opvrolijk tips?

17-06-2010 23:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wat ik me af vroeg is wat doen jullie als je een dipje/tegenslag/rot bui/liefdesverdriet etc etc hebt? Hoe vrolijk je jezelf weer op?

En dan vooral meer originele ideetjes! Chocola eten, keihard huilen, leuke dingen doen met vriendjes en vriendinnetjes, lijstjes maken met positieve punten zijn natuurlijk prima ik-voel-me-snel-beter-oplossingen maar misschien hebben jullie nog meer goede ideeen. Merci!
Meubeltjes schuren en verven. Werkt als een trein.
http://www.sochicken.nl/leven/voel_je_v ... appen.html
Youtube-> heeul hard het nummer son of a preacher aanzetten en wel gezongen door joss stone

weet eigenlijk niet of het tegen verdriet helpt, maar ik wordt er ubervrolijk van. Heerlijk, ook die samen met james brown is fantastisch.
Sporten en zorgen dat je er tip top uit ziet. Verwen jezelf met een welnes dagje, nieuw kapsel en nieuwe kleding natuurlijk!
Eerst alle zieligheid de vrije loop laten in een (te) warm bad, en dan een power-outfit aan. Door te doen alsof het goed gaat, voel ik me vaak al een stuk beter.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Films! Muziek! Uit eten met een leuk persoon.
Seks! Veel!
En lekker je nagels lakken.
Keihard muziek draaien helpt hier meestal wel.

En ik word altijd vrolijk van speelgoedwinkels
Ohhh super! Door jullie ideeen voel ik me al beter helaas is veel sex geen optie maar is wel een hele goede! hihi
Alcohol wil ook nog weleens helpen. Maar niet teveel, want dat werkt averechts.
Shoppen of slapen...
of denken aan wat je wel hebt, leuk huis, baan,geld...er zijn mensen die het met minder moeten doen, helpt bij mij ook wel
Of op internet alle afleveringen van je favoriete serie bekijken. In bed. Met chocolade.
ben je al bij de kapper geweest voor een radicale make over?
Je hele leven ordenen vind ik af en toe ook wel leuk om te doen. En leuke dingen plannen: concerten, uitgaan, dates, pretparken, eetavondjes etc. Het plannen alleen al werkt opbeurend.
Jaaaaa wilde dus lekker naar de kapper: heel stuk eraf en kleurtje, had mijn kapster die ik blind vertrouw voor zo'n extreme make-over voorlopig geen tijd :p *lastig*
...
...
En lijstjes maken met LEUKE to-do dingen werkt ook goed
oh sorry: www.hm.om/nl. Die bedoel ik.

www.hm.com/nl
Heb me met shoppen al wel uitgeleefd. Lees: het is beter om even uit de buurt te blijven van winkels ivm het houden van een gelukkige bankrekening
uitheinige baby
quote:gazelle schreef op 17 juni 2010 @ 23:29:

uitheinige babyOh echt: ik hou helemaal niet van baby's, maar deze is leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven