Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Vond je het onkies Tila, de run op de kaas? (ik vond het met name erg lekker!)

Wow jongste en schimmelkaas, respect Bloes!

Ik ben zo blij met mijn nieuwe fiets. Hij fietst lekker en snel.

Nu nog even wat puinruimen voordat geheime loge morgen komt en dan naar bed, was een drukke dag.
Vlgens mij was de kaas ook meegebracht voor consumtie, althans het ingepakte deel van Kjong wel in ieder geval.

En dochter kon het niet laten mij nog even te wijzen op het feit dat er bij Lil dus wel gruyere was (ik had HAAR taart zonder gruyere gemaakt omdat de ap die niet had.

Lekker ding dochter. Ging haar laatste examen ook zo goed als de rest Marie?

Oh en is Oudste Zoon op vrijersvoeten? Geinig.
Ik vond niks onkies,moest er wel om lachen. Lillief die zei "snij maar aan!" en Lil die riep "Maar dat is een kadooooootje!"

Bonkies zijn onkies. Sinds gisteren. Kannerniksaandoen.

Wat voor kleur heeft je nieuwe fiets, Suup?

*hangt vlag uit voor oudste 'anas~*

Schooooooooools out for summer!!

*hoopt en bidt dat MK morgen beter is: hoest longen uit lijf terwijl snot uit neus stroomt, en ze moet morgen op schoolreisje! *
Goeiemorgen! Koffie!

Stuitermeisje hier voor schoolreisje, stuiterjonmmetje voor opa-en oma-dag op de creche en ik zit hier met een pijnlijke doos vanwege een stomme schimmel. Ik haat die paaseitjes, vieze kledderbende en het jeukt nog steeds! Aaaargh!

Maar goed. Koffie dus.
Koffie!

Agossie die MK. Hopelijk vandaag weer wat beter.

Mijn fiets is metallic blauw, valt lekker op dus. Ga nog even knalfietstassen erbij scoren.

Hema heeft trouwens wel weer leuke rokjes zag ik gisteren. Maa heb het niet gedaan, heb genoeg rokjes inmiddels.

Ok, aankleden en even functioneel tv kijken en dan aan het werk.
*hier ook hoest en snot* Geen schoolreisje hier helaas, alhoewel: ga straks helpen een begin te maken met de verhuizing van een een vriendinnetje. Mat haar mee naar Ikea, bouwkundige inspectie, notaris enz enz. Daarna sporten (tenzij ik zo verkouden blijf) dus pas vanavond laat weer thuis.

Fijne dag iedereen!
Suup, je kunt gewoon toegeven dat je geen rokjes bij de Hema koopt vanwege de onkies hoor.....

Dat verhaal om de kaas heb ik gemist, haha! Niet dat er geen gruyere in de taart zat, dat heeft Oudste Dochter héél duidelijk gemaakt (foei Suup foei! ). Lekkere meiden zijn jullie...

En naadloos over van schimmelkaas naar paasei-noodzaak, Vervelend!! Hoeveel dagen is het geleden (paasei)? MIsschien nog een flucanazol erachteraan?

Dar succes met pre-verhuizen! Lief van je, dat is beter met zijn tweeën.
Paasei was vannacht, dus ik geef het nog even. Ik ben sowieso een groot voorstander van fluconazol. Werkt sneller en je hebt geen bende. Maar goed.

Ik zag hele leuke jurkjes bij de hema. Misschien zo even eentje scoren. Omdat ik zo'n zielig kruis heb

MK is veel beter dan gister. En, oh joy, door snot en misere in de gelederen van de begeleiders, zit MK nu niet bij het terrorjongetje in het groepje nou weet ik zeker dat ze een leuke dag gaat hebben

Knalblauw is goed bij trekpleister hadden ze leuke fietstassen!

Helpen verhuizen is leuk. Is dat vriendinnetje K van FB?
Alle kaas is altijd gewoon voor consumptie en alles wat ik aan eetwaar in huis heb is gewoon beschikbaar voor iedereen die ik bij mij thuis heb uitgenodigd dan wel alle leuke mensen die spontaan aanwaaien, dus no hard feelings concerning cheese

En Bloes: weet je dochter dat niet alle schimmelkaas blauw is, of: heeft ze wel eens van roodschimmels gehoord? Want dát zijn de lekkerste kazen vind ik (blauwschimmel vind ik vaak vooral zout en te scherp (tenzij echt heel lekker maar de meeste reguliere blauwkazen zijn dat niet, vind ik), en minder echt lekkere stinkkaas-nasmaak). Overigens is de meeste inhoud van die tas, die uit de kelder was getild vanwege geen plek meer in de koelkast alsnog op tafel gekomen hoor, maar de geitenkaas lag goed verstopt ergens achter de de eieren en de olijven

YEAHHHH voor Oudste Dochter! (Wat een mooie meid is het trouwens M'nas, niet normaal...)
Thanks, Lil! Ik vind haar ook bloedmooi, zo jammer dat 17-jarigen dat dan zelf niet zien. Zij denkt oprecht dat ze lelijk of op zijn minst niet zo erg leuk om te zien is, terwijl ik enorm vaak hoor dat mensen haar zo mooi vinden. Beauty is wasted on the youth....

Het water loopt me in de mond, van al dat kaasgepraat. Ik geloof dat ik maar even naar de Ap afzak om snel nog wat te halen.

O! Jongens! Ik ben verlost van mijn likdoorns! Jihaaaaaa, nu kan ik gewoon weer killer heels aan zonder na een uur mijn dochter te moeten vragen of we van schoenen kunnen ruilen omdat ik niet meer kan lopen :-).
.
En Tila: ik vind jouw kruis ook zielig. Ik wilde bijna zeggen: "kusje erop", maar dat gaat me dan weer wat ver :-).
.
Hahahaha! Dat gaat mij ook te ver. Gefeli met je likdoornverwijdering Hoe voelt dat nou, gewoon 5 tenen hebben?

Serieus? Denk dochter dat ze niet mooi is? Sjessis, het kind is beeldschoon! Mooi koppie, prachtfiguur en een uitstraling!

snap ik van de kaas Lil je deed alleen zo lekker theatraal.

Ik ben trots op mij. Heb zojuist een pracht van een elfjesjurk voor MK afgemaakt, waarmee ze op het eindfeest van theaterschool absoluut zal schitteren
.

~negeert verder verhalen over paaseieren wegens heel nare herinneringen aan de nacht dat ik er heel lokaal heel hilarisch allergisch voor bleek en ik de volgende dag jankend bij de huisarts kwam vragen of hij ook nog iets anders wist voor te schrijven, staand ~
Oudste Dochter zei bij de Mac tegen mij, met haar ogen rollend, dat "de mensen zullen wel denken: "waarom staat die griet nog op hoge hakken in de Mac??!". Mananas schoot in de lach (en gaf mij gelijk) toen ik zei dat ze eerder zouden denken: "sjezus christus wat een mooie meid op geile hakken! "

Pubers......

Rode schimmel? Juk, dat klinkt ook niet fris hoor en ik zou er zéker mee naar de dokter gaan.

Weet iemand nu eigenlijk hoe het met Hanning Mankell is? Bah bah en nog eens bah-verhaal.

Avondvierdaagse is zoooo leuk! Blij van die blije bekkies en leuke ouders (ook ouders van het schoolplein die ik nog niet ken).

Die leuke jurkjes en rokjes bij de Hema, die hebben ze gewoon niet in Provinciedurp. En Bonkies zijn ook op en tot grote verontwaardiging van de Bloesjes kregen ze dus geen Skinny, ook niet toen ik 12 euro aan panty's en koeken en andere meuk afrekenden. Nou ja zeg.....

Fuck de Hema in Provinciedorp. Als er iets leuks in de winkel ligt, is het meteen uitverkocht en kun je er naar fluiten óf het is er nog niet op dinsdag.

Tila, doe es een foto van de Elfjesjurk op de mail!! Gaahaaf, zo knap dat jij dat kunt!
quote:tilalia2 schreef op 01 juni 2010 @ 21:24:

Hahahaha! Dat gaat mij ook te ver. Gefeli met je likdoornverwijdering Hoe voelt dat nou, gewoon 5 tenen hebben?

Geen idee, en er 5 amputeren vind ik ook weer zo wat.

Ja, serieus, Dochter vindt zichzelf oerlelijk. En op een goede dag vindt ze zichzelf gewoontjes. Vreemd ook dat de veelvoud aan complimenten nooit blijft hangen, maar die ene keer dat ze niet-complimenteus met Anne Frank werd vergeleken al jaren resoneert.

Volgens mij is dat typerend voor pubers. In mijn jeugd vond ik mezelf ook lelijk, en als ik nu naar foto's van toen kijk, denk ik: leuk koppie. En nu, bijna 42, lijd ik aan een geidealiseerd zelfbeeld dat regelmatig gelogenstraft wordt door de spiegel of door foto's .
.
Zielig Tila,

En je dochter is beeldschoon Marie. (zo is dat nog maar eens gezegd)

Fijn zeg likdoorn vrije voeten.

Ik heb inmiddels fietstassen gekocht van die postbodefietstassen, maar dan blauw met grijs, geen bloemen erop, wel praktisch

Net met Geheime loge in stamkroeg gegeten. Geheime loge is moe na lange reis en ik ook na lange werkdag dus het licht gaat hier zo uit.
Oh Bloes dat is ook zielig voor de bloesjes.

Ik heb vandaag toch nog een rokje gekocht bij hema. en drie bonkies gespaard, blijkt Kjongen ze ook ineens te sparen dus die gaan naar hem. (vroeg hij gisteren zeg suup jij koopt toch wel eens bij de hema (eeeeh durfde hem niet te vertellen dat ze naar de toetjes en de bloesjes waren gegaan).

Zeg Marie vis jij naar complimentjes?
Hahahahaha, nee hoor, Suup! Ik vis zelden naar complimentjes want ik vind mezelf zo leuk dat ik weinig behoefte heb aan externe bevestiging :-).
.
Ok dan zeg ik niet dat je op foto's net zo mooi bent als in het echt

Zo mijn veldbedje ligt klaar, omdat geheime loge tot vrijdag blijft en ik haar met een sollicitatie voor de boeg het niet wil aandoen om op de bank te slapen en ik mezelf drie nachten op de bank niet wil aandoen heb ik bij Kjong een luchtbed geleend, ben benieuwd hoe dat slaapt.
Bloes, ik maak morgen wel even foto's van het jurkje, ik heb er net een paar gemaakt maar het licht nu is niet mooi.

Slaap lekker zo op je veldbed! En doe groeten aan je logee

M'anas, ik ken het hoor, ik vond mezelf vroeger dik, en mooi was ik ook àl niet, en m'n haar was stom, en mopperdemopper. Het enige waar ik echt blij mee was - toen ze eindelijk eens een keer genegen waren om uit mijn borstkas te ontspruiten - waren m'n tieten.

Ik vind mezelf nu geweldig. Zo geweldig dat ik standaard te kleine kleren en te kleine schoenen uit het rek trek, om vervolgens te aanvaarden dat die toch echt niet gaan passen En dat ik zo nu en dan heeeel erg schrik van rimpels en wallen als ik in de spiegel kijk en het licht is niet lief

Bloes, hema online? Moeite van het proberen waard. Knock off king louie jurkjes en rokjes voor 10 danwel 13 euro is best aantrekkelijk

MK heeft zich zo vermaakt op haar schoolreisje! Helemaal gelukkig ende blij en dood en doodmoe, dus theaterschool hebben we maar even overgeslagen vandaag. Ze lagen er om kwart voor zeven in en ik heb ze niet meer gehoord

Ik heb net twee uur gespendeerd aan het opruimen van mijn naai-hoek. Ik heb werkelijk waar iets van 1000 klosjes garen in 1000 verschillend e kleuren. Wel heel erg leuk: er zit een deel van de collectie van mijn oma in (geen plek meer na verhuizing) en dat zijn dan van die prachtige oude houten klosjes, sommigen van voor de oorlog, anderen van net erna. In de meeste films die in die tijd spelen zijn kleren grauw.Maar deze klosjes hebben de meest prachtige heldere kleuren, ook nog na al die jaren. Ebn dan glijden die klosjes door je handen terwijl je het draad weer omwikkelt, en bedenk je wat ze er dan voor moois mee had gemaakt (oma was vroeger coupeuse, bij de bijenkorf) en of ze dat misschien droeg toen ze verkering met mijn opa had, of dat het iets was dat mijn moeder heeft gedragen.... ik ben zo blij dat ik ook kan naaien, en dat mijn oma trots is op wat ik aflever, ook al is het vele malen simpeler dan wat zij in elkaar draaide. (Een beha kòpen als je borsten kreeg? Nee hoor lieve schat, die moest je dan zelf maken!)

Maar goed. Mijmer de mijmer Schatgraven in garen en band.
Weten jullie trouwens dat ik nog steeds helemaal overloop van energie na afgelopen zondag? Ik vind het zo geweldig en bijzonder dat we zo'n geweldige groep vrouwen bij elkaar zijn! Ik wil echt echt echt heel graag weer snel een date, maar dan met Darly en Mims er ook bij.
IK BEN PEETTANTE!!!!

Petekind is geboren met tweelingzusje, zusje op de gewone manier, Petekind met een keizersnede. PIEPklein want nog geen 2200 gram maar ze zijn er en ze zijn gezond en Vriendin is gezond en de vader, die net belde zo blij en verliefd op zijn dochters.

Ik ben een beeeeeeeeetje hyper dus, sorry.
Oooooh wat goed! Wat goed wat goed wat goed!

Gefeliciteerd!

Uitverkocht dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven