Kasteel

26-04-2010 23:08 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jonkvrouwen, verzamelt u! Hier is een gloednieuw Kasteel.

In de kasten hangen de jurken, fris gestoomd voor een nieuw seizoen, al klaar:

.
Jouw topic in de kelder is een beetje weg, suup, ik vind em niet...
En ik heb al gestemd. Moest zowaar op mijn beurt wachten in het stemlokaal goed zo. Veel mensen die gaan stemmen is goed. Zeker als ze allemaal groenlinks gaan stemmen.

**betwijfelt dat, gezien de verkizeingsuitslag van de gemeenteraden,maar goed. Blijven hopen**
Ieks, D gaat snuffelen aan dak- en thuislozen! Ik ben benieuwd. Veel plezier!

Heb ook al gestemd, zo'n stem kan maar beter Binnen zijn. Vanavond geen feest denk ik Suup, hoewel, misschien wel feest maar zonder mij, hoewel, hoe kan het zonder mij nou ooit echt een feestje worden, afijn, ik bedoel: ik reis niet af. Ben zo gammel als wat en moet morgen om half 9 slapeloos zijn bij een waak-slaap centrum (in die volgorde ). Alwaar de Gitarist inmiddels ook beland blijkt te zijn, grappig genoeg. Voor hem niet zo lollig trouwens.

Tila, ik ben blij dat er in Übervinex ten minste íemand op GL stemt en als het er heel erg wordt, kan je altijd nog emigreren naar Lilstad
lilian02 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 11:17
Reden: diepe, diepe zucht.
% gewijzigd
Laten we het erop houden dat het mijn dag niet is
Hahaha! Wil je nog een bakkie koffie?
Is vermoedelijk wel verstandig ja...
**geeft koffie**

Maar: we hebben gestemd!
Voor lil.

Dat topic is er gewoon hoor tila. Maar was geen nieuw topic, dus op 1vd volgende bladzijden.
Ik word een beetje gek van mijn collega die constant roept dat ze het zo druk heeft en met name druk met werk afschuiven.

Ik laat me niet gek maken door beetje veel werk, dus straal uit dat ik niets te doen heb geloof ik.
Hoezo is het je dag niet, Lil?

O, wacht, ik zie nu pas dat je je bericht gewijzigd hebt en dat er dus eerst iets anders stond.

Ik heb: gestemd, huisgehouden, gewerkt en een beeeeeeeetje een slecht humeur. Hmmmm.
.
Ik heb best een goed humeur, ondanks dat ik al twee keer natgeregend ben vandaag. En vanavond nog een keer, waarschijnlijk.

Ik hoop zo dat GL een hoop zetels krijgt!

**trekt een stressfrons in Suup's voorhoofd**

Ben je nog steeds lekker zennnn,maar zie je er niet zo uit waardoor je niet iedereens klussen krijgt
Ik dacht iets te hebben weggehaald uit een bericht, maar in plaats daarvan had ik mezelf gequote en stond het er dus gewoon nog een keer. Lekker snugger...

Discussie met GG achter de rug over (on)nut en wel/niet noodzaak van Strategisch Stemmen. Ik ga de politiek toch maar niet in, heb 'm niet kunnen overtuigen. Ik bedoel; als ik mijn thuisfront al niet eruit kan debateren, hoe moet het dan met discussies met wildvreemden?
Het is niet nuttig om strategisch te stemmen, omdat we dan nooit de samenleving krijgen die we voor ogen hebben. Je hebt maar 1 keer in de zoveel jaar de kans om je hart te laten spreken, je wordt er niet tevredener van als je dan niet kiest wat je wìlt.

Dat vinnik!
Daklozen en harddrugsverslaafden waren leuk! Voor zover ik er een indruk van heb kunnen krijgen zo op 1 dag lijkt het me leuk werk ook. En volgens mij heb ik ook wel een goede eerste indruk achtergelaten want de teamleider verzuchtte ' had je nou niet een jaar eerder kunnen komen want dan had ik je direct aangenomen' .

Want helaas hebben ze nu geen werk en daarbij kan het zo zijn dat de uitkomst van de verkiezingen voor hen slecht uitpakt aangezien een aantal partijen willen gaan bezuinigen op dit soort instanties.

Maar wie weet wat er in de toekomst uit gaat rollen. Helaas helaas verdiend het wel echt heul erg naadje maar ja..iets met bruggen die we nemen als ze er zijn.

En tuurlijk heb ik gestemd! Toch weer mijn 'ouwe' cluppie (sorry Suup)....
Ooooh, wat een spannende prognose!

En... exit cda
En exit Rita...
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat is ook fijn, ja
Nou en us exit jp
Exit JP is Een Groot Goed
Helemaal weg! Niet meer tegen die walgelijke kop hoeven aankijken of die bespottelijke uitspraken en onverstaanbare aanelkaarplakkerijvanwoorden te hoeven aanhoren!
Ik vind het schandalig. Dat jp afreedt als partleider: prima. Dat hij niet de kamer ingaat en dus zijn stemmers en zijn cda in de steek laat, schande. En ik ben geen jp-fan, dit kan niet.

Verder heel blij met beperkt verlies pvda en zeer geschrokken over winst pvv.Groter dan cda.

En heel verstandig nu thuis. Voor de grote drukte in stamkroeg weggegaan.
Suup, wat had je dan verwacht? Jp ging voor goud, niet voor oppositie. Het blijft natuurlijk wel een cda-er, dus je kan alles verwachten.

Ik ben zo blij dat ie weg is. En volgens mij wisten zijn stemmers dat wel. CDA lust geen oppositie.
Ik had niet anders verwacht van hem.Maar ik vind het heel erg zwak.
Hee, z'n ware aard komt naar boven!
**zet koffie neer**

Ik ben te laat naar bed gegaan, omdat ik het te spannend vond. Wie ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven