iOS4 is uit!!

21-06-2010 19:21 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
iOS4 is uit! Ben nu aan het downloaden voor mij iPhone.

Ik ben zo benieuwd! Multitasking lijkt me ideaal, en ben ook benieuwd naar de rest, overige features, looks...

Wie o wie is nog meer aan het downloaden?
Ik grinnik ook een beetje om het enthousiasme over het multitasken...'zelfs' mijn vorige nokia (n79) kon dat al, dacht dat dat wel redelijk standaard zou zijn inmiddels maar blijkbaar niet dus : )
quote:Vinyl schreef op 24 juni 2010 @ 21:52:

Gratis... ehm... Shazam, om muziek te herkennen, nieuwsapps als Teletekst, NU, Hyves App, Ping om gratis te smsen met andere iPhoners, Buienradar, NS reisplanner, Wikipedia, etc etc!

Oh sorry hoor

Was te druk met spelen op mijn nieuwe speledingetje. heb al het een en ander gedownload en erop gezet.

Ik vind wel dat de batterij erg snel leeg is, of ligt dat aan mij?

Nu ik er zo intensief mee bezig ben red ie nog geen dag
Dat klopt Kip. Met de nieuwe versie zou dat beter moeten zijn.
hmm dat is dan wel een tikkie jammer.
Klopt, heb ik ook. Als je veel internet enzo gaat hij heel hard.

Hier ook elke dag aan de lader. Maar ach... heb het ervoor over!
Ik ga in ieder geval even iets voor in de auto halen, dan kan ik daar ook laden....
Dat is wel handig Kip.
hebben jullie hem gejailbreakt? zo ja, is dat een aanrader?
Dat vroeg ik me ook af MissChicken. Voor zover ik met mijn lekenverstand kan oordelen, kleven er nogal wat nadelen aan. Ben benieuwd wat jullie ervaring is.

Gebruiken jullie navigatie? Zo ja, welke?
Ik had graag een navigatie gedownload, maar dat vind Itunes niet goed....dus vandaar dat ik wil jailbreaken. Maar ik kan nergens een duidelijke handleiding vinden. Wel iets gevonden over dat ik een oude bootversie heb? Maar wel 4.0 erop staan dus.
Ja, ik gebruik de naviatie van Navigon. Ik ben er héél erg tevreden over! In sommige steden zijn de kaarten nog niet up-to-date, maar dat had ik ook wel eens met Garmin. Ik zie overigens wel dat de prijs nu ¤ 89,99 (Europa) is. Ik kocht het een paar maanden geleden voor 59,99. De Live Traffic aanvulling (geeft automatisch alternatieve route bij files) en is wel goedkoper nu. (¤ 12,99, ipv ¤ 19,99)

@ Misschicken: welke navigatie kon je niet downloaden met iTunes?
quote:misschicken schreef op 29 juni 2010 @ 15:14:

Ik had graag een navigatie gedownload, maar dat vind Itunes niet goed....dus vandaar dat ik wil jailbreaken. Maar ik kan nergens een duidelijke handleiding vinden. Wel iets gevonden over dat ik een oude bootversie heb? Maar wel 4.0 erop staan dus.

Niet gaan jailbreaken hoor! Ik had een gejailbreakte, maar alleen maar ellende. Je kunt dan niet meer updaten, dus er gaat een keer wat fout.

Mijn vorige deed op een gegeven moment helemaal niks meer, ellende.

Ik heb gewoon TomTom erop, werkt perfect!
Hier jailbreak Navigon en Tomtom, gaat prima
Ploes, als je eens tijd hebt om te msnen...morgen ofzo?
Ik heb navigon gedownload. Werkt goed zo op het eerste gezicht.
Ik heb hem eindelijk geïnstalleerd, had wel een update zien staan maar dacht dat alleen voor de nieuwe iPhone was.

Na dit topic ge-update, nu ben ik mapjes aan het maken, even kijken voor een handige indeling.
Woehahaha MyVibe via itunes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven