Abonnement verloopt. Nieuw toestel, maar welke? Iphone of...

donderdag 27 mei 2010 om 18:09

Ja ja het is zover. heb het lang tegen kunnen houden ,maar ik moet er nu echt aan gaan geloven. Mijn aller aller aller oudste nokia (zo'n mega simpel ding voor enkel bel en sms) is nagenoeg stuk en ook mijn abonnement verloopt en kan een nieuw toestel aanschaffen, maar welke.
Mensen ervaring met de Iphone (moet dan wel switchen naar T-Mobile en weet niet hoe het zit met bereik e.d. daar). Heb nu namelijk Vodafone.
Of de Blackberry Bold 9700 of Nokia N97. Die laatste vind ik zelf niet zo, maar misschien zijn er nog andere nokia toestellen met internetfunctie ivm mail en agenda die handig zijn.
Alle info is welkom.
                    Mensen ervaring met de Iphone (moet dan wel switchen naar T-Mobile en weet niet hoe het zit met bereik e.d. daar). Heb nu namelijk Vodafone.
Of de Blackberry Bold 9700 of Nokia N97. Die laatste vind ik zelf niet zo, maar misschien zijn er nog andere nokia toestellen met internetfunctie ivm mail en agenda die handig zijn.
Alle info is welkom.

donderdag 27 mei 2010 om 18:21

quote:Janna80 schreef op 27 mei 2010 @ 18:12:
Ik heb dit probleem ook. Staat ook al best wat over op digi, moet je maar eens kijken.
Heb ik geloof ik wel allemaal doorgelezen, maar kom er niet uit. Hoop op de gouden tip hier..hihi.
Zit nu bij vodafone en ben daar opzich tevreden over. zou dus opzich daar wel willen blijven. Dan valt de iphone af want die kan je daar niet krijgen. T mobile wel, maar daar hoor je wel wisselende verhalen over het netwerk enzo.
En wiek ent de HTC legend? Schrijft men ook wel posief over.
                    Ik heb dit probleem ook. Staat ook al best wat over op digi, moet je maar eens kijken.
Heb ik geloof ik wel allemaal doorgelezen, maar kom er niet uit. Hoop op de gouden tip hier..hihi.
Zit nu bij vodafone en ben daar opzich tevreden over. zou dus opzich daar wel willen blijven. Dan valt de iphone af want die kan je daar niet krijgen. T mobile wel, maar daar hoor je wel wisselende verhalen over het netwerk enzo.
En wiek ent de HTC legend? Schrijft men ook wel posief over.

donderdag 27 mei 2010 om 18:22

quote:PattiPage schreef op 27 mei 2010 @ 18:14:
Ik heb nu een HTC Hero maar moet/wil ook een andere. Ik kan volgens mij niet wennen aan die touchscreen.
Daarom denk ik aan een Blackberry maarrrrr kan ik daarvoor ook allerlei apps downloaden zoals bij de Iphone of HTC?
Sorry voor het topic kapen ;)Geen probleem hoor..hi
                    Ik heb nu een HTC Hero maar moet/wil ook een andere. Ik kan volgens mij niet wennen aan die touchscreen.
Daarom denk ik aan een Blackberry maarrrrr kan ik daarvoor ook allerlei apps downloaden zoals bij de Iphone of HTC?
Sorry voor het topic kapen ;)Geen probleem hoor..hi

donderdag 3 juni 2010 om 16:24

De Iphone is een overgewaardeerd toestel waarbij je er ook nog eens  erg last van hebt dat Apple bepaalt wat jij met je toestel kan. Ook is de ontvangstkwaliteit slechter dan de goedkoopste nokia's.
Maar als je van spelletjes en andere apps houdt....tsja...dan is hij weer wel goed.
Wat dacht je van de Nokia N8
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=3226
                    Maar als je van spelletjes en andere apps houdt....tsja...dan is hij weer wel goed.
Wat dacht je van de Nokia N8
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=3226

vrijdag 4 juni 2010 om 19:38

je kan bij verschillende winkels je abb verlengen en daar een ander toestel bij kiezen dus ook de i phone, ik heb een maand geleden ook de keus gemaakt, maar heb gekozen voor de nokia n97mini omdat ik voor de i phone te veel bij moest betalen. 
Ik weer niet of ik die winkels hier mag noemen maar dan moet je mij maar even mailen.. je kan dat ook online doen trouwens. gr isa
                    Ik weer niet of ik die winkels hier mag noemen maar dan moet je mij maar even mailen.. je kan dat ook online doen trouwens. gr isa

dinsdag 14 september 2010 om 20:46

Mijn abbo liep ook af en heb een iphone genomen. Zat al bij t-mobile en ben daar erg tevreden over. Heb mijn abbo verlengd voor 2 jaar en betaal 25 euro per maand. Telefoon was gratis hierbij (3gs) en internet zit er ook gratis bij voor die 2 jaar. Vond het wel een goede deal. Heb de iphone inmiddels een week of 5 en ik vond internet en spelletjes altijd onzin op je foon. Inmiddels heb ik bergen apps en kan ik er niet meer vanaf blijven. Ik heb nog geen problemen gehad met de telefoon op met t-mobile. Enige nadeel is dat ik bij mijn ouders in duitsland geen bereik heb. Aan de andere kant van de straat wel, maar in hun huis niet. Dat is wel balen, want ze zeggen zelf dat ie het daar wel moet doen. Maar ik kan niet connecten met het netwerk in hun huis. Maar goed, dit wist ik al langer dus heb er nu zelf voor gekozen.

dinsdag 14 september 2010 om 22:54

Ik heb afgelopen zondag een Iphone besteld icm een Vodafone abonnement. Betaal straks 30.- gemiddeld per maand (200min/400sms + internet) verspreid over 24 maanden. Het is wel een Iphone 3gs, maar dat maakt me niet zoveel uit. Ik wilde heel graag bij Vodafone blijven (mocht m'n abonnement al verlengen) én een Iphone, maar niet meer dan 50.- bijbetalen. En dat is gelukt, ik moest 47,- bijbetalen voor de 3gs. Over 2 jaar kijken we wel weer verder. 
Verder ken ik de Iphone al. M'n vriend heeft er 1 en we hebben een Ipad, dus heel nieuw is ie niet voor me, maar natuurlijk wel erg leuk.
Verder heb ik wel m'n vaste telefoonlijn opgezegd, daar maakte ik toch al niet heel veel gebruik meer van. Met m'n moeder ga ik wel aan de skype via de Iphone:)
                    Verder ken ik de Iphone al. M'n vriend heeft er 1 en we hebben een Ipad, dus heel nieuw is ie niet voor me, maar natuurlijk wel erg leuk.
Verder heb ik wel m'n vaste telefoonlijn opgezegd, daar maakte ik toch al niet heel veel gebruik meer van. Met m'n moeder ga ik wel aan de skype via de Iphone:)

donderdag 16 september 2010 om 09:31

Ik mag volgende week ook voor een andere telefoon! Joehoe! Ik heb nu de Samsung F480 touch en twijfel tussen een Blackberry en een Iphone... Ik kan niet kiezen.
Het scherm van de Iphone is groter en dat lijkt me lekkerder met internetten.
Maar de BB heeft nu bij T-mobile een aanbieding; 1e jaar gratis internet. Ook fijn.
Pingen kan met beide toestellen begreep ik.
Wie heeft 1 van bovenstaande telefoons en wat vind jij het grootste voor- en nadeel ervan??
                    Het scherm van de Iphone is groter en dat lijkt me lekkerder met internetten.
Maar de BB heeft nu bij T-mobile een aanbieding; 1e jaar gratis internet. Ook fijn.
Pingen kan met beide toestellen begreep ik.
Wie heeft 1 van bovenstaande telefoons en wat vind jij het grootste voor- en nadeel ervan??