ivf

06-06-2010 13:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Ik moeder van 38 jaar en met zoontje van 7 jaar. Had een vraag of er nog meer moeders zijn die die rond deze leeftijf ook met ivf bezig zijn. Proberen dus al 3 jaar zwanger te worden maar nog geen resultaat in 2008/ en afgelopen maart miskraam gehad. In juni'10 krijgen we de uitslagen van bloed chromosomen waren goed.

Het lijk mij leuk om mensen in contact te komen die er ook zo voor staan. en mis met elkaar kunnen mailen erover..

Groetjes
Hoi Nijntje, ik zat in een vergelijkbare situatie als jij. Wij hebben een half jaar geleden onze tweede zoon gekregen mbv IVF. Ook wij waren toen al 3 jaar bezig voor een tweede. Ik was 38 toen ik zwanger raakte en 39 bij de bevalling. Onze oudste is 6 jaar. Al met al is mij het IVF gebeuren erg meegevallen, alleen de weg ernaar toe ('gaan we het wel doen, gaan we het niet doen') vond ik vervelend. Heel veel succes en als je vragen hebt, stel ze gerust!
..)
Ik behoor ook niet tot jouw doelgroep. Maar een vriendin van 43 in het buitenland is nu via IVF zwanger van de tweede na drie terugplaatsingen (daarvoor een aantal IUI-pogingen). De eerste kreeg ze na een heleboel IUI-pogingen en 4 jaar wachten. Dus een mooi positief resultaat.
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 20:27
Reden: onderzoekje verwijderd
% gewijzigd
Serieus? Daar trekken jullie zo'n oud topic voor uit de kast?

En als jullie in jullie examenjaar zitten, dan kunnen jullie vast wel begrijpend lezen. Vertel, wat ging er mis toen jullie de huisregels lazen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven