Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Dirk Taat? Nog nooit van gehoord of gezien Generatiekloof denk ik...
Hij is best jong ook (25 geloof ik), schijnt in Onderweg naar morgen gespeeld te hebben en model te zijn.
@Steph: Gecondoleerd. En heel veel sterkte voor jullie allemaal. Wat is dat snel gegaan zeg.

Hopelijk kunnen jullie er samen nog een mooie uitvaart van maken en het zo mooi afsluiten.
Steph: Gecondoleerd, meid!
En omdat Ligaa zo graag lekker wil snoepen:

Dirk Taa(r)t ken ik ook niet... en ik hoor toch echt bij die generatie haha.
Van 10 t/m 27 juni vindt er op de Parade (het plein naast de Sint Jan) en in het Theater op de Parade in Den Bosch de Liliane Beelden Parade plaats. Een prachtige, gratis toegankelijke, tentoonstelling van schitterende kunstwerken in brons, metaal, glas, keramiek, steen en fotografie. Echt de moeite waard om langs te lopen als je toch in de stad bent. Degenen die naar de meeting in DB gaan: neem je camera mee! www.lilianebeeldenparade.nl
Steph, geconcoleerd

tjah en verder weet ik dan nooit zo goed wat ik moet zeggen...
Ooooh heerlijk JJ, wat een goed begin van de dag. Digitale kilootjes die ik door al dat snoepen krijg kan ik zo verwijderen door een druk op de knop: DELETE.

Zoooo, vanochtend al vroeg uit de veren, want ik zou mijn broertje naar een auditie brengen. Hij wil graag muzikant worden, en dat kun je op het beroepsonderwijs leren!

Ik duim heel erg voor hem, want maar 1 op de 5 mensen gaan door.

Ik ken die Taat wel, want ik zapte wel eens langs ONM, en daar liep hij standaard in een blote bast. Tja, dat valt dan wel op.
quote:chayuz schreef op 09 juni 2010 @ 09:28:

tjah en verder weet ik dan nooit zo goed wat ik moet zeggen...Als woorden tekort schieten, wat zeg je dan? Het is ook goed om dan even niets te zeggen..., dat zegt genoeg.
quote:neferisis schreef op 09 juni 2010 @ 10:10:

[...]

Als woorden tekort schieten, wat zeg je dan? Het is ook goed om dan even niets te zeggen..., dat zegt genoeg.mooi gezegd, neferisis
Steph gecondoleerd.

Heel veel sterkte voor jou, je vriend , schoonma en de rest van de familie!

justme: ik vind het een prachtig kaartje! Mooi hoor!

c_estelle pjieuw! Gelukkig is het virus weer weg, ben je er vet mee hoor. Niet te veel last van gehad?

Gecondoleerd steph!
Leuk, Neferisis! Die beeldenparade wil ik wel zien!
Steph, gecondoleerd.

Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Hier 1 kaart uit Duitsland met een hond erop.
Oeh ik heb me toch een mooi kaartje ontvangen! Echt super. Wat is onze hobby toch leuk he?

Ook heb ik daarnet een set stabilo-pennen gekocht om nog leuker kaartjes te schrijven. Ze zijn wat duur, maar ach... ik ben tenslotte bijna jarig he..

Kozoo wat een mooi kaartje, ik vind het schattig! Ik heb overlaatst dit kaartje hier gekregen

De winnaar in Finland van Nature picture 2001
Wow.. die is mooi!!

edit: Ik vraag net een adresje op, hij mag naar Spanje ( ) maar is het profiel helemaal leeg, nada, noppes.. Hmm...

Nou ja, ik kon me iig even lekker uitleven in het spaans
@Steph gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Veel sterkte voor de komende tijd voor jou, je vriend, schoonmoeder en alle anderen die je schoonvader gekend hebben.
Nog steeds geen Hurray's trouwens maar wel 3 kaartjes in de bus vandaag

Een lelijk kaartje uit Rusland, een hele leuke uit Duitsland en dan nog een leuk kaartje uit Japan met maar 5 dagen reistijd dus het kan best snel.

Vandaag verwacht ik nog wel een hurray uit NL maar ja dat kom ik dan later of morgen nog wel melden. Vanavond wederom werken dus het ligt eraan of ik vroeg klaar ben of niet of ik hier nog langskom.

Leuke kaartjes komen er weer voorbij zeg. Ik ben nog aan het werk en moet dus rustig wachten tot ik naar huis mag...

Nog geen hurrays in m'n inbox maar wel 2 kaarten die favoriet gemaakt zijn (allebei niet zo bijzonder vind ik...).
Snjókorn falla, á allt og alla
Neem een lekker petit fours-tje! Leuk in de vorm van een cadeautje.

IK HEB 100 Hurrays!
Ik kom hier ook weer eens reageren. Postcrossing heeft bij mij een tijdje stil gelegen, maar ben sinds twee weken weer volop aan het sturen. Nu 9 kaarten onderweg.

Vandaag weer een hele leuke kaart gekregen uit Zuid-Afrika, foto van Johannesburg. Erg leuk zo vlak voor het WK!
Ohh Ligaa... gefeliciteerd met je 100ste hurray!!

En hmmmm, ik neem graag een lekker petitje, jammie. (heb net mn eten achter de kiezen maar heb daar wel trek in! )

Kristin, leuk dat je je weer laat zien hier. Hopenlijk beleef je er weer veel plezier aan en een kaart uit Zuidafrika nu is wel heel bijzonder!!
Steph, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

Ik heb nu toch wat raars in de brievenbus! Een vierde deel van een A4tje met een zelfgemaakte tekening erop van een bos met een huisje. Te lelijk voor woorden, m'n neefje kan het nog mooier. Op de achterkant staat alleen mijn adres en het ID-nummer. Zelfs geen naam van de afzender!!!!! Heb zin om de kaart niet te gaan registreren, maar dat is natuurlijk erg kinderachtig. Wat zal ik in de Hurray zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven