Bar Too Much *157*
donderdag 25 oktober 2007 om 22:36
Hoi, sollicitatie woensdag ging niet goed, was hopeloos verdwaald dus half uur te laat (gelukkig wel gebeld dat ik verdwaald was) Gesprek ging op zich goed, maar ze willen me niet hebben (goh wat onverwacht he? )
Máár vanmorgen bij de gemeente een sollicitatiegesprek gehad en ik weet nu al dat ik door ben naar de tweede ronde (afspraak staat al) ondanks dat er nog 2 cv's bekeken gaan worden, dus dat is al erg positief
Blue en Hela:
Máár vanmorgen bij de gemeente een sollicitatiegesprek gehad en ik weet nu al dat ik door ben naar de tweede ronde (afspraak staat al) ondanks dat er nog 2 cv's bekeken gaan worden, dus dat is al erg positief
Blue en Hela:
donderdag 25 oktober 2007 om 22:48
Ja ben maar eens op de zwart/zilver toer gegaan.
We waren net klaar met het limegebeuren maar die blijven nog wel als accenten zeg maar.
Maar tis nu al helemaal leuk. Heb ook al zwarte kerstballen gekocht.
We waren net klaar met het limegebeuren maar die blijven nog wel als accenten zeg maar.
Maar tis nu al helemaal leuk. Heb ook al zwarte kerstballen gekocht.
anoniem_19362 wijzigde dit bericht op 25-10-2007 22:49
Reden: moelijk hoor gewoon praten
Reden: moelijk hoor gewoon praten
% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2007 om 22:59
Daarom doe ik ook maar 1 muurtje, is denk muurtje van 1,5 meter ofzo.
En daar hang ik dan een electrische haard, net echt maar toch niet
Die zoutjes Yette kan je bij de kaasboer kopen, ze zitten in een doorzichtig emmertje.
Ik had ze vanmiddag toevallig bij de C1000, waren nog in de aanbieding ook. 0.79 cent een zakje.
En daar hang ik dan een electrische haard, net echt maar toch niet
Die zoutjes Yette kan je bij de kaasboer kopen, ze zitten in een doorzichtig emmertje.
Ik had ze vanmiddag toevallig bij de C1000, waren nog in de aanbieding ook. 0.79 cent een zakje.
donderdag 25 oktober 2007 om 23:01