Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Goeiemorgen!

Stuiterlkindjes hier. MK heeft vanmiddag een 'muziek'uitvoering met school en mag later beginnen maar stuitert heel ergen JOm was bijzonder vroeg wakker (ik dus ook, bleh) en zit nu in een soort van slaaptekort hyper.

Dus. Koffie. Veel koffie!
*geeft een slinger aan de koffiemachine*

Tila dat is wel vroeg zeg stuiterende kindjes.

Misschien kunnen ze in hun stuitermodus even helpen slingers oip te hangen in het kasteel want.......

We hebben een L we hebben en I we hebben een L LIL.

Lieverd van harte!

Al flink in de watten gelegd vanmorgen door kids en man?

Marie je maakt nieuwsgierig hoor. Laat dat persbericht maar snel komen. Leuk dat het leuk was overigens.

En Bloes een want dat klinkt allemaal niet fijn. En arme opa.

Veel plezier met de premiere vandaag en Tila met de muziekuitvoering.
Hulde! Hulde!

**zet een verjaardagskaas neer**

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloooooriiiiiiaaaaa!
GEFELICITEERD LIL!!!!!!!!

Darly
Nope - that would be the cheese

Jaaaa, ik ben al verwend en bezongen en vanmiddag wordt dat nog meer! GG heeft me achterlijk vroeg wakker gemaakt om een cadeautje te overhandigen dat vanwege aard en aanzien niet geschikt is voor de onbedorven kinderoogjes (o, ik ben zo dol po dat soort kantige cadeautjes!), en ging daarna met kindervolk ontbijt organiseren en dat alles nog vóór de creche- en schoolronde . Vandaag gezinsverjaardag en zon schijnt dus we gaan met truien en zeiltjes en kleedjes mee toch lekker picknicken Zoon & Dochter allebei vroeg vrij, dus dat is mooi.

M'nas, ik stuur je de mail wel even door als ik 'm nog heb, maar anders staat het vast ook op website van waar het gehouden wordt (ik ben erg nieuwsgierig naar dat boek trouwens ook, jij vond het wek wat geloof ik?) Je NY verhalen-die-nog-niet-verteld-mogen-worden klinken nu al goed!

Zo, nu even koffie, waar zijn de tijden dat mijn verjaardag begon om 12 uur in de kroeg en dat ik dan overdag sliep tot heel laat en daarna gewoon verder feestte...??
Die tijden zijn vervlogen bij het uitpersen van het kroost Maar die komen weer terug, schijnt het, op het moment dat je je kroost de deur uit perst

Lil, kom op, doe niet zo mal en kom van die telefoon af en kleed je aan!
En wat zeg je dan lil als de kinderen vragen wat GG jou heeft gegeven?

Mooie start van de dag Lil!

Geniet!
Huh? Maar dat zijn toch kleren, Tila?
quote:lilian02 schreef op 28 mei 2010 @ 09:26:

Huh? Maar dat zijn toch kleren, Tila?

Tis nog best fris buiten hoor
Lil!!!! Ge *smak* feli *smak* citeerd *smak* met je eeuwigdurende schoonheid!!!!

Klinkt fijn, zo'n verjaardagsochtend, inclusief het kado dat niet geschikt is voor jeugdige kijkertjes.

Ik had de mail over het evenement wel gehad trouwens, zat in mijn junk-folder (tsss....). Helaas is het nu op een dag dat ik niet kan, jammer. Ik vond het boek erg mooi trouwens.

Hey, Tila, zal ik je nog jaloerserserser maken? Mijn hotel was op Broadway..........
.
Cool!

Ik logeerde toendertijd in een heusch echt appartement met poezie-theater op 23rd & Park dat was ook geen slechte plek!
quote:lilian02 schreef op 28 mei 2010 @ 08:50:

Nope - that would be the cheese ~zet de taart op tafel~

Dat zegt Darly toch...

Lieverd, van harte gefeliciteerd.

Hopelijk is de rest van van dit levensjaar minstens net zo fijn als deze ochtend is geweest.

Zoen!
Wat wilde ik nou toch typen?
MK zit op de coolste school van heel Ubervinex er was vandaag een 'schoolpleinorkest': een dikke 600 kinderen die een vet cool muziekstuk in elkaar zetten! Het was briljant! En een hoop herrie, waar Jom toch rustig bij in slaap viel
Leuk Tila!

En agossie die Jom, was die zo moe zeg?

Mims, gave taart very cheesie.

Lil leuke dag tot nu toe?
Mogguh

*zet koffie neer*
Jaaaa! Koffie!

Ik heb de hele krant al uit heerlijk.
goedemorgen kasteeldames, heeel lang zonder laptop en dus zonder internet gezeten, maar nu een noodleenpc en ff 2 vraagjes

Tila, ik las ergens vorige week of zo dat je vlees had opstaan voor de roti; wil je mij het recept mailen (van totaal hoe je het maakt) of staat het al ergens in een topic op de eetpijler?

Suup, begrijp ik goed dat ja al een nieuwe baan hebt? Zo ja, gefeliciteerd en ben benieuwd naar hoe/wat. Mailbox staat open , sms niet want oplader kwijt.

Fijn weekend allemaal!
Ha thee.

Ja klopt tijdelijk weliswaar, maar wel werk. Je stond nog op de bellijst, maar beetje druk geweest. Maar dat moet dus maillijst worden begrijp ik. Check. Ga je vanavond ptoberen te mailen. Hoe is het met jou verder?

En natuurlijk niet te vergeten:

Goeiemorgen!

**springt in het ontbijtbuffet en duikt weer op, met croissantje tussen haar tanden**

Wie wil er koffie?
Thee, ik heb je email adres niet meer, dus ik heb je even vriend gemaakt. Voor het rotirecept.
Ik mail je anders het adres van Thee wel even Tila.
Dank Suup!

*heeft roti door de lucht gegooid op weg naar thee**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven