Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Ach die mops. Fijn dat water binnen bleef in elk geval. Vandaag dus niet naar school?

Tila sterkte met tandarts.
Agossie, die Mops! Sterkte!

Tandarts overleefd. Ben weer tandsteenvrij en heb heel braaf niet gekotst in de tandartsstoel.
Waar dan wel ?

Kussen all 'round voor alle zieke & gezonde Kasteelvrouwen!
Het gaat weer een dutje en een slome dag en pijnstillers en het ging weer. Heb zelfs ge-avondvierdaagse'd En dat was best leuk
Ik had de kelder even niet meegekregen vandaag! Nu wel.
Ik ben er uit hoor; ik heb een blessure!

Blessures

Spierpijn is de meest voorkomende klacht na een fikse wandeling. Als je spieren overbelast zijn, hoopt het melkzuur op in het spierweefsel. Hierdoor kan de spier verstijven en pijnlijk worden. Het komt voornamelijk voor bij spieren die je niet of nauwelijks gebruikt. Dit kun je voorkomen door goed te rekken en strekken na de wandeling.

Even de butler roepen dat hij zijn taak eens verricht ten behoeve van de ziekige dames alhier.

Zo.

Ik heb een afspraak gehad met mijn Ex en ga dat even herkauwen met een wijntje erbij maar het was niet heel beroerd dus dat is mooi.
Nou Bloes rekken en strekken dus .

En daar heb je de butrler niet voor nodig, maar dat kan met MM toch ook

Fijn dat gesprek achter de rug is.

Ook :hug:voor de anderen die dat nodig hebben.
*Zwaait naar iedereen*

He wat een fijn tv-avondje is het vanavond. Het musical gala en dan als kers op de taart K1 kickboksen :-)
Musical-gala was leuk he D.

Kickboksen kan mij dan persoonlijk wat minder bekoren, maar van de musicals heb ik wel genoten.

Ok nieuwe dag, nieuwe ronde koffie.

Mims hoe is mops?

Tila, heeft de AB de ingekapselde bult bereikt?

Marie is je dochter aan het genieten van haar post-examen periode?
Ik kan melden dat een gesprek met je ex NIET libido verhogend werkt. Wel fijn tegen elkaar aangehangen hoor maar rekken en strekken moet ik dus even alleen doen.

Dit weekend heb ik nog een ambitieus plan opgevat; ik ga meer fietsen! Vind ik erg leuk, is niet zo belastend voor mijn knieën (want die doen steeds meer pijn bij fitness) en meer lichaamsbeweging kan geen kwaad. Als ik nou minstens eens per week een flink stuk fiets kan ik misschien volgend jaar wel 100 km op Limburgs Mooiste fietsen. (zie: ik ben aangestoken. )

~zet verse sapjes op tafel en gaat aan het werk~
Bult is bijna weg

Bloes, fijn dat gesprek weer achter de rug is. En fijn dat je ook gewoon kan hangen met MM, want alleen seks gaat op den duur ook vervelen, toch?

Heb net een enorme opruimactie gehad. Op zoek naar het rapport van MK, dat ingeleverd dient te worden maar dus Ernstig Zoek was. Er ligt nu een enorme stapel 'oud papier' dat ik uit de boekenkast gemest heb (wat moet ik met het jaarverslag van het vlaamse rode kruis uit 2005? Dat ga ik echt echt echt nooit meer lezen!) Om er ultimo conclusio achter te komen dat rapport niet in de boekenkast verstopt zat, maar gewoon op de plek waar het hoorde, maar tussen allemaal andere zaken terechtgekomen. Ik moet dat toch eens afleren, al dat bewaren en bewaren. Dat geeft alleen maar zooi!

Koffie, iemand?
CV cursus van het UWV.

Oorspronkelijke duur: 1,5 uur.

Darly tijd: 15 minuten.

' Mevrouw Darly wij kennen uw sector niet en wij vinden dat u een hele creatieve cv heeft maar wij snappen er niks van en wij hebben ook nooit passende vacatures voor u dus: tot ziens' .

Vrijdag dit record proberen te verbeteren bij de les ' hoe zet ik mijn cv op de site van het UWV' :-)
Sjonge, wat een boel tijd om zo'n korte zin uit te spreken! Of hebben ze die 14,5 overige minuten met immer meer frons naar dat CV zitten staren?

Gaan we wel allemaal stemmen morgen? Ja he, zo zijn we. Fijn,

(Gunst, waar liggen die stempassen? Die zijn, ergens. Ze zijn er namelijk wel. Ze móeten er zijn.)
Nee hoor ze hebben ook nog aan de hele groep uitgelegd wat een cv was en wat a-chronologisch betekende

Ik ga zeker stemmen morgen, weet alleen nog niet op wie :-S
Lil, als jij Mims heette (nu wordt het heel ingewikkeld...) zou ik adviseren eens in je fietstas te kijken.

Mijn hemel Dar, wat een briljante conclusie..... Dat hadden ze zéker nooit vast kunnen stellen aan de hand van een mailtje ofzo hoor, heus niet.

Ik weet wel op wie ik stem want ik ben zo trouw als een hond en stem al mijn gehele leven op dezelfde partij. Ik heb echter serieus getwijfeld om op de enige vrouwelijke lijsttrekker te stemmen want die vind ik zo verschrikkelijk goed maar hun programma staat me niet helemaal aan dus dat doe ik dan toch maar niet. Maar als me zus nou ooit in de politiek gaat (wat mij niets zou verbazen en waar ze enorm in zou schitteren, denk ik) dan zou ik zéker wel afwijken van mijn consequente stemgedrag. Dus, je weet wat je te doen staat in je vrije tijd Lil!

Tila, ik snap dat zo! Van die spullen die je bewaart maar waar je even later alleen maar last van hebt... waarom doen we dat?!!

Oudste is nerveus (is niet te pruimen) vanwege het kamp volgende week. MM moet maandag van haar mee om de tent op te zetten en dan kan ie als beloning lekker de wedstrijd kijken met haar klas. De schát....
Zo. Afgelaste avondvierdaagse. Halverwege werden we teruggestuurd, vanwege dreigend onweer. Ik denk dat iemand de buienradar in de vertraging had, want toen hadden we het ergste pisweer al gehad. MK baalt als een stekker, want vandaag zouden we langs ons huis lopen...

Tuulluk gaan we stemmen! Groenlinks it is

D, cv op de website zetten is nog best lastig ik ben drie dagen bezig geweest om het goeie password te krijgen. Daarna was het zo gedaan, maar goed. Dan krijg je wel elke dag een mailtje waarin staat dat ze helaas geen matchende vacatures hebben. Nee, duhuh, dat had ik je ook wel kunnen vertellen!

Maar goed. Even Jommetje welterusten kussen en MK uit de luie stoel peuteren en onder de douche kieperen.
Ik ben juist ontzettend tevreden over het programma van de partij van de beste (en de mooiste, maar dat was niet zo moeilijk) lijsttrekker van Nld (op hier & daar wat schoonheidsfoutjes na, je kunt niet alles hebben ), daarom ga ik ook zo blij op ze stemmen. Dat kan gelukkig ook, omdat ik net de stempassen weer teruggevonden heb op de Veilige Plek waar ik ze zorgvuldig had weggeborgen een uurtje voor aanvang van me feessie vorige week ~zucht van verlichting~ . Bloes, zodra ik mee vrije tijd hebben zal ik me eens buigen over een fusie van je huidige voorkeur en de mijne, dat we gewoon weer alles samen hetzelfde kunnen doen, deal ?

In een uur tijd zijn ergens begin van deze middag al mijn voorhoofdholtes en neus geheel en al vol snot gelopen. Weg lucht. Heel gek. Voel me gewoon ziekig van de verkoudheid. Wil nog even een rondje debatkijken (waarom eigenlijk, alleen maar herhaling van zetten) en dan ga ik in bed liggen met Chroestjstjsov - hoe schrijf je dat in het Nlds, afijn, de biografie van de oud Sovjetleider (Nikita, maar Elton had het denk ik over iemand anders). Geweldig boek. Kan het iedereen aanraden. Ik bedoel: wie wil nou niet ALLES weten over deze man en zijn tijd? In dat in slechts een kleine 800 pagina's! Ik bedoel maar.
En ben je nog bij feestje morgen lil?

De nieuwe haring smaakt goed trouwens, zilte zoenen uit stamkroeg
Ik.

Gauw je bed in dan met een Hotcoldrex met een fikse scheut rum erin, badlaken onder je lijf, extra deken erop en zweet-je-rot vannacht. Kus op zielige hoofd!!

Getsemme, bij avondvierdaagse is heel jammer... Nu maar hopen dat het de rest van de week droog blijft.

MM staat te graven in de tuin (niet naar een schat, dat IS hij al ) want morgen komt De Tuinman (hoeraaaa de tuinman!) een stukje bestraten zodat we voor het huis in het zonnetje kunnen zitten. Mits die dan schijnt natuurlijk. Maar nu schijnt ie niet en wordt zijn haar nat. Zegt Jongste Bloes....
Welk haar?

Leuke stamkroegavond en nu naar huis. Date heeft gemaild en kan dat pas thuis lezen. Ben benieuwd.

Lil beterschap.

Tila fijn dat je bult minder is.

Darly, uwv sucks!

Mijn werkcoach gaf maillijst van vacaturesites en DE site op ons gebied stond er niet bij. Die kende coach niet eens.
UpDate zie kelder ( moet zelf hard lachen om mijn woordgrapje

Ok dat zegt genoeg over het alcoholpecentage in mijn bloed, ik ga naar bed, morgen wordt een nog langere dag vrees ik.
Ik ga vandaag op snuffelstage bij een instelling voor daklozen-en verslavingsopvang! Vind het nog best spannend....nou ja, ik meld me vanavond wel weer!

*wenst iedereen een fijne dag*
Succes D!

Is dat die tent waar mijn exlief ook heeft gewerkt?
Succes D! Vergeet je niet te stemmen?

UWV-ers zijn vaaaahaaag!

Wat zei de date, Suup?

**`zet koffie neer**

**en hoopt op een links-progressieve overwinning! **
Zie kelder Tila.

*pakt koffie*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven