Hocker als salontafel??
donderdag 17 juni 2010 om 10:26
Hi allen,
Voor nieuwe meubels bezig en een nieuwe bank is al uitgezocht.
Nu hebben ze er ook een hocker bij als optie.
Dit zie je in tijdschriften vaker als salontafel gebruikt.
Is dit nu handig??
Je zult dan iets van een dienblad erop moeten zetten als je een glas of iets wil neerzetten.
Wie heeft dit ook en is het praktisch in gebruik?????
Graag meningen!
Voor nieuwe meubels bezig en een nieuwe bank is al uitgezocht.
Nu hebben ze er ook een hocker bij als optie.
Dit zie je in tijdschriften vaker als salontafel gebruikt.
Is dit nu handig??
Je zult dan iets van een dienblad erop moeten zetten als je een glas of iets wil neerzetten.
Wie heeft dit ook en is het praktisch in gebruik?????
Graag meningen!
donderdag 17 juni 2010 om 10:29
Een vriendin van mij heeft het. Ik vind het onhandig. Je moet idd alles op een dienblaadje zetten, anders valt het om.
Zij heeft een leren, trouwens. Zet je per ongeluk je beker koffie zonder dienblad op de hocker, wordt ze bijkans hysterisch, want dat geeft kringen.
Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht
Zij heeft een leren, trouwens. Zet je per ongeluk je beker koffie zonder dienblad op de hocker, wordt ze bijkans hysterisch, want dat geeft kringen.
Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht
Nope
donderdag 17 juni 2010 om 10:34
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 17 juni 2010 @ 10:29:
Een vriendin van mij heeft het. Ik vind het onhandig. Je moet idd alles op een dienblaadje zetten, anders valt het om.
Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht Ik ken ook wel mensen die hysterisch worden als je een kop koffie zonder onderzetter op een salontafel zet.
Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht Ik ken ook wel mensen die hysterisch worden als je een kop koffie zonder onderzetter op een salontafel zet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 juni 2010 om 10:57
quote:flatscreen schreef op 17 juni 2010 @ 10:53:
Met z'n 2-en is het dan goed te doen met een dienblad, maar als je veel bezoek hebt zoals een verjaardag enzo.
Kom je dan ook met al je spul kwijt?
Dus hapjes en veel glazen etc.
dat hangt natuurlijk van de grote van je hocker en dienblad af.
Onze hocker is ong 1 bij 1 meter en het dienblad is ook enorm dus , nee geen probleem bij bezoek....
Met z'n 2-en is het dan goed te doen met een dienblad, maar als je veel bezoek hebt zoals een verjaardag enzo.
dat hangt natuurlijk van de grote van je hocker en dienblad af.
Onze hocker is ong 1 bij 1 meter en het dienblad is ook enorm dus , nee geen probleem bij bezoek....
donderdag 17 juni 2010 om 10:59
donderdag 17 juni 2010 om 11:58
quote:flatscreen schreef op 17 juni 2010 @ 10:53:
Het dienblad (en dus de hocker) heeft de afmeting van een gemiddelde salontafel, dus dat past prima.
Dit dienblad is trouwens van Leenbakker, kostte geen drol en hebben we zelf nog even gelakt
Het dienblad (en dus de hocker) heeft de afmeting van een gemiddelde salontafel, dus dat past prima.
Dit dienblad is trouwens van Leenbakker, kostte geen drol en hebben we zelf nog even gelakt
Peas on earth!
donderdag 17 juni 2010 om 15:14
Ik heb 4 poefs gekocht, van hout zijn ze. Ze hebben een deksel en onder dat deksel zit een kussen, dus je kunt er lekker op zitten als je wil. als er geen visite is, staan de 4 poefs in een vierkant tegen elkaar met een groot dienblad er op. Komt er veel visite en moeten er extra zitplaatsen komen, dan kan ik 1/2/3 poefs als zitplek inschakelen en hou ik nog steeds een poef over om als tafel te gebruiken.
Hockers, zeker van stof, zijn trouwens meestal toch ook een beetje bol? Dan wiebelt zo'n dienblad toch?
Hockers, zeker van stof, zijn trouwens meestal toch ook een beetje bol? Dan wiebelt zo'n dienblad toch?
donderdag 17 juni 2010 om 15:16