toolbar van hyves verwijderen

20-06-2010 00:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens per ongeluk de toolbar van hyves geinstalleerd en ik krijg hem niet verwijderd. Ook niet als ik naar software ga en hem verwijder. Heeft iemand tips? Ik stoor me er namelijk enorm aan.

Oja, het installeren van deze toolbar gebeurde toen ik via hyves de nieuwste versie van internetexplorer downloadde.
Ga in het internet explorer menu eens naar "extra" en dan naar "internetopties" en dan tabblad "programma's" en dan knop "invoegtoepassingen beheren".

Kun je hem er daar niet uitgooien?
Viva la vida
Als je bij "programma wijzigen/verwijderen" verwijderd, dan hoort het niet teurg in je beeld te komen. Ben bang dat je iets anders hebt verwijder.

Succes ermee.
Helaas, via beide wegen is hij niet te verwijderen. Er schijnen meer mensen last van te hebben.

Iemand nog een andere tip?
Kun je hem niet verbergen ? Ik heb zelf de optie in Firefox om werkbalken zichtbaar te maken en weer te verbergen.

Gaat via Beeld/ Werkbalken en dan het betreffende vinkje uitzetten of weer aanzetten.
Je kunt deze stappen uitvoeren en als het goed is iss de hyves toolbar niet meer zichtbaar.

1. Open Internet Explorer;

2. Druk op ‘extra’ in de opdrachtenbalk;

3. Druk op ‘Internetopties’. Een nieuw scherm wordt nu geopend;

4. Druk op het tabblad ‘geavanceerd’;

5. Druk op de knop "geavanceerde instellingen herstellen" en vervolgens op ‘Opnieuw instellen’;

6. Sluit dit scherm met knop ‘Ok’ en herstart daarna ook Internet Explorer.

Doorloop de stappen nadat u IE opnieuw opent komt er een wizzard tevoorschijn.

Klik op de volgende opties:

- volgende

- nee niet inschakelen

- aangepast instellingen selecteren

- mijn huidige zoekmachine behouden

- ja ik wil updates gebruiken

- alle accelerators uitschakelen die bij Internet Explorer worden geleverd

- Smartscreen-FIlter inschakelen

- Ja ik wil updates gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven