Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Jummie! Die ziet er erg lekker uit zeg.

Ik ben blij dat ik alleen maar hoef te kijken want ik heb net m'n avondeten achter m'n kiezen.

De oudste staat onder de douche, de jongste ligt compleet totall loss in bed na het kamp dat ze gehad heeft.

Geen PC-nieuws verder vandaag. Oh wel! Moet jullie eens kijken wat voor bericht ik kreeg!

Vanmiddag kreeg ik jullie adres vlak voor half vijf.

En de buslichting op de hoek is om vijf uur.

Vandaar een vlug krabbeltje in de enveloppe gestoken, en dit PM'etje als nazorg/toegift.

Jullie profile lezende herinnerde ik me iets dat wel bij jullie past.

Ik heb het bewaard voor binnenlandse verzending, en dat is vandaag gebeurd.

Veel plezier d'r mee.

Er zitten ook nog een paar losse kaartjes bij.

Voor de breek, zogezeid.

Nou, is-tie leuk of is-tie leuk ? Ik ben nu echt nieuwsgierig wat er morgen (als TNT ook meewerkt) bezorgd gaat worden hier.

Lampje
Twee keer is weer wat overdreven.
Vandaag erg leuk kaartje ontvangen, ook een hurray, kaartje aangevraagd en deze mocht naar : Finland.

Deze vind ik wel errug leuk
Leuk kaartje Justme.

Lampje: was het nou toch vast morgen he. Leuk zeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat leuk Lampje... ik ben ook benieuwd! Laat je nog even weten wat het is geworden?

Ik ben trouwens weer van mijn virus af want ik had vandaag een Hurray van Laurent. Uiteraard met dezelfde standaard tekst die hij altijd stuurt.

Mijn nieuwe kaart mag naar een 14-jarig meisje uit GB met een leuk profiel.

En ik had nog een voetbalkaart uit DE in de bus voor Larf, hij vond de kaart geweldig. Ook nog van een goede club, vindt hij iig.

Lekker Snjokorn, aardbeien zijn altijd lekker!

Ik zit trouwens ook bijna aan mijn jubileum, ik ben nu 348 dagen lid.

Noa, maak nou werk van die vent! Ik zit iedere keer je continue-ing story te lezen en nu mag er wel wat actie komen hoor! Je bent een leuke meid en je verdient een geweldige vent en als jij vind dat hij het is dan moet je er werk van maken. Die vriendin van hem klinkt nou niet als een lot uit de loterij hoor!

JJ, 280 dagen, WOW en dan toch nog aankomen!

Tine, waar kwamen je 4 kaarten vandaan?? En is dit de laatste keer dat je achter je salaris aan moet, of zit je er nog een maand aanvast??

Leuk kaartje Justme......
O had het niet eens gelezen lampje, erg spannend wat je nu krijgt hahaha....

Leuk is dat hoor C-estelle, dat je echt kaartjes krijgt die je echt leuk vind, dat mensen naar je profiel kijken!!

Noa-Lynn... jeeeee word spannend zo hoor, je luvstorie:) Ben benieuwd wat er volgt.
quote:kaatje_85 schreef op 08 juni 2010 @ 08:23:

Ik heb de expired kaart-code in mijn profiel gezet, doen jullie dat ook altijd?Nee, ik doe dat niet. Ik snap namelijk niet wat het nut daarvan is. En om nou echt met de grote meute mee te doen zonder dat ik 't begrijp gaat me een beetje te ver (dit keer). Maar als iemand me het nut ervan uit kan leggen?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:tine2804 schreef op 08 juni 2010 @ 14:21:

@Janna, jij al post vandaag?Ja, een Idrukker kaart als official. Vind ik toch maar stom, hij past ook niet bij m'n profiel ofzo. ('t is die van die hond in dat bijenpakje)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Dat zou ik niet durven... om bij een official een Idrukker kaart te sturen, of diegene moet dat graag willen!!

Raaaaaaar hooooor.

Snap ook niet waarom je expired in je profiel zet, diegene weet toch echt niet of jou kaart naar diegene gaat.... Is het zo dat je het ID nummer niet kan lezen, en je krijgt geen reactie van pc zelf, ok dan kan je het proberen via je profiel.
hihi Snjokorn, dan heb je een heel goede keuze gemaakt... wat Juuf heeft met koeien, heeft Neferisis met paarden en dat heb ik ook met paarden... whaaaa... snap je het nog?

De zeehondjes zijn mega-schattig! Fijn om te horen dat je vulkaanuitbarstingkaarten aangekomen zijn!
Hoera! Ik heb zojuist mijn 200ste hurray gehad! Uit Canada. Hierbij de reactie op de Spring is in the air - idrukkerkaart:

"Thank you so much for this awesome card! It was in my favourites! We've had a hot Spring here - basically summer- like temperatures. Spring means jump in English as well (Spring is one of those words with many meanings.)

Cheers!"
Nu ga ik lekker slapen.. Dames, vergeet niet morgen te stemmen. Je moet je stem laten gelden!
Vandaag lag eindelijk, na vijf weken, mijn Art Unlimited bestelling in de bus. Ik voel me dan een beetje jarig bij het uitpakken.

Verder geen kaarten of hurrays.

@Anita > jammer van zo'n lauwe reactie van die pc-er op haar favokaart, kan ik ook zo van balen.

Je hebt het maar druk op de school van je dochter. Ik ben aan mijn laatste weken als 'basisschoolmoeder' toe, wat zal ik een tijd overhouden na de zomervakantie! Meer werken of weer gaan studeren? Ik ben er nog niet uit. Ik weet uit ervaring dat het eerste jaar voor een brugwup slopend kan zijn en wil dus wel stand-by staan.

@Tine > gek wordt je soms van dat soort instanties. Ik had het vandaag zo'n akkefietje met een verzekeringmaatschappij. Ik heb een paar keer heel lelijke dingen geroepen nadat de verbinding 'spontaan' weer verbroken werd.

@JJ > Madeira is erg mooi, maar nu flink gehavend na het noodweer van enkele weken geleden.

@Juuf > lastig dat je de oorzaak van je buikproblemen nog niet weet. Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt.

@Snjokorn > is dat nou typisch IJslands gebak? Ziet er in ieder geval erg smakelijk uit

@Lampje > Ik ben wel heel nieuwsgierig naar hetgeen er bij jou in de bus gaat vallen .

@Justme > echt een leuk kaartje, ik ga er spontaan van gapen

@Janna > soms denk ik dat iemand gewoon de tijd niet neemt om een profiel te lezen en een kaart stuurt die boven op de stapel ligt. Of misschien is er even geen budget om iets nieuws aan te schaffen?
JJ, slaap ze! En ik ga zeker morgen stemmen, in 'onze' molen.
Heel even en dan slapen.

Het is vandaag heel snel gegaan. Rustig en vredig zonder pijn oid is schoonpa overleden.
Gecondoleerd Steph... heel veel sterkte de komende tijd!!
Steph, gecondoleerd. Een troost voor jouw vriend en schoonma dat het afscheid zo kalm verlopen is. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte.
Beste allen,

Hier een raar dagje, het ging goed, geen hoofdpijn. Tot ik vanmiddag in het ziekenhuis was. Ik deed mee aan een wetensch. onderzoek van de vriend van een vriendin. Het gaat over hoornvlies. Dus allerlei oogtestje gehad, totaal pijnloos. Maar al die lichtjes/flitsen/ronddraaiende schijven wekten wel een migraineaanval bij me op. Balen dus. Nu voel ik me gelukkig beter (na heel lang uitrusten op bed).

De onderzoeken zelf waren trouwens wel interessant, dus toch een positieve ervaring. Geen hurray, en dat is jammer want ik heb er nog 1 nodig en dan is er toch weer een mijlpaalt bereikt. Dan komt er ook taart hoor.

Snjokorn: dankje voor de heerlijke taart!

Noa Ik ga even nieuw licht op de zaak werpen! Als ervaringsdeskundige van een relatie met een vreemdganger bedacht ik me ineens, dat het an sich veel beter is dat hij het redelijk oppervlakkig houdt. Hij heeft wel een vriendin en het zou respectloos zijn als hij te ver gaat en dat het flirterijen worden, ipv van vriendschap/buurtschap. Eerst uitmaken dan pas de volgende, toch?!

Dat wat JJ en Neferisis met paarden hebben, dat heb ik dus met honden. Brrrrrr.

JJ gefeliciteerd met je 200e hurray. Ga je ook trakteren?

Weltrusten allen!
Steph gecondoleerd
Steph gecondoleerd. sterkte voor de komende tijd.
Neferisis: nee helaas geen typisch ijslands gebak. Ik had zin in aardbeien vandaar dus.
Steph gecondoleerd..

Heel veel sterkte voor jullie allemaal
quote:Ligaa schreef op 08 juni 2010 @ 23:13:

Noa Ik ga even nieuw licht op de zaak werpen! Als ervaringsdeskundige van een relatie met een vreemdganger bedacht ik me ineens, dat het an sich veel beter is dat hij het redelijk oppervlakkig houdt. Hij heeft wel een vriendin en het zou respectloos zijn als hij te ver gaat en dat het flirterijen worden, ipv van vriendschap/buurtschap. Eerst uitmaken dan pas de volgende, toch?!

Hier ben ik het ook mee eens.

Hij is ook niet het type dat iemand als oud vuil behandeld, juist heel gentleman-achtig zoals de tekst van Monique Smit en het

Vrouwenalfabet .

Echt de deur openhouden voor je, hielp me met verhuizen toen mn broertje ons in de steek lieten. Een paar voorbeelden, en tja.. Ben gewoon bang dat ikhet mis heb en iedereen om mij heen zegt/denkt hetzelfde te zien als ik...

Aaaahh die twijfels.., gilt het even uit en gaat dan slapen.

Morgen radio-opname in Hilversum van Sterren.nl, ik ga Dirk Taat spotten.. Foto Dirk Taat
quote:noa_lynn schreef op 08 juni 2010 @ 23:37:

Morgen radio-opname in Hilversum van Sterren.nl, ik ga Dirk Taat spotten.. Foto Dirk TaatZooohoo
Mn broertje en schoonzusje hadden kaartjes gewonnen, totaal 3 stuks.

Via via hoorde ik het en belde hun op, ben nu vrijwillig slachtoffer ...

Nu is Dirk Taat ook geen onsmakelijk hapje zeg maar (al blijft die ander toch mn voorkeur houden, haha).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven