Hocker als salontafel??

17-06-2010 10:26 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Voor nieuwe meubels bezig en een nieuwe bank is al uitgezocht.

Nu hebben ze er ook een hocker bij als optie.

Dit zie je in tijdschriften vaker als salontafel gebruikt.

Is dit nu handig??

Je zult dan iets van een dienblad erop moeten zetten als je een glas of iets wil neerzetten.

Wie heeft dit ook en is het praktisch in gebruik?????

Graag meningen!
Ik heb dat. Het is een grote hocker met daarop een dienblad in dezelfde maat. Bevalt heel goed. Je kunt het dienblad ook aan de kant schuiven (bijvoorbeeld op de bank) en de hocker aanschuiven voor je voeten.
Peas on earth!
Kon je het dienblad erbij kopen of heb je het ergens anders moeten kopen?

Prcies de voeten kunnen er ook op, leek me wel lekker :-)
Hier ook een poef die met een dienblad erop als bijzettafel gebruikt wordt. Gaat prima.
Een vriendin van mij heeft het. Ik vind het onhandig. Je moet idd alles op een dienblaadje zetten, anders valt het om.

Zij heeft een leren, trouwens. Zet je per ongeluk je beker koffie zonder dienblad op de hocker, wordt ze bijkans hysterisch, want dat geeft kringen.

Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht
Nope
Ik las Hockeyer als salontafel

Vind hockers wel altijd erg leuk als tafel...qua handigheid weet ik het niet.
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 17 juni 2010 @ 10:29:

Een vriendin van mij heeft het. Ik vind het onhandig. Je moet idd alles op een dienblaadje zetten, anders valt het om.

Zij heeft een leren, trouwens. Zet je per ongeluk je beker koffie zonder dienblad op de hocker, wordt ze bijkans hysterisch, want dat geeft kringen.

Dus ik zeg: lekker een gewone salontafel. Hocker is alleen fijn als je 's avonds onderuitgezakt op de bank je voeten erop legt, dan is ie lekker zacht Ik ken ook wel mensen die hysterisch worden als je een kop koffie zonder onderzetter op een salontafel zet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een hocker is een trendverschijnsel en zal ook weer uit de huiskamers verdwijnen. Met een salontafel daarentegen zit je altijd goed. Een hocker lijkt me ook vreselijk onhandig en die dingen zijn ook zo massief.
Tja, een salontafel wordt ook weleens vervangen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja wij hebben ook een hocker en een dienblad erop.

Het blad is een oud tunesisch koper rond blad.

s'avonds als man en ik tv willen kijken zetten we het blad weg en schuiven de hocker aan de bank.
Heb hocker ook met dienblad erop :P Maar gewoon een dienblaadje van de Ikea hoor hahah! En als we lui tv willen kijken gaat het dienblad tussen ons in en onze voetjes op de hocker..
Met z'n 2-en is het dan goed te doen met een dienblad, maar als je veel bezoek hebt zoals een verjaardag enzo.

Kom je dan ook met al je spul kwijt?

Dus hapjes en veel glazen etc.
PS. wat is nieuwe meubels uitzoeken leuk!!! :-)
quote:nouschi schreef op 17 juni 2010 @ 10:34:

[...]

Ik ken ook wel mensen die hysterisch worden als je een kop koffie zonder onderzetter op een salontafel zet.Die ken ik dan gelukkig weer niet
Nope
quote:flatscreen schreef op 17 juni 2010 @ 10:53:

Met z'n 2-en is het dan goed te doen met een dienblad, maar als je veel bezoek hebt zoals een verjaardag enzo.

dat hangt natuurlijk van de grote van je hocker en dienblad af.

Onze hocker is ong 1 bij 1 meter en het dienblad is ook enorm dus , nee geen probleem bij bezoek....
Ik vind het heel erg leuk met zo'n dienblad.

Bij de V&D heb je heel veel houten dienbladen in verschillende maten. Daar heeft een vriendin van mij ook een dienblad gekocht.

Zij heeft trouwens 2 hockers, 1 met dienblad erop als tafeltje en 1 los als voetenbankje of om op te zitten.
Ben overtuigd, ga een hocker erbij bestellen :-)
Hier ook een hocker met dienblad. Het dienblad is groot genoeg voor meerdere glazen etc. 's Avonds gaat het dienblad vaak op de grond en de hocker wordt aangeschoven bij de bank. Heerlijk!
quote:flatscreen schreef op 17 juni 2010 @ 10:53:

Het dienblad (en dus de hocker) heeft de afmeting van een gemiddelde salontafel, dus dat past prima.

Dit dienblad is trouwens van Leenbakker, kostte geen drol en hebben we zelf nog even gelakt
Peas on earth!
Ik heb 4 poefs gekocht, van hout zijn ze. Ze hebben een deksel en onder dat deksel zit een kussen, dus je kunt er lekker op zitten als je wil. als er geen visite is, staan de 4 poefs in een vierkant tegen elkaar met een groot dienblad er op. Komt er veel visite en moeten er extra zitplaatsen komen, dan kan ik 1/2/3 poefs als zitplek inschakelen en hou ik nog steeds een poef over om als tafel te gebruiken.

Hockers, zeker van stof, zijn trouwens meestal toch ook een beetje bol? Dan wiebelt zo'n dienblad toch?
Ik vind hockers een van de lelijkste uitvindingen van de laatste jaren. Maar daar sta ik vrij alleen in, want iedereen schijnt zo'n ding te hebben. Hoewel, nu ik erover nadenk: niemand van mijn beste vrienden heeft er een. En daar ben ik blij om
Ideaal een hocker. Ik heb er een groot dienblad op staan met allerlei leuke kaarsenstandaards en frutsels. Genoeg plek voor de glazen. Leuker dan een tafel....
Dames thanx, ik heb de hocker er bij genomen. Nu is het geduldig wachten op de levering :-)

En alvast op zoek naar een dienblad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven