iTunes herkent iPhone niet meer op Windows Vista

22-06-2010 22:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de boel synchroniseren maar ik krijg een melding dat de iPhone niet herkend wordt omdat Apple Mobile Devices niet is opgestart. Geen idee hoe ik dat dan wel opgestart krijg. Heb op de Apple site gezocht, gelezen hoe ik iTunes en alles wat erbij hoort moet verwijderen, iTunes opnieuw moet installeren en dan zou het moeten werken.

Nou, mooi niet dus.

Maandje geleden was er niets aan de hand.

Iemand een idee wat te doen?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
ff googlen. Nieuwe update ophalen, andere usb poort gebruiken, iphone herstarten, computer opnieuw opstarten en itunes opnieuw downloaden. Succes
quote:4Hellokitty schreef op 22 juni 2010 @ 22:15:

ff googlen. Nieuwe update ophalen, andere usb poort gebruiken, iphone herstarten, computer opnieuw opstarten en itunes opnieuw downloaden. SuccesNieuwe update van iTunes of van Windows? Die van iTunes heb ik nl. en al het andere wat je zegt heb ik gedaan.
Windows nu ook geupdate. Resultaat zelfde.
Iemand nog een suggestie?
Heb je alles ook echt verwijderd? dus niet enkel deinstalleren of de map deleten amar echt grondig van je schijf poetsen zodat er niks overblijft in windows. Vaak als je software deinstalleerd blijven er bestanden achter zoals instellingen die je hetb aangepast. En als je de map handmatig delete dan blijft er heel veel achter in windows.

Verder al alles verwijderd en daarna andere USBpoort geprobeerd?
Misschien aansluiten op de pc van een ander, met iTunes, kijken of het aan jouw pc ligt of aan de telefoon?
Is het al gelukt? Ik bedoelde iTunes er opnieuw opzetten. Is je iPhone wel voldoende opgeladen. Als de batterij leeg is kan het wel 10 minuten duren voordat hij hem herkent.
Misschien is je usb kabeltje stuk?
Windowstoets + R.

Type: services.msc

Enter

Zoek naar Apple Mobile Device en restart.
quote:Mormy schreef op 23 juni 2010 @ 14:34:

Heb je alles ook echt verwijderd? dus niet enkel deinstalleren of de map deleten amar echt grondig van je schijf poetsen zodat er niks overblijft in windows. Vaak als je software deinstalleerd blijven er bestanden achter zoals instellingen die je hetb aangepast. En als je de map handmatig delete dan blijft er heel veel achter in windows.

Verder al alles verwijderd en daarna andere USBpoort geprobeerd?Hoe doe je dat? Ik heb gewoon de stappen doorlopen die op de apple site staan, maar mijn instellingen heeft ie gewoon onthouden.
quote:XionZ schreef op 24 juni 2010 @ 15:06:

Windowstoets + R.

Type: services.msc

Enter

Zoek naar Apple Mobile Device en restart.

Ik krijg dan een melding dat hij het programma Apple niet kan vinden.

* digibeet *
Nog niet gelukt joh? Anders moet je morgen even bellen met de apple helpdesk, die loodsen je er wel doorheen!
Apple helpdesk? Briljant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven