hoe actief blijf je de WII gebruiken

20-06-2010 20:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit erover te denken om een WII aan te schaffen. Het lijkt me zelf wel grappig, denk dat mijn zoon van bijna 4 het in de toekomst ook wel leuk vindt. Vraag me echter af of ik zelf 's avonds vaak de bank aan de kant zal schuiven en zo'n spelletje zal doen. Vandaar dus enige twijfel van mijn kant. De dure spelletjes zijn ook een twijfelpunt.

Als we hem wel kopen, wat zijn dan aanraders qua spelletjes?
Leuk speelgoed, maar je gaat nu net een seizoen in waarin het waarschijnlijk niet veel gebruikt gaat worden. maar met koud en nat weer is het een aanrader.

Spelltejes hoeven niet duur te zijn, als je ze zelf download en brand en de WII laat ombouwen
hoe doe je dat (niet te noemen) laatste?
Wil je de mijne overnemen?

Ik doe er niets meer mee. Wel een aantal maanden actief mee bezig geweest (heb balance board ook), maar nu vind ik de minitrampoline leuker.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ff googlen en je vind zat adressen
Vriendlief had een Wii voor zijn zoons (6 en 8 jaar). Ze gebruikten hem zo weinig bij hem thuis, dat hij hem heeft weggegeven.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zit met dezelfde vraag!

Zou hem ook graag willen, maar inderdaad vraag ik mij af of ik het over een jaar nog zo leuk zal vinden en regelmatig gebruik...
Wij hadden hem en hebben hem na een jaar weggedaan omdat er te weinig mee gespeeld werd.
haha elmervrouw. Mijn man roept dat hij alleen een zwarte wil, dus is hij toevallig zwart?
Elmervrouw....ik heb ook wel interesse, mocht je geen zwarte hebben Wat wil je er voor hebben en wat heb je precies?
Oh, ik vind hem juist geweldig!!

Ik heb hem nu een anderhalf jaar en ik gebruik hem nog steeds een paar keer per week.

Sommige spelletjes zijn zo verslavend dat ik ze een paar maanden lang het liefst non-stop doe, maar daarna ben ik het ineens zat. Dan wordt het dus weer tijd voor een nieuwe game. Op dit moment ben ik serieus bezig met de Wii Fit. Ik begreep uit een ander topic dat mensen dat niet echt zien als work-out, maar ik loop de hele tijd rond met spierpijn. Ik doe het elke dag minimaal een half uur en ik moet zeggen dat het zijn vruchten begint af te werpen. Al met al: ik vind het een aanrader.

De leukste spelcomputer sinds de Supernintento!
Wij hebben hem nu een half jaar en het blijft bog steeds een groot succes.

Ik heb sinds 2 dagen Wii Active in huis en ik heb nu ook spierpijn wat ik van Wiifit niet kreeg (sorry Jules2)

De kinderen spelen fanatiek MarioBros of Wiisportresort en ik vind Sonicriders helemaal te gek.(ja sorry)
Ik heb de wii nu ongeveer twee jaar en de ene periode gebruik ik hem vaker dan de andere. Ligt er net aan hoe druk ik ben.

Heb ook de wii fit en vind het erg leuk. Ook ea sports active om wat inspannender te sporten.

Ik blijf het erg leuk vinden, en spel aanbod is ook groot.

Als je ze te duur vind kan je ook bij gamemania (dacht ik) tweedehands spellen kopen. Scheelt een stuk!
Wii Active? Die ken ik nog niet..

Maar eh.. misschien ligt het gewoon aan mijn fysieke gesteldheid, maar die Muscle oefeningen hakken er wel in hoor! (Jackknife is killing!)

*gaat naar Google en tikt 'Wii Active' in*
Wij hebben er toevallig nu ,sinds gisteren, een van vrienden te leen om uit te proberen. Moet zeggen dat het erg leuk is.

We hebben ook wel veel spellen erbij hoor. De een is leuker dan de andere.
Wij wilden dat ding zo graag dat we er helaas via Ebay veel te veel voor betaald hebben (dat was in de tijd dat hij niet aan te slepen was). Daarna nog een maand of 6 gebruikt. Ook zo`n balance board aangeschaft, want ik zou ECHT elke week drie keer gaan 'sporten', en je raadt het al...
Ze zijn hier vooral gek op de gitaar
Wij gebruiken hem bijna niet, hebben hem nu anderhalf jaar. Zoon is bijna 6 (de oudste). Hij vraagt er weleens om, maar niet vaak. En geregeld komt het dan ook net niet uit.

Jongeste (1) propt er vaak dingen in die er niet in horen. Nu ook weer en ik krijg het er niet meer uit. Eigenlijk is hij dus stuk maar niemand vindt dat erg, behalve dat ik hem nog weleens wil repareren om hem op MP te zetten.

Wij hebben ook een WII fit gedoetje. Dat vind ik dan nog het leukst en hebben we van de winter wel gedaan. Maar wij zouden echt prima zonder kunnen, daar zou niemand van balen.
Ik heb mijn WII ruim 4 jaar en ik gebruik hem amper. In het begin een maandje of 2 heel intensief, maar dat zwakt af.

Idem met WII fit.
Dat is eigenlijk met alles zo......... de eerste weken/maanden is het leuk en doe je het vaak, maar op den duur steeds minder. WII werd hier dagelijks gebruikt in het begin, maar nu eigenlijk alleen in de winter en heel soms .
*roept Elmervrouw nog eens*

Lees je het toevallig? Ik heb nog steeds wel interesse!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven