msn persoon geblokkeerd, status te zien?

22-06-2010 22:18 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je iemand blokkeert op msn, kan diegene je status dan zien? Ik bedoel met status dat kleine vakje achter je naam waar je wat in kan schrijven dat er dan in grijs komt te staan.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
@Dating_vrouw: Of jij begrijpt mijn uitleg niet, of ik jouw reactie niet

Ik laat het even bezinken en kom evt. snel met een andere uitleg van mijn bericht
Ik blokkeer een vriendin van mij weleens. Elke keer als zij online komt, spreekt ze me binnen 3 seconden aan. Echt irritant.
Wat ik wel bij scholieren merk....

De Een blokkeert nummer 2 en leutert lekker met nummer 3....

Alleen heeft nummer 2 ook nummer 3 en merkt hierdoor dat De Een gewoon online is.

RUZIE is een logisch gevolg.
quote:viva1973 schreef op 23 juni 2010 @ 18:17:

@Dating_vrouw: Of jij begrijpt mijn uitleg niet, of ik jouw reactie niet

Ik laat het even bezinken en kom evt. snel met een andere uitleg van mijn bericht Ik heb een vreemde situatie (gehad.) Ik heb een contactpersoon op mijn lijst staan. (* Als ik via privacy kijk wie mij als contactpersoon heeft dan staat daar een naam zonder e-mailadres en ik weet niet wie dat is. Voor die account heb ik zelf helemaal geen contactpersonen in msn staan. *)
DV: heb je die persoon dan niet gewoon eenzijdig verwijderd? Zonder te blokkeren, zodat diegene jou wel ziet, maar jij hem/haar niet.
quote:Primabella schreef op 24 juni 2010 @ 08:23:

DV: heb je die persoon dan niet gewoon eenzijdig verwijderd? Zonder te blokkeren, zodat diegene jou wel ziet, maar jij hem/haar niet.

Geen idee, ik heb met die account zelfs niet op MSN gezeten.

Ik heb de account aangemaakt, maar een andere in gebruik genomen. Ik heb ook geen last van, maar ik vind het wel vreemd.

Ik heb het bekeken en zag dat zo was.

Misschien heeft het met de manier van opslag van gegevens te maken. Daar kan je ook kiezen hoe je dat doet. (* Als je bijv. niet op je eigen PC zit. *)

Zolang ik nergens last van heb, vind ik het niet erg.

Ik ga ervan uit dat wanneer ik toch als contactpersoon verwijderd wordt, ik ook het email-adres te zien krijg.
Een beetje offtopic (maar hier zitten in ieder geval msn-gebruikers): Weten jullie hoe het zit met die windows live profielen?

Ik zag bij toeval dat ik opeens een profiel heb, als ik met mn muis op mijn eigen msn foto klik ('eigen profiel bekijken'). Ik heb dit nooit zelf aangemaakt, en hier ook geen toestemming voor gegeven. In dat profiel staan een aantal vrienden, die ik dus ook niet heb toegevoegd/geaccepteerd! Het zijn allemaal mensen van 'vroeger', waar ik vrijwel geen contact meer heb heb, en ik wil hen dan ook niet in dat profiel hebben staan (zij zien nu namelijk wie er nog meer in mijn msn-lijst staan en dat gaat niemand iets aan).

Via google gevonden dat je deze mensen wel kan verwijderen maar dat ze dan ook automatisch uit je msn-lijst worden verwijderd. Dit hoeft van mij niet, maar ik wil gewoon dat hele profiel weg hebben. Heeft iemand hier verstand van? Ik kan op internet namelijk niets vinden, volgens mij wordt je dus gewoon gedwongen dat profiel te hebben.

Iemand tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven