Kasteel
woensdag 9 juni 2010 om 09:30
Ieks, D gaat snuffelen aan dak- en thuislozen! Ik ben benieuwd. Veel plezier!
Heb ook al gestemd, zo'n stem kan maar beter Binnen zijn. Vanavond geen feest denk ik Suup, hoewel, misschien wel feest maar zonder mij, hoewel, hoe kan het zonder mij nou ooit echt een feestje worden, afijn, ik bedoel: ik reis niet af. Ben zo gammel als wat en moet morgen om half 9 slapeloos zijn bij een waak-slaap centrum (in die volgorde ). Alwaar de Gitarist inmiddels ook beland blijkt te zijn, grappig genoeg. Voor hem niet zo lollig trouwens.
Tila, ik ben blij dat er in Übervinex ten minste íemand op GL stemt en als het er heel erg wordt, kan je altijd nog emigreren naar Lilstad
Heb ook al gestemd, zo'n stem kan maar beter Binnen zijn. Vanavond geen feest denk ik Suup, hoewel, misschien wel feest maar zonder mij, hoewel, hoe kan het zonder mij nou ooit echt een feestje worden, afijn, ik bedoel: ik reis niet af. Ben zo gammel als wat en moet morgen om half 9 slapeloos zijn bij een waak-slaap centrum (in die volgorde ). Alwaar de Gitarist inmiddels ook beland blijkt te zijn, grappig genoeg. Voor hem niet zo lollig trouwens.
Tila, ik ben blij dat er in Übervinex ten minste íemand op GL stemt en als het er heel erg wordt, kan je altijd nog emigreren naar Lilstad
lilian02 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 11:17
Reden: diepe, diepe zucht.
Reden: diepe, diepe zucht.
% gewijzigd
woensdag 9 juni 2010 om 13:34
Ik heb best een goed humeur, ondanks dat ik al twee keer natgeregend ben vandaag. En vanavond nog een keer, waarschijnlijk.
Ik hoop zo dat GL een hoop zetels krijgt!
**trekt een stressfrons in Suup's voorhoofd**
Ben je nog steeds lekker zennnn,maar zie je er niet zo uit waardoor je niet iedereens klussen krijgt
Ik hoop zo dat GL een hoop zetels krijgt!
**trekt een stressfrons in Suup's voorhoofd**
Ben je nog steeds lekker zennnn,maar zie je er niet zo uit waardoor je niet iedereens klussen krijgt
woensdag 9 juni 2010 om 15:25
Ik dacht iets te hebben weggehaald uit een bericht, maar in plaats daarvan had ik mezelf gequote en stond het er dus gewoon nog een keer. Lekker snugger...
Discussie met GG achter de rug over (on)nut en wel/niet noodzaak van Strategisch Stemmen. Ik ga de politiek toch maar niet in, heb 'm niet kunnen overtuigen. Ik bedoel; als ik mijn thuisfront al niet eruit kan debateren, hoe moet het dan met discussies met wildvreemden?
Discussie met GG achter de rug over (on)nut en wel/niet noodzaak van Strategisch Stemmen. Ik ga de politiek toch maar niet in, heb 'm niet kunnen overtuigen. Ik bedoel; als ik mijn thuisfront al niet eruit kan debateren, hoe moet het dan met discussies met wildvreemden?
woensdag 9 juni 2010 om 18:32
Daklozen en harddrugsverslaafden waren leuk! Voor zover ik er een indruk van heb kunnen krijgen zo op 1 dag lijkt het me leuk werk ook. En volgens mij heb ik ook wel een goede eerste indruk achtergelaten want de teamleider verzuchtte ' had je nou niet een jaar eerder kunnen komen want dan had ik je direct aangenomen' .
Want helaas hebben ze nu geen werk en daarbij kan het zo zijn dat de uitkomst van de verkiezingen voor hen slecht uitpakt aangezien een aantal partijen willen gaan bezuinigen op dit soort instanties.
Maar wie weet wat er in de toekomst uit gaat rollen. Helaas helaas verdiend het wel echt heul erg naadje maar ja..iets met bruggen die we nemen als ze er zijn.
En tuurlijk heb ik gestemd! Toch weer mijn 'ouwe' cluppie (sorry Suup)....
Want helaas hebben ze nu geen werk en daarbij kan het zo zijn dat de uitkomst van de verkiezingen voor hen slecht uitpakt aangezien een aantal partijen willen gaan bezuinigen op dit soort instanties.
Maar wie weet wat er in de toekomst uit gaat rollen. Helaas helaas verdiend het wel echt heul erg naadje maar ja..iets met bruggen die we nemen als ze er zijn.
En tuurlijk heb ik gestemd! Toch weer mijn 'ouwe' cluppie (sorry Suup)....
donderdag 10 juni 2010 om 00:10
Ik vind het schandalig. Dat jp afreedt als partleider: prima. Dat hij niet de kamer ingaat en dus zijn stemmers en zijn cda in de steek laat, schande. En ik ben geen jp-fan, dit kan niet.
Verder heel blij met beperkt verlies pvda en zeer geschrokken over winst pvv.Groter dan cda.
En heel verstandig nu thuis. Voor de grote drukte in stamkroeg weggegaan.
Verder heel blij met beperkt verlies pvda en zeer geschrokken over winst pvv.Groter dan cda.
En heel verstandig nu thuis. Voor de grote drukte in stamkroeg weggegaan.