Speculeregalerij
woensdag 2 juni 2010 om 13:36
Dat gaat weer spannend worden, een eregalerij van vivaforummers. En de eerste forummer die op de galerij komt, is al gekozen! Wat is er dan leuker dan hier speculeren over wie dat zou zijn. Ok, uitgaan, bioscoopje pakken, wat dingen die ik op deze pijler niet mag noemen, uit eten gaan, een heleboel dingen eigenlijk, maar niettemin is dat speculeren toch ook leuk. Voor als die leukere dingen er even niet in zitten.
Ok, de eregalerij dus. Uiteraard is die binnen de korste keren gevuld met de overbekende forummers die hun plek ook meer dan verdienen. Zoals BGB, Meds, Eleonora, Yasmijn, Mylenevalerie. We kennen ze allemaal. Maar die komen er vanzelf wel op. De keuze van de angels moet natuurlijk iets meer hebben. Iets engelachtigs.
Dus ik zet in op: Vinyl.
Wat denken jullie?
Ok, de eregalerij dus. Uiteraard is die binnen de korste keren gevuld met de overbekende forummers die hun plek ook meer dan verdienen. Zoals BGB, Meds, Eleonora, Yasmijn, Mylenevalerie. We kennen ze allemaal. Maar die komen er vanzelf wel op. De keuze van de angels moet natuurlijk iets meer hebben. Iets engelachtigs.
Dus ik zet in op: Vinyl.
Wat denken jullie?
woensdag 2 juni 2010 om 13:43
Ze moeten wel iets engelachtigs hebben hoor, ik hoor nu toch meer de standaard bijzondere forummers voorbij komen.
En Ardberg is net aan het wennen aan zijn status als toch-niet-zo'n-onbekende-forummer-als-hij-dacht
Voor die eregalerij zal ik nog heel wat goede adviezen moeten geven. En mijn adviezen kennende ben ik dan dus nummer 3000 of zo
En Ardberg is net aan het wennen aan zijn status als toch-niet-zo'n-onbekende-forummer-als-hij-dacht
Voor die eregalerij zal ik nog heel wat goede adviezen moeten geven. En mijn adviezen kennende ben ik dan dus nummer 3000 of zo

woensdag 2 juni 2010 om 13:44

woensdag 2 juni 2010 om 13:45
quote:Zwieber schreef op 02 juni 2010 @ 13:43:
[...]
MrsCarious.Haha Zwieber, daarom vroeg ik ook of je er ook weer uitgegooid kon worden. Stel (stel hè) ze had iets liefs gedaan voor een forummer en was er in gekomen en later dus Troll en permaban.
[...]
MrsCarious.Haha Zwieber, daarom vroeg ik ook of je er ook weer uitgegooid kon worden. Stel (stel hè) ze had iets liefs gedaan voor een forummer en was er in gekomen en later dus Troll en permaban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 2 juni 2010 om 13:45
woensdag 2 juni 2010 om 13:47
quote:tilalia2 schreef op 02 juni 2010 @ 13:44:
[...]
En dan bedoel ik niet dat ik er nooit in zal komen. Kom op, ik ben zo leuk! Nooit te beroerd voor een discussie, op de een of andere manier altijd te laat voor een rel....Als reldel kom je er vast nooit in...wij relpiraten riskeren ook heel wat
[...]
En dan bedoel ik niet dat ik er nooit in zal komen. Kom op, ik ben zo leuk! Nooit te beroerd voor een discussie, op de een of andere manier altijd te laat voor een rel....Als reldel kom je er vast nooit in...wij relpiraten riskeren ook heel wat
Viva naar de knoppen.