iOS4 is uit!!

21-06-2010 19:21 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
iOS4 is uit! Ben nu aan het downloaden voor mij iPhone.

Ik ben zo benieuwd! Multitasking lijkt me ideaal, en ben ook benieuwd naar de rest, overige features, looks...

Wie o wie is nog meer aan het downloaden?
De wat?
Fniel, ik krijg via mijn Apps waarschuwingen dat ze nog niet allemaal compatible zijn met iOS4... Runkeeper staat nog in de wacht bijvoorbeeld. Nu gebruik ik die op t moment niet, maar goed...
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:SalineXL schreef op 21 juni 2010 @ 19:22:

De wat?

iOS4, de nieuwe software voor de iPhone.

(ok, dit is een héél nerdig topic besef ik me nu)

Op Twitter barst het van de nerds die niet konden wachten tot het 19.00 uur was en de update beschikbaar was
quote:noanne schreef op 21 juni 2010 @ 19:23:

Fniel, ik krijg via mijn Apps waarschuwingen dat ze nog niet allemaal compatible zijn met iOS4... Runkeeper staat nog in de wacht bijvoorbeeld. Nu gebruik ik die op t moment niet, maar goed...

In de wacht voor een update? Hmmm...

Ik heb gisteren al mijn apps geupdate, maar ik begrijp dat hij iOS4 niet wil installeren zonder dat de apps geupdate zijn?
OFT: beseffen is geen wederkering ww. ( ik besef, of ik realiseer me).

ONT: Wat kun je dan met iOS4?
Hmm dus ik moet aan de slag voor mijn aaiphone?

En wat heb ik er precies aan? En is het graties?
quote:sabrina73 schreef op 21 juni 2010 @ 19:26:

OFT: beseffen is geen wederkering ww. ( ik besef, of ik realiseer me).

ONT: Wat kun je dan met iOS4?

Dank!

En met iOS4 kun je bijvoorbeeld multitasken, dus het ene programma sluit niet meer als je een smsje binnenkrijgt en opent bijvoorbeeld. Of je kunt switchen tussen programma's!

quote:SalineXL schreef op 21 juni 2010 @ 19:27:

Hmm dus ik moet aan de slag voor mijn aaiphone?

En wat heb ik er precies aan? En is het graties?

yes, gratis!

iTunes updaten naar 9.2 en dan eerst even backup maken en dan... downloaden!
Nee, Fniel, de update naar iOS4 kun je doorzetten, maar Apple moet nog allerlei Apps goedkeuren die compatible gemaakt zijn voor iOS4.

RunKeeper iPhone Users:

iOS 4 update

As many of you know, Apple has announced that the new iOS 4 operating system will be available for download tomorrow.

We wanted to reach out and warn you that the RunKeeper Free and RunKeeper Pro apps that you currently have on your phones are not iOS 4 compatible. New versions that are iOS 4 compatible are in the queue awaiting Apple's approval. We don't know if they will get approved before tomorrow (we hope they do), but if not, it should be any day now. In the meantime, if you wish to continue using RunKeeper while you are waiting, hold off on downloading iOS 4 until our next app version gets approved. We will keep you posted!

Deze mail kreeg ik van Runkeeper, daarop baseer ik t.
quote:noanne schreef op 21 juni 2010 @ 19:30:

Nee, Fniel, de update naar iOS4 kun je doorzetten, maar Apple moet nog allerlei Apps goedkeuren die compatible gemaakt zijn voor iOS4.

RunKeeper iPhone Users:

iOS 4 update

As many of you know, Apple has announced that the new iOS 4 operating system will be available for download tomorrow.

We wanted to reach out and warn you that the RunKeeper Free and RunKeeper Pro apps that you currently have on your phones are not iOS 4 compatible. New versions that are iOS 4 compatible are in the queue awaiting Apple's approval. We don't know if they will get approved before tomorrow (we hope they do), but if not, it should be any day now. In the meantime, if you wish to continue using RunKeeper while you are waiting, hold off on downloading iOS 4 until our next app version gets approved. We will keep you posted!

Deze mail kreeg ik van Runkeeper, daarop baseer ik t.

Aaaaah, zo!

Hmmm.. dat is wel balen ja!
Ik heb inmiddels iOS 4. Heb inmiddels mapjes Social, Muziek, Nieuws en Amusement aangemaakt.

Verder moet ik me er nog in verdiepen. Het grote voordeel is volgens mij dat je heel veel meer apps kwijt kan op je telefoon. Verder moet ik nog even inlezen.

http://www.iphoneclub.nl/ ... uch-en-ipad-os-uitgelegd/
Whooohaaa, goed Chardonnay! Handig die mappen, ik las het net op je overzichtje!
Jaaaaa, fast app switching is echt fantastisch.

Door 2 maal snel achter elkaar op je 'home' knop te drukken, zie je onderin je actieve apps en kun je heel snel tussen deze apps wisselen. Wat een vooruitgang zeg. Nu kan ik altijd snel schakelen tussen het forum en wat anders
Nou, precies, of als je net een mail aan het typen bent, en er komt een sms binnen.

Ooooh, nog een paar minuten! #nieuwsgierig!
quote:Vinyl schreef op 21 juni 2010 @ 19:42:

Nou, precies, of als je net een mail aan het typen bent, en er komt een sms binnen.

Ooooh, nog een paar minuten! #nieuwsgierig!
quote:Pilous schreef op 21 juni 2010 @ 19:50:

[...]

OEPS!

#addict
quote:Vinyl schreef op 21 juni 2010 @ 19:52:

[...]

OEPS!

#addict#datgeeftniks
Char, hoe maak je die mapjes, weet je dat?

En ik zag in jouw voorbeeldje 2 tekentjes in de bovenbalk. Hoe tover je die tevoorschijn?
Ah, mapjes maken is gelukt!!
Ik ben aan het downloaden... maar heb mijn iphone pas een week. Ik hoop maar dat het goed gaat. Jullie zijn mijn hulplijn.
Vinyl, heb je het switchen al geprobeerd?
Heb jij trouwens wel een mapje met Hulpprogramma's? Ik niet. En bovendien kan ik de standaard apps niet in een mapje plaatsen.
Oh, laat maar. Het is me al gelukt.
Ik ben ook druk aan het installeren, hij gaf de eerste keer een foutmelding, nu lijkt t goed te gaan. Leukleukleuk, hoop dat mijn andere apps t wel blijven doen. #verslaafd
Jaaa, het is echt cool! Switchen is geweldig!

@char: ik heb de standaard app wel in een mapje, maar jij nu dus ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven