opvrolijk tips?

17-06-2010 23:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wat ik me af vroeg is wat doen jullie als je een dipje/tegenslag/rot bui/liefdesverdriet etc etc hebt? Hoe vrolijk je jezelf weer op?

En dan vooral meer originele ideetjes! Chocola eten, keihard huilen, leuke dingen doen met vriendjes en vriendinnetjes, lijstjes maken met positieve punten zijn natuurlijk prima ik-voel-me-snel-beter-oplossingen maar misschien hebben jullie nog meer goede ideeen. Merci!
Heel suf; schoonmaken!

Poetsen boenen stofzuigen met Michael Jackson cd op.
This is not kosher!
neem eindelijk die hond die je altijd al wou, of doe een cursus pottenbakken
quote:Wellhello schreef op 17 juni 2010 @ 23:32:

Heel suf; schoonmaken!

Poetsen boenen stofzuigen met Michael Jackson cd op.Ja dat werkt ook! Ruimt je hoofd lekker op.
quote:Wellhello schreef op 17 juni 2010 @ 23:32:

Heel suf; schoonmaken!

Poetsen boenen stofzuigen met Michael Jackson cd op.Ik neem je tip trouwens meteen ter harte.
Ik krijg altijd een enorm vrolijk gevoel van dit topic.
Zeg Pringle,

het is bijna 12 uur, ik kan me iets leukers bedenken op dit tijdstip!
This is not kosher!
Ik ben wakker, ik zit vol caffeine en ik hoef morgen niet te werken, dus ik ga er lekker tegenaan! De inhoud van mijn rotzooilade ligt inmiddels verspreid over de vloer: ik heb er zin in!
Oooooohhhhh! Uitzoeken, dat is ook leuk!

Of je kledingkast reorganiseren!

Have fun!
This is not kosher!
de wereld draait door kijken met marc-marie als tafelgenoot, en niet te vergeten de tv draait door! hierbij klaart mijn humeur altijd meteen op!
Een nieuw kapsel. Eerst wat foto's verzamelen van het gewenste model + nog wat andere modellen om de kapper een indruk te geven wat je smaak is, anders knap je juist af van het resultaat.
Een potje zelfbevrediging.
Tuinieren, maakt de geest vrij!
Maak een taart / cake, en terwijl die in de oven staat ga je je keukenkastjes opruimen / uitsoppen. Eens bedenken wat er allemaal weg kan . Daarna maak je een maaltijd klaar volgens een recept wat je nog nooit hebt gegeten, gewoon even iets nieuws proberen. Hier word ik altijd heel blij van.
quote:sneeuwvrouw schreef op 17 juni 2010 @ 23:19:

of denken aan wat je wel hebt, leuk huis, baan,geld...er zijn mensen die het met minder moeten doen, helpt bij mij ook wel

Voor veel mensen werkt dit niet.. Ik las laatst een quote: "Zeggen dat iemand niet verdrietig kan zijn omdat anderen het minder hebben, is als zeggen dat iemand niet gelukkig kan zijn, omdat iemand anders altijd gelukkiger is.."

Ik vond er wel wat in zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven