Vraagje over de Nokia n97

19-06-2010 23:36 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal blij met mijn nieuwe foon en druk aan het aanpassen aan mijn wensen. Maar één ding snap ik even niet:

Als ik via de Ovi store (of elders) een beltoon download, waar blijft deze dan? Ik kan ze op mijn telefoon niet terugvinden na het downloaden!

Wie helpt me?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
hey ik heb de eerste versie van n97, jij heb denk ik de mini? En alles wat ik download komt in t mapje toepassingen terecht helemaal onderin.. Spelletjes enzo. Heb een x een deuntje voor me wekker gedownload die stond wel tussen beltonen haha. Nou succes.
Helaas, ook in de toepassingen vind ik ze niet terug. Ik had van dezelfde plek een thema gedownload, en die staat wel netjes tussen de thema's....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Na jouw bericht ben ik het ook eens gaan proberen. Maar ik kan de tonen ook nog niet terug vinden. Ik ben dus erg benieuwd waar ze uiteindelijk te vinden zijn.
Ik heb mijn downloads inmiddels teruggevonden in de muziekbibliotheek.
Ik heb ook even een vraagje over de Nokia N97 mini.

Hoop dat iemand hier mijn vraag kan beantwoorden.

Wanneer ik een sms'je binnen krijg, gaat er maar 1 keer een berichtsignaal, daarna niet meer. Wanneer ik die toon gemist heb, kan het dus gebeuren dat ik pas 3 uren later er achter kom dat ik een sms'je binnen heb gekregen.

Is het mogelijk om er bijv. om de 10 minuten een herhaling op te zetten? Ik kan dit nergens in de instellingen terugvinden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven