Apple Iphone. Huidige of nieuw model. T-mobile oke? Vragen..

06-06-2010 21:50 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

Ik heb hier al diverse berichten gelezen over de Iphone vs BB. Ik ben zelf ook erg aan het twijfelen over de aanschaf van een nieuwe telefoon. Heb nu nog een simpel Nokia ding, maar mijn abonnement kan ik verlengen en zou graag ook een nieuw toestel willen met internet.

Nu denk ik dat een Iphone ideaal is i.v.m. touchscreen. Vind het design verder ook erg mooi. Heb thuis ook een Mac dus die kan ik ermee synchroniseren. Maarrr...

Moet dan wel overstappen naar T mobile. Hoor daar niet al te beste verhalen over mbt bereik e.d. Heb nu Vodafone en dat gaat eigenlijk prima.

Helaas biedt alleen T mobile deze telefoon met abonnement aan en ben ik daar dus afhankelijk van. Ik zou het een jaar kunnen proberen maar dan betaal ik nog wel een kleine 300 euro bij voor het toestel. Bij 2 jaar is dat 0 euro. Kan eventueel ook het toestel kopen, maar dan betaal ik voor een sim lock vrij model zo'b 800 euro. pfff zoveel geld heb ik er ook weer niet voor over.

Wie kan mij adviseren?

Zijn er iphone gebruikers hier? Hoe bevalt ie? En hoe is T mobile Woon in omg Groesbeek overigens (vlakbij Nijmegen en grensgebied NL-D)
Vandaag is inderdaad de nieuwe Iphone geïntroduceerd, de Iphone 4. Daar ga ik dus maar even op wachten, hopelijk komt ie ook bij Vodafone, en anders zien wat hij los kost (simlockvrij).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ik zou naar de t for telecom gaan daar kun je em met vodafone krijgen. Heb ik ook
sorry niet om reclame te maken maar als je geen tmobile wil kan je die optie overwegen
Hmm, ik kan het niet vinden met google, dat je bijv met HI (wat ik heb) je abbo kan verlengen met een iPhone...

Iemand een linkje?
Filmpje van de Iphone 4:

http://www.apple.com/iphone/design/

Ze zijn er zelf in ieder geval erg blij mee
quote:Juultje schreef op 07 juni 2010 @ 22:06:

Filmpje van de Iphone 4:

Ze zijn er zelf in ieder geval erg blij mee Ben er ook blij mee, betere camera, video's en heel belangrijk, grotere batterij. En in juli mag ik mijn abonnement weer verlengen
Ik heb nog geen Iphone, maar deze wil ik wel hebben! Abo loopt in oktober af, maar mag nu al verlengen. Moet dan wel met Vodafone dus, anders heb ik geen bereik.
The phone shop heet het waar je het kan verlengen. Maar ik lees nu dat het ook bij t for telecom kan, dat wist ik niet

succes!
quote:Juultje schreef op 07 juni 2010 @ 22:06:

Filmpje van de Iphone 4:

Ze zijn er zelf in ieder geval erg blij mee F*ck, op mijn werk kan ik het filmpje niet bekijken. Nou ja, dan straks thuis maar.
Oh en ik was aan het twijfelen of ik wilde wachten op de 4 of dat ik de 3GS nam, maar ik ben eruit. Het word de 4 !

(Vond de 4 er niet zo mooi uitzien, maar op de site van apple ziet ie er wel cool uit.)
Ik ga ook wachten tot de nieuwe Iphone 4 in Nederland uit komt! Naar verwachting in juli
quote:Brummetje schreef op 08 juni 2010 @ 06:29:

Oh en ik was aan het twijfelen of ik wilde wachten op de 4 of dat ik de 3GS nam, maar ik ben eruit. Het word de 4 !

(Vond de 4 er niet zo mooi uitzien, maar op de site van apple ziet ie er wel cool uit.)Ik ben ook wel geinteresseert, maar ik ben bang dat ik hem heel snel moe zal zijn, 't is dat ik hem dan makkelijk weer kan verkopen ....
quote:niekie1 schreef op 09 juni 2010 @ 05:56:

[...]

Ik ben ook wel geinteresseert, maar ik ben bang dat ik hem heel snel moe zal zijn, 't is dat ik hem dan makkelijk weer kan verkopen ....

Hihi, das waar.

Ik zie nu al uit naar het verlengen in september. Kan haast niet wachten.
Hmm ik weet het nog niet; moet ik wachten op de G4 (die ik er wel erg mooi uit vind zien) of toch maar voor de 3gs gaan? Mijn contract loopt in augustus af, dus ik kan nu al verlengen. Ik heb even online gekeken en daar wordt gezegd dat de G4 ook met een 2jarig abonnement nog ongeveer 250 euro extra gaat kosten...Das best nog wel wat!
Misschien dat dit de doorslag geeft:

http://www.iphoneclub.nl/ ... dig-gebruik-van-iphone-4/

En toch wil ik nog graag de Iphone 4...
Even een vraag voor de i-phone gebruikers hier.

Ik heb net een i-phone gekocht en nu wil ik me aanmelden voor sms alert maar krijg steeds bericht terug dat ik niet aangemeld ben.

Nu heb ik ergens gelezen dat dat zou kunnen komen door het sms nummer ( 8844)

Wie weet hoe ik dit op kan lossen? Kan het ook op de site van apple niet vinden.

alvast bedankt !
Ik wil heel graag een iPhone 4. Die twee camera's zijn super cool. Maar het is helaas nog onbekend wanneer de iPhone in de Nederlandse winkels ligt.

Nu ga ik dit weekend naar Parijs. Kan ik -als ik daar een iPhone koop - gewoon mijn oude T-mobile simkaart in stoppen? Of moet er dan eerst iets worden omgebouwd?
quote:Joliek schreef op 30 juni 2010 @ 21:15:

Ik wil heel graag een iPhone 4. Die twee camera's zijn super cool. Maar het is helaas nog onbekend wanneer de iPhone in de Nederlandse winkels ligt.

Nu ga ik dit weekend naar Parijs. Kan ik -als ik daar een iPhone koop - gewoon mijn oude T-mobile simkaart in stoppen? Of moet er dan eerst iets worden omgebouwd?Als je een simlock vrije koopt bijv in de apple store moet je alleen nog je bestaande sim-kaart uitknippen. De kaartjes die in de Iphone 4 passen bestaan eigenlijk uit de chip met een klein randje plastic wat je over moet laten. Er staan tutorials op het internet als je zoekt. Je kunt natuurlijk ook bij T-Mobile je sim ruilen voor een Iphone micro-sim, maar ik weet niet of die er al zijn omdat de Iphone nog niet uit is in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven