iOS4 is uit!!

21-06-2010 19:21 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
iOS4 is uit! Ben nu aan het downloaden voor mij iPhone.

Ik ben zo benieuwd! Multitasking lijkt me ideaal, en ben ook benieuwd naar de rest, overige features, looks...

Wie o wie is nog meer aan het downloaden?
Ik krijg vanmiddag mijn Iphone, en kom dan wel weer eens kijken of ik er kaas van kan maken
Zet dan NIET de jailbreak iOS4 op je iphone Kip. Daar zijn veel problemen mee
Vriend van me heeft een 3G (ik ook) en die is vooral heul langzaam geworden van de update (de iPhone, niet de vriend ). Dus ik laat m lekker aan me voorbij gaan.
quote:Pilous schreef op 24 juni 2010 @ 12:52:

Zet dan NIET de jailbreak iOS4 op je iphone Kip. Daar zijn veel problemen meeKan ik hier een vertaling van krijgen...welke/wat dan wel?
quote:Moosey schreef op 24 juni 2010 @ 12:53:

Vriend van me heeft een 3G (ik ook) en die is vooral heul langzaam geworden van de update (de iPhone, niet de vriend ). Dus ik laat m lekker aan me voorbij gaan.Hier dus ook
Maar de 3GS niet? En als je hem toch installeert, en het bevalt niet, kan het er dan ook weer af? *iphone-leek*

Ik wacht nog steeds op de koerier
De gewone versie zal best werken Kip, maar ik weet dat de Jailbreakversie (gekraakte versie zodat ook de nietAppleprogramma's met iOS4 kan samen werken) die leverde heel veel vloeken op. Dus die niet doen.

Ik heb zelf geen iPhone, nog niet tenminste, maar vriend wel. Ik krijg als het goed is over een maand de nieuwste versie.
En moet je voor de gewone update betalen ofzo? En waar vind ik dit alles? Op de site van Apple? *blont*
Apple en voorheen niet kunnen multitasken?

Apple == Linux. Als er een OS is dat kan multitasken is Linux het wel.

*Glimlacht stiekem naar zijn Android telefoon.*
Miss, ik ga je vanavond ff msnen met info. Heb je hem al binnen?
Hij is er! Hij heeft ook een software update gedaan naar 4, is dat wat jullie bedoelen?

Ben vanavond eerst naar de eindmusical van mijn kuiken, Ploes, ben na 9 uur wel thuis.
Oke
ik wacht wel tot itsman zijn telefoon op orde heeft. Mag hij erna die van mij doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heerlijk, nog wat iPhone nerds hier! Vinden jullie die mapjes echt zo handig? Ik had ook alles keurig opgeruimd; diensten, spelletjes, fotografie, etc. Maar in het gebruik vind ik het eigenlijk toch wat omslachtig werken, voor de apps die ik vaak gebruik moet ik eigenlijk twee keer klikken om er bij te kunnen. Ik heb dus alle mapjes weer leeggemaakt en een voor mij logische volgorde van de apps gemaakt.

Overigens ook een 3G hier die er niet sneller op is geworden, dus all over vind ik de update niet echt iets toevoegen.

Maaaaarrr, mijn abbonement is bijna afgelopen, ik wacht met smart op de iPhone 4!
Zo gaat het hier ook vaak Its. Eerst oefenen op eigen spullen en als je weet hoe het moet... *alsjeblieft schat *
quote:Moosey schreef op 24 juni 2010 @ 12:53:

Vriend van me heeft een 3G (ik ook) en die is vooral heul langzaam geworden van de update (de iPhone, niet de vriend ). Dus ik laat m lekker aan me voorbij gaan.

Ja maar dat is de 3G, jij hebt toch de 3GS?

De mijne is echt wel snel!

Overigens: de mapjes: ik heb ook alleen de programma's die ik minder vaak gebruik in mapjes. De rest gewoon op pagina 1 zeg maar, daar wil ik snep bij kunnen!
Mijne is ook gewoon nog steeds snel. Ik heb wel alles in mapjes staan maar weet nog niet of ik het zo ga houden. Waarschijnlijk haal ik de apps die ik heel vaak gebruik er idd weer uit..
Zucht.....wat is ie GAAF!!!
ja he?
kan je er ook mee bellen?
Nog musthaves, qua apps? Liefst gratis?
ghehe de viva app heb ik
Gratis... ehm... Shazam, om muziek te herkennen, nieuwsapps als Teletekst, NU, Hyves App, Ping om gratis te smsen met andere iPhoners, Buienradar, NS reisplanner, Wikipedia, etc etc!
Zeggeh... kippie... ga je nog wat met mijn geweldige suggesties doen, of hoe zit dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven