Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Zie nu pas je bericht over rok, jurk is gelukt. Ben morgen in voormalige lil woonstad en zal daar even kijken op station heb ook nog een jurk xl-bestelling en die was er niet meer in suupstad
Die rok heb ik ook trouwens, jurk vond ikniet mooi
Haha, wat heb je nu voor mij gekocht? Jurk en/of rok? Enniewee; klapzoen met aanloop! Wat super suupra lief van je!
Jurk voor jou, rok voormij, gisteren had ik dat rokje al. Ik las je bericht te laat voor de rok, dus daar kijk ik morgen nog even naar.
Pfff vroeg hoor. Zo naar voormalige lil-stad.

Lag er gisteren weer om half 11 in, met niet gekker worden.

Vanavond met geheime loge naar sex in the city

Fijne dag lieve kasteelvrouwen
Goeiemorgen! Zo, da's inderdaad vroeg! Maar kennelijk wel fris en fruitig, want vroeg in bed!

Hoe is het met de oranjekoorts in jullie straat? Hier spruiten de vlaggetjes al uit de huizen... we gaan dit jaar een heel klein beetje meedoen.

'Want als je je huis niet versiert, ben je tègen het voetballen, mama!'

Daar kan ik wel wat koffie bij gebruiken...
Ja heel gek Tila, voel me zowaar wat uitgeruster.

Ik ging de laatste weken ook structureel te laat naar bed. Die uur tot anderhalf uur eerder scheelt zo veel. Even volhouden dus.

Arme jij. Een oranje huis Maar ja als de inderen het leuk vinden

Ik hoef niets aan oranje te doen, heeft de buurt al gedaan, straat hangt vol met oranje vlaggetjes.Geeft een heel gezellig geluid. En bij de openingswedstrijd tijdens kantoordag trek ik mijn Nederlandse vlagrokje aan (rood wit blauw dus) .
Ik heb een dutchydress, van het bavariabier, dus die gaat aan tijdens voetballen
Oh stoer! Willik ook, maar om daar nu bier voor te gaan kopen
Ik doe niet aan Oranje maar ik doe dan weer wel aan bier en leut dus ik denk dat ik alle wedstrijden in stamkroegje ga kijken :-) Ik moest gisteren van mijn outplacement-mevrouw meer genieten van mijn werkloos zijn dus het is nog verantwoord ook :-)

Denken jullie dat de Hema de volgende Kasteeldate wil sponsoren?
Suup wil een jurkje, maar geen bier

Darly wil bier,maar geen jurkje

Ik zie samenwerkingsmogelijkheden!

Hema mag de date sponsoren. Wij kopen de hapjes bij de hema en krijgen de wijn dan gratis
Briljant Tila, regel dat!
Maar mag ik dan in een ander jurkje, of ben ik dan een ontzettende spelbreker ?

Mensenmensen, wat is er veel te DOEN en het is zulk stralend weer. Vanavond laatste etappe 4daagse, ben benieuwd of mijn jongetje het nog een beetje aan kan. Dan morgenochtend nog een beetje doorrommelen en daarna heerlijke zonnig WEEKEND!!!! Gisteravond zag ik voor het eerst sinds zondag GG weer eens langer dan 5 minuten, dat was ook al heel gezellig. Ik ben zo blij dat ik zo'n leuke man heb! En zo te voelen is hij ook blij met mij
He wat fijn toch Lil.

Zit net het voetbalschema te bekijken en kom erachter dat ik madurodam-date met dot en dochter heb tijdens de tweede wedstrijd. nah ja is het tenminste lekker rustig in madurodam.
Jij mag in een ander jurkje, Lil Jij hebt aan de koopstatus van je man bij de hema al genoeg credits voor wel tien gesponsorde feestjes

Ik trof een geheel wereldvreemde doktersassistente. Die kende fluconazol niet dus nou moet ik maar afwachten of de vervangende huisarts genegen is om schimmelverdelger voor te schrijven. Ik word gek! Itch!
Hihihihihi.

Suup, ik ben begonnen met het pimpen van jouw oude kastje. Me net wezenloos gezocht naar de goede kleinste schroevendraaier om het besla er netjes af te krijgen. Hmpfr, lukt het niet. Schroefjes waren niet sterk genoeg, draaiden door, etc.

Zijn het als schroefjes vermomde spijkertjes
Getsie, is er voetbal in mijn weekend á deux met GG?! Ik hou best van voetbal, maar liever niet in zo'n weekend... Misschien zit M'dam wel helemaal vol met gevluchte voetbalhaters Suup

Hihi, gefopt door een vermomd spijkertje (Wat een, excusez le mot, ontzettende doos van een doktersassistente!)
Ik wil ook graag een ander jurkje.

En NL speelt toch maandag pas, of ben ik nou een sportbarbaar?

WEEKEND! Morgen vrij, dus mijn weekend is nu al begonnen, jihaaaaaaaaa.
.
En toen had ik het recept eindelijk, en toen was het niet op voorraad bij de apotheek. Potverdee, dat valt niet mee.

Ik ga vroeg naar bed vandaag. Ben moe!
Klopt maandag de 14de, maar in het weekend dat NL ook speelt heb ik een date met dotta die met dochter bij oma logeert.

Ik wil heel graag met dot naar madurodam

Met geheimelogee naar de film geweest vanavond en net veel te lang met een fles van mijn favo bubbels in de tuin zitten drinken, vuurkorfje aan.

Enne ik heb binnenkort een date. Het is nog even puzzelen wanneer (beetje te volle agenda), maar hoop dat deze wel langer duurt dan de vorige, want volgens mij is het wel een leuke vent. En de scharrel is nog steeds aan het nadenken dus die heeft pech. Ik ga daar niet op wachten.

Uch truste
Goed dat je niet gaat wachten, Suup. Ben benieuwd naar de date!

**kwakkel-alert**

Ik heb een pijnlijke opgezwollen klier in mijn nek en het doet echt zeer! en ik vind dat stom. Enzo.

**kwakkel alert weer uit**

Wie wil er koffie?

En het is zulk lekker weer! Jurkjes weer! Joepie!
eh bah Tila wat naar al dat gekwakkel.

Ik heb net weer een les afgesproken bij de Meester en heb opeens keelpijn en snot, ook stom. Nahja.

Eerste wedstrijd van Nld is op ma de 14e 's middags (als ik met 15 vrouwen, waaronder Toet, Bloes en Mims zit te vergaderen, wat denken jullie: enige kans dat er ergens een groot scherm opgesteld kan worden met kratje koude witte wijn erbij ? ) en dan wordt er ook nog gevoetbald weekend daarna, als Dot & Dochter inderdaad Madurodam rood gaan verven met onze onvolprezen Suup (wat is dit forum toch een mooi fenomeen ook ) en dan nog wel een keer, en dan moeten ze zien door te zijn naar de volgende ronde anders kunnen we al die oranje meuk net zo hard weer in de vuurkorf douwen (ik doe trouwens niet aan oranje meuk, maar via kinders druppelt er toch wel eea binnen denk ik).

GG staat op de rol om de 14e s'middags ergens midden tijdens De Wedstrijd Zoon van school te halen, en vroeg me vanochtend heel serieus of ze dan vrij hebben, vanwege voetbal. Dat leek hem wel logisch * haartjes omhoog *. Het lijkt mij onvoorstelbaar en ik ga er dan ook niet vanuit, dus GG moet maar met radiootje aan zijn oor snel naar de school fietsen en met Zoon terugracen naar zijn werk, alwaar wel groot scherm en krat en zo
Iphone aanschaffen.Lil, kan ie het via de livestream bekijken

Vrij vanwege voetbal. Hihihi. Nou ja, misschien als ie het heel lief vraagt?

Of een teevee in de klas, kunnen ze vast wel iets pedagogisch didactisch enzo omheen verzinnen
M'nas, Zoon vond het zó jammer dat hij jouw zoon heeft gemist, daar moeten we nog een inhaaldate voor organiseren. Hij was helemaal opgelucht dat ik wel toegang had geboden tot het jongensspeelgoed "gelukkig mam, anders had hij bij ál die meisjes gemoeten!" Ja, ~ril ~daar moet je toch niet aan dénken zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven