Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
quote:lilian02 schreef op 04 juni 2010 @ 09:45:

M'nas, Zoon vond het zó jammer dat hij jouw zoon heeft gemist, daar moeten we nog een inhaaldate voor organiseren. Hij was helemaal opgelucht dat ik wel toegang had geboden tot het jongensspeelgoed "gelukkig mam, anders had hij bij ál die meisjes gemoeten!" Ja, ~ril ~daar moet je toch niet aan dénken zeg!

Wat is het ook een lekker ding en een cutie hè?

Ik las hier gistermiddag bij en zag vervolgens meteen een Hemajurk op het schoolplein lopen. Die ik herkende door jullie berichten. Zo leer ik zooooooooo veel van jullie
Ik zie hier ook allemaal hema-jurken lopen

Lil, er was nog een jongetje hoor! Heb je dat wel aan Zoon verteld?

Wie wil er koffie?
Hier ook allemaal Hema-jurken. Kon ik meteen peilen of MM um mooi vond. Jep!

MM zei ook al dat half nederland een snipperdag/-middag neemt de 14de. Dan zijn we wel mooi in -0,5 u thuis denk ik want geen kip op de weg waarschijnlijk. HIj had helaas ook geregeld dat hij dan die wedstrijd zou gaan kijken bij een vriend in Provinciestad maar dat is zielig voor Jongste Bloesje want dan is er niemand thuis. Oudste is dan op Kamp. Ik ben nog In Denial.

Moet nu even gaan lunchen met leuke collega en werken!! Zwaai!!
Je kunt natuurlijk overwegen Jongste Bloesje maandag naar ons te brengen, Bloes, zodat ze met de Freule kan spelen. Kan MM voetbal kijken .

Ik ben maandag gewoon op kantoor maar heb al vernomen dat er overal TVschermen staan opgesteld zodat niemand de wedstrijd hoeft te missen. O. Okee.

Lekker ding, Lil, jouw zoon! Jongste Zoon vermande zich wel na het slechte nieuws dat Zoon er niet was, maar heeft inmiddels al een aantal keren gevraagd wanneer-ie Zoon dan wel weer eens ziet, dus een date vind ik een puik plan.

Vandaag een heerlijke vrije dag, heb daarnet ijsjes gemaakt met de jongsten. Leuk. Minder leuk (Tila, ik kwakkel even met je mee) is dat ik gisteren een enorm nare val heb gemaakt en een behoorlijke pijnlijke arm heb. Paar uur aangekeken (ik dacht: niet gebroken dus niks aan de hand), maar nadat mijn arm ongeveer de proporties aannam van die van een gemiddelde body-builder, toch maar even naar de dokter gegaan. Conclusie: aanhechting van de spier gescheurd. Geen enorme lel van een scheur, maar toch een scheurtje. Daar valt niets aan te doen behalve arm niet belasten, dus dat doe ik dan maar. Blegh.
.
Auw! M'anas, wat zal je een pijn hebben!

Bult in nek lijkt iets minder naar,maar dat kan natuurlijk ook aan Ibu liggen. Ik hoop maar dat ie wegsmelt na inname van de fluconazol.
Marie! Hoe ben je gevallen dan? Tila ook voel je je alweer beter?

Ik vind het maar een rare dag vandaag. Allereerst logeerde mijn hond bij mij vannacht dus ik werd om 07.00 wakker omdat er een hondentouw op mijn hoofd werd gesmeten. Gevolgd door enorm gelik en gehijg in mijn gezicht. En no way dat mijn hond weer wilde gaan slapen. En ik dus ook niet.

Vervolgens krijg ik een aanbieding voor een baan als company manager bij een voorstelling die van sept t/m jan gaat touren. Even over nagedacht maar omdat ik elke voorstelling mee moet (met eigen vervoer) en niet weet wat voor andere leukere dingen er op mijn pad gaan komen, de baan een uur later weer afgezegd.

En nu krijg ik weer een mailtje met een aanbieding om pr te doen voor een Suupstad-popmuziek-project. Met die persoon ga ik maar wel een afspraak maken want ik ben benieuwd wat dat dan allemaal inhoudt.

Ik wil een ijsje. Iemand nog meer voor een ijsje?
Ik wil ook wel een ijsje!

En poppr lijkt me heel erg leuk
Ik voel me nog niet beter, maar die pil heb ik pas 45 min geleden geslikt. Zo snel werkt het wondermiddel nou ook weer niet

Goed nieuws: MK is niet meer scheef en stijf, volgens de manueel therapeut. Een sessie duwen was genoeg, bleek vandaag
Ze had gewoon een duwtje in de rug nodig...haha...ow wat ben ik flauw...en wat vind ik mezelf weer grappig Wel oprecht fijn hoor Tila!
Whoehahahahaha, Darly, ik wilde hetzelfde schrijven. Ik vind jou dus ook heul grappig :-). Maar da's goed nieuws, Tila,good for her.

Darly: goeie beslissing om die ene baan niet te nemen, maar dat pop-PR-gebeuren klinkt wel erg Darly!

De Val: in stond in een overvolle tram die ineens vol in de remmen moest ivm een overstekende fietser die op een haar na geraakt werd. Ik viel tegen een ijzeren stang aan met mijn arm. Resultaat: bont en blauw en een scheurtje in mijn spier. Ik voel me alsof ik in elkaar geslagen ben en zo ziet mijn arm er ook uit :-).
.
erg leuk bedacht.

Marie Klinkt erg heftig. Sterkte!

Ik heb een date morgenavond pompiedom, welke van de nieuwe (hema)rokjes zal ik aandoen?

Maar voor de date even chillen bij Kjong om luchtbed terug te brengen.
Welke rokjes had je okkeweer?
.
Die jurk, zonder hemdje eronder,
Wat wilde ik nou toch typen?
Van de huidige hemaserie de zwate met rode/roze bloemen en de effen zwarte. Uit de vorige serie het rokje wat ik vorige week aan had op Lil-verjaardag en nog een ander rokje met blauwgroene bloemetjes. En ik heb ook nog een leuk king louierokje beetje folklore-idee.
quote:mimsey schreef op 04 juni 2010 @ 23:15:

Die jurk, zonder hemdje eronder, Schat als jij het zo graag wil doe ik zondag wel die jurk aan zonder hemdje, maar voor een eerste date vind ik dat iets te ver gaan
Nu wil ik ook allemaal jurkjes. En chocola of chips. Heb ik allemaal niet.
Oeh en Mariannanas, au! Sterkte!
Geintje, schat, geintje!

Geen idee, waar voel je je het fijnst in, waar heb je het leukste shirtje/schoenen bij?

~standje moralistisch~

Het gaat om jou, niet om jouw kleding!

(kopt hem zelf in; jaja, die kan uit... )
Hahahahaha. Mims

Ja maar kleding geeft wel de eerste indruk, dus ik wil er wel leuk uitzien. En nou weet ik wel dat ik leuk ben, maar dat wil ik in mijn kleding ook uitstralen.

Nou ik kijk morgen wel waar ik me het lekkerste in voel.

Overigens Mims, de jurk he die ik voor jou gekocht heb is toch wel leuk, liet hem vanavond aan mijn mama zien en zij zei wel gelijk, maar dan moet Mims er wel een shirtje onder dragen hoor, zonder shirtje kan niet
Echt wel.

Alles kan zonder hemdje!

Suup: dan het zwarte rokje met de bloemetjes, met een mooie zwarte top en fikse hakken eronder. Althans: dat zou ik doen.

Toet: arme jij, zo jurk-, chips- en chocolaloos.
.
Oh die sloeg op MIms, niet op Toetje.

Hoi Toetje!

Marie grote kans dat het dat inderdaad gaat worden. Vooral dat hoge hakken spreekt me wel aan
Ik ga maar naar bed. Want ik hoor de fudge en dry roasted nootjes roepen. Wilde opblijven om op Lief te wachten, die komt over anderhalf uur thuis. Maar vrees dat ik, als ik wakker blijf, ik anderhalve kilo erbij ga vreten. Naar bed dan maar. Op mijn slaapkamer liggen de twee kleine toetjes al te snurken op het logeermatras, dus echt alleen ben ik niet. Trusten kasteeldames!
Truste toet.

Ik ga ook maar eens naar bed.

*slaat op de gong*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven