Hoe lang duurt scannen in veilige modus?
donderdag 24 juni 2010 om 15:43
donderdag 24 juni 2010 om 16:05

donderdag 24 juni 2010 om 16:05
Hijack is een logprogramma. Verder doet ie niets. Hij laat alleen een zooi informatie over je pc/bestanden zien.
Waarom heb je je pc in veilige modus staan?
Gewoon normaal opstarten, virusscanner laten draaien en laten verwijderen als ie 'm gevonden heeft. Dat verwijderen kan niet langer duren dan 10 sec.
Waarom heb je je pc in veilige modus staan?
Gewoon normaal opstarten, virusscanner laten draaien en laten verwijderen als ie 'm gevonden heeft. Dat verwijderen kan niet langer duren dan 10 sec.

donderdag 24 juni 2010 om 16:10
donderdag 24 juni 2010 om 16:11
quote:XionZ schreef op 24 juni 2010 @ 16:07:
Een browser heeft niets te maken met een Trojan. TO heeft gewoon verkeerde dingen gedownload/geopend. Een Trojan kan ook niet worden vergeleken met een virus.Ik heb Firefox vorige maand op de pc gezet, als ik dat niet had gedaan dan had ik niks meer gekund, want explorer opent ook niet.
Een browser heeft niets te maken met een Trojan. TO heeft gewoon verkeerde dingen gedownload/geopend. Een Trojan kan ook niet worden vergeleken met een virus.Ik heb Firefox vorige maand op de pc gezet, als ik dat niet had gedaan dan had ik niks meer gekund, want explorer opent ook niet.
Viva naar de knoppen.

donderdag 24 juni 2010 om 17:44
OP, heb je hier wat aan? Weet niet of het hetzelfde is hoor, dus bij twijfel niet doen natuurlijk http://www.pchelper.nl/fo ... ion/index.php/t73151.html
donderdag 24 juni 2010 om 22:49