageert, ook al ken je ze niet, word je zichtbaarder en krijg je vanzelf meer followers!
O, maar ik vergeet helemaal een lollige tweet te noemen Ik vond deze wel leuk, net van wim de bie: Dat is het goeie van de democratie: ieder partijlid heeft een eigen breekpunt. De kiezer heeft er tientallen.
Hahaha, deze dan: verkiezing tot de mooiste neuspeuter chick. Stuur je neuspeuter foto in en win 150 eurie! Waar neuspeuteren wel niet goed voor kan zijn, hahaha. Ik stuur er wel een op, you never know. Kan het goed gebruiken op vakantie.
????
Hier een mooie van een reclame man die ik volg:

Iedereen zei dat het onmogelijk was, totdat er iemand kwam die dat niet wist...
Die zie tegenwoordig ook overal voorbij komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven