windows live op telefoon.. kan niet uitloggen

25-06-2010 21:28 9 berichten
Ik sta bij windows live op mijn mobiel standaard ingelogd.

Nu wil ik uitloggen maar het lukt niet!

Kan iemand me vertellen hoe ik dat doe?

Ik heb een windows mobile phone.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Bij menu op je telefoon? Zo moet het bij mijn Hero wel.
Menu op telefoon... Kun je misschien iets duidelijker zijn BAM?
Jij hebt een android toestel denk ik?
Als je je wachtwoord op een pc verandert dan moet je opnieuw inloggen op je mobiel.

Als ik mn mobiel ooit kwijt zou raken zou ik deze methode toepassen. Verder vind ik het wel makkelijk om standaard ingelogd te staan.
Daar gaat het me dus om Kletsmajoor!

Als ik mijn mobiel verlies of hij word gejat ofzo, weten ze zo onderhand alles van me!

Ik vind het niet erg om steeds mijn wachtwoord opnieuw in te toesten. Doe ik ook voor het forum op mijn mobiel.
Ik had hetzelfde, nadat ik een telefoon van iemand had overgenomen. Ik heb toen een "hard reset" gedaan, de telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen, zodat ik me de telefoon helemaal 'eigen' kon maken. Het is wel een harde maatregel. Misschien dat het ook met een "soft reset" lukt? Dat zou ik in ieder geval eerst even proberen.
Die 'hard rest' is inderdaad wel heel grondig ja! Dat is niet de bedoeling want dan ben ik al mijn apps en instellingen kwijt!
Op mijn vorige mobiel (windows mobile), kon ik in de msn applicatie via menu/instellingen kiezen voor "aanmelden met (andere) id" (of nieuwe gebruikersovereenkomst. Je moest vervolgens dan de hele gebruikersovereenkomst door lopen, maar die brak ik af. Mijn eerder aangemelde windows live id was dan verwijderd/weg.

Als ik het weer wilde gebruiken, moest ik natuurlijk naam+ww opnieuw aangeven.

Ik weet niet de exacte benamingen meer, heb nu een ander toestel en gebruik nu ebuddy voor msn/gtalk etc. dus kan het niet meer voor je nakijken. Hoop dat je er zo uit kan komen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven