Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Goeimorgen!

**zegt vrouw met dikke nek**

Zou ik de Bof hebben? Bult wordt steeds groter. Ik vind Jommetje met terugwerkende kracht opeens nog veel zieliger. Want zijn bult was relatief veel groter. Het doet zo'n zeer!

Ik ga straks, na mijn koffie, de huisartsenpost maar even bellen, of ik langs mag komen. Want dit is niet zo goed, geloof ik.

Ik ben voor M'anas d'r voorkeursoutfit.

Ik ben niet per definitie voor hemdjes of shirtjes: een goeie beha - in bijpassende kleuren - kan ook wonderen doen

Wie wil er koffie?
Bof is mogelijk, Tila.

Twee collega's hadden dat onlangs ook, en zeiden inderdaad dat hun nek/kaak zo zeer deed dat ze hun mond niet meer open konden den.

Geen AB nemen dan in ieder geval, voor zeker is of het wle of geen bof is. AB en Bof gaan namelijk niet zo lekker samen. Beterschap en sterkte!

Goedemorgen, trouwens,

Onze melk is op.

Het brood ook, Mops had de laatste boterham..

Beschuit ook al.

Er zijn alleen nog pyjamapapjes.

Doe mij dus maar koffie!
Wat wilde ik nou toch typen?
koffie!

ik sta in de wacht bij de hap...
Nou ja zeg, waar is mijn posting gebleven?

Wat is het evrdict, Tila? Moet je langskomen?
Wat naar Tila.

Hopleijk kan je snel terecht bij Hap.

Heb je ook koorts?

*stuurt butler naar Mims, met verse boodschappen*

Gelukkig hebben jullie wel koffie in huis

Ja denk inderdaad dat het die outfit wordt.

Darly ik laat jou nog even weten waar we zitten.

Balen trouwens, mooie fiets heft een dolgedraaide trapper.

grom, naar de fietsenmaker terug dus.
O, Tila, dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat je nu bij de huisartsenpost zit!
.
Tila, wat zeiden ze bij de hap?

Suup, sms maar waar je bent en vooral ook hoe de date ging. En show him what your momma gave you

*vertrekt voor de tweede verhuisdag van vriendinnetje K van fb*
Darly is dus voor metzonder tshirt

Succes met verhuizing!
Ik heb niet De Bof

Ik heb een ingekapselde ontsteking van mijn lympheklieren. En een tas vol medicijnen, met allemaal nare bijwerkingen, dus ik voorspel een weekendje wc, eerlijk gezegd.

Ik duik zo mijn bed in!
Bah tila, je boft niet. Beterschap

Het bloemen rokje gaat hem niet worden, is een afzakker.

Zo maar even kledingkast induiken.
Het is sexy rood hemdje geworden en zwart folkloreachtig kinglouie rokje. Met rode teennagels en zwarte sandalen met bescheiden hakje. En spijkerjasje voor als het loud wordt.

Typisch suup, aldus kjong.
Hoe 'loud' gas je het laten worden

Klinkt goed. Veel plezier!

Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn bult er een van de conservatieven is. Ik heb geen last bij staand koken of was vouwen, maar wel bij achter de computer zitten.

Is dat nou niet stom?
Hahahahaha, Tila, het is een SGP-bult! Da's wel akelig. Arme jij, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

Ik heb vastgesteld dat ik geen, ik herhaal geen scheurtje in mijn spier heb. Heb namelijk nauwelijks pijn meer, mijn bovenarm is alleen beurs en ook blauw, maar ik neem aan dat je bij een gescheurde spier fors pijn hebt, en die heb ik niet. Wat een aansteller zeg, die arts. Ramptoerist.

Suup: dat belooft wat, dat je nu al denkt dat de date loud wordt. Grijns.
.
Geen scheurtje? Da's mooi. Maar doe toch maar rustig aan. Want spieren kunnen best snel genezen,maar blijven dan nog wel even zwak.

Ik hoop ook dat het snel aanslaat. Mèn, wat kunnen die sgp-ers zeer doen!
Een SGP-knobbel . (Moest gisteren, of eergister? trouwens erg lachen om ABC / Aaf, iemand ook gelezen?)

Heeft Suup al iemand gesmst ?? Ik ben nou wel nieuwsgierig...

Heerlijke zonovergoten dag vandaag, heb GG alleen naar zijn moeder laten gaan (sorry liefje...) en ben met Dot & Zoon naar het buitenbad te Lilstad gefietst. Dat was echt lekker, al was het wel schipperen met Zoon die graag in het totale diepe van duizelingwekkende glijbanen afwilde, en ik die hem dat toch nog niet zo geheel ongezien wilde laten doen en dan Dot die dolgraag ook in dat totale diepe wilde springen maar dat van mij niet mocht en zo, maar uiteindelijk wel evenwicht in gevonden en ze waren ook nog lief tesaam. Ik heb toch maar leuk gebaard, al zeg ik het zelf Ze liggen nu samen te tukken op Zoon's kamer, omringd door een ontzettende bende lego en playmobil wat allemaal niet opgeruimd mag worden want Het Is Iets. Wat precies, dat weet ik ook niet, maar het mag niet verplaatst, zo veel is zeker.
*breekt even in*

Mims, Bloes en M'rie, checken jullie je mail even?
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Suup d'r date leuk is.
vanaf de wc kan ik q haar bericht bevestigen...
we daten nog steeds
En nu ben ik thuis.

Het was leuk. Opvallend veel oevreeenkomsten. We hebben eigenlijk aan een stuk door zitten praten en drinken. Enne ja hij zoent ook lekker (heel cliche met twee fietsen tussen ons in ).

Heb als een heel verstandig meisje het afzakkertje bij hem afgelagen (of ben ik nu een dom meisje?)

Maar er zit wel een tweede date in denk ik zo.
Goed zo! Foto & naw in de kelder?

Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

Mijn bult is niet alleen conservatief, maar ook fysiotherapeutisch: doet het minste zeer als ik keer, damesachtig netjes rechtop zit.

Wel beter geslapen,maar oeioeioei, wat doet het nog zeer.
Ja doe ik.

Oei best kort nachtje en best een beetje houten kop.

Gelukkig had ik eieren in huis dus net al even lekkere gebakken eieren op.

En dan zo richting Q.

Marie fijn dat het geen scheurtje is.

En Tila slaat de batterij medicijnen een beetje aan?
De pijnstillers doen het best aardig, gelukkig. AB had volgens de dokter wel een paar dagennodig om de ingekapselde bult te bereiken...

Loslaten, loslaten, mijn Meisje speelt alleen buiten. Mocht de weg oversteken en is nu in een speeltuintje...

(gelukkig wel met een vriendje dat al langer alleen buiten speelt, maar toch...laat het los, Tila, laat het LOS!!)

Ik eet ook gebakken eieren Hoe is het met je houten kop?
Das fijn.

Houten kop minder hout dankzij paracetemol. Maar door werkzaamheden wel wat aanreisvertraging, nou ja zit in de trein dus kom er wel.
CP:

Agossie, Mopsey is ziek.

Al sinds vannacht doet ze met de regelmaat van de klok dat waar Pim zo'n hekel aan heeft. Haar maagje is al helemaal leeg, maar blijkbaar blijft haar buikje zich keer op keer omdraaien. Water, appelmoes.. alles komt er met een rotgang weer uit.

Eigenlijk is ze nooit ehct heel ziek, realiseer ik me nu. Soms is ze wat hangerig, koortserig, en soms geeft ze ene keertje over (sorry, Pim), maar echt ziek is ze zelden (de vorige keer was toen ze roodvonk had). En nu ben ik dus ehct een moederweekdier. Maak me zorgen, modder wat aan met natte doekjes, hou een bakje omhoog, wrijf haar ruggetje, aai haar voorhoofd, en maak me nog meer zorgen.

Hoe lang kan een kind van haar lichaamsgewicht zonder vocht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven