hoe actief blijf je de WII gebruiken
zondag 20 juni 2010 om 20:00
Ik zit erover te denken om een WII aan te schaffen. Het lijkt me zelf wel grappig, denk dat mijn zoon van bijna 4 het in de toekomst ook wel leuk vindt. Vraag me echter af of ik zelf 's avonds vaak de bank aan de kant zal schuiven en zo'n spelletje zal doen. Vandaar dus enige twijfel van mijn kant. De dure spelletjes zijn ook een twijfelpunt.
Als we hem wel kopen, wat zijn dan aanraders qua spelletjes?
Als we hem wel kopen, wat zijn dan aanraders qua spelletjes?

zondag 20 juni 2010 om 20:46
Oh, ik vind hem juist geweldig!!
Ik heb hem nu een anderhalf jaar en ik gebruik hem nog steeds een paar keer per week.
Sommige spelletjes zijn zo verslavend dat ik ze een paar maanden lang het liefst non-stop doe, maar daarna ben ik het ineens zat. Dan wordt het dus weer tijd voor een nieuwe game. Op dit moment ben ik serieus bezig met de Wii Fit. Ik begreep uit een ander topic dat mensen dat niet echt zien als work-out, maar ik loop de hele tijd rond met spierpijn. Ik doe het elke dag minimaal een half uur en ik moet zeggen dat het zijn vruchten begint af te werpen. Al met al: ik vind het een aanrader.
De leukste spelcomputer sinds de Supernintento!
Ik heb hem nu een anderhalf jaar en ik gebruik hem nog steeds een paar keer per week.
Sommige spelletjes zijn zo verslavend dat ik ze een paar maanden lang het liefst non-stop doe, maar daarna ben ik het ineens zat. Dan wordt het dus weer tijd voor een nieuwe game. Op dit moment ben ik serieus bezig met de Wii Fit. Ik begreep uit een ander topic dat mensen dat niet echt zien als work-out, maar ik loop de hele tijd rond met spierpijn. Ik doe het elke dag minimaal een half uur en ik moet zeggen dat het zijn vruchten begint af te werpen. Al met al: ik vind het een aanrader.
De leukste spelcomputer sinds de Supernintento!
zondag 20 juni 2010 om 20:54
zondag 20 juni 2010 om 20:55
Ik heb de wii nu ongeveer twee jaar en de ene periode gebruik ik hem vaker dan de andere. Ligt er net aan hoe druk ik ben.
Heb ook de wii fit en vind het erg leuk. Ook ea sports active om wat inspannender te sporten.
Ik blijf het erg leuk vinden, en spel aanbod is ook groot.
Als je ze te duur vind kan je ook bij gamemania (dacht ik) tweedehands spellen kopen. Scheelt een stuk!
Heb ook de wii fit en vind het erg leuk. Ook ea sports active om wat inspannender te sporten.
Ik blijf het erg leuk vinden, en spel aanbod is ook groot.
Als je ze te duur vind kan je ook bij gamemania (dacht ik) tweedehands spellen kopen. Scheelt een stuk!

zondag 20 juni 2010 om 21:53
maandag 21 juni 2010 om 10:09
Wij gebruiken hem bijna niet, hebben hem nu anderhalf jaar. Zoon is bijna 6 (de oudste). Hij vraagt er weleens om, maar niet vaak. En geregeld komt het dan ook net niet uit.
Jongeste (1) propt er vaak dingen in die er niet in horen. Nu ook weer en ik krijg het er niet meer uit. Eigenlijk is hij dus stuk maar niemand vindt dat erg, behalve dat ik hem nog weleens wil repareren om hem op MP te zetten.
Wij hebben ook een WII fit gedoetje. Dat vind ik dan nog het leukst en hebben we van de winter wel gedaan. Maar wij zouden echt prima zonder kunnen, daar zou niemand van balen.
Jongeste (1) propt er vaak dingen in die er niet in horen. Nu ook weer en ik krijg het er niet meer uit. Eigenlijk is hij dus stuk maar niemand vindt dat erg, behalve dat ik hem nog weleens wil repareren om hem op MP te zetten.
Wij hebben ook een WII fit gedoetje. Dat vind ik dan nog het leukst en hebben we van de winter wel gedaan. Maar wij zouden echt prima zonder kunnen, daar zou niemand van balen.