GSM om mee te internetten

02-07-2010 07:27 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil een internettelefoon kopen. Ik vind belangrijk dat ie heel gemakkelijk te bedienen is en natuurlijk zo goedkoop mogelijk. Kan ik dan best een iphone nemen?

Het zal wel heel dom overkomen maar verdiep me werkelijk nooit in telefoons. Ik heb nu een heeeel eenvoudig nokiaatje.
Ik zou je niet kunnen vertellen wat een goed merk is. Maar mijn ervaringen met internettelefonie zijn nogal verschillend. Op het werk hebben we het en dat is echt prima, maar een vriend van mij heeft het privé en daar is de kwaliteit heel regelmatig zo beroerd dat je echt geen fatsoenlijk gesprek kunt voeren. Ik raad je dus aan om flink wat research te doen voor je er een aanschaft.
Wil je een telefoon waarmee je via internet belt (voip-telefoon) of wil je een gsm waarmee je kan internetten?
Iphone is niet echt een goedkope oplossing...
Ik wil er vooral mee kunnen internetten en mailen.

Wat is LG?
Oke dan zoek je dus een gsm waarmee je wilt internetten

Geen verstand van
quote:yasuko schreef op 02 juli 2010 @ 08:46:

Ik wil er vooral mee kunnen internetten en mailen.

Wat is LG?

Misschien er inderdaad maar even in verdiepen? (niet lullig bedoeld)

LG is een merk.
Oh, je wilt gewoon een GSM waarmee je kunt internetten? Een iPhone is erg duur, dat kan veel goedkoper. Kijk eens op de nokia site, daar kun je goed zien met welke toestellen je kunt internetten. En dat zal op de sites van o.a. LG, Samsung, enz. vast ook zo zijn.
De goedkoopste oplossing is sim-only met internet en een telefoon waarmee je op internet kan. Je moet dan van tevoren wel even investeren in de telefoon maar dan zijn de maandelijkse kosten wel goed te doen.

Ik heb niet zoveel verstand ervan maar je zou kunnen uitzoeken welke providers goed en goedkoop zijn met sim-only + internet.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Ga gewoon naar een winkel. Daar kunnen ze je alles laten zien en kan je ook meteen zien of het een mooi model is etc. Denk dat je daar verder mee komt als hier. Zeker omdat je er jezelf nog niet in hebt verdiept enzo. En de iphone, leuk ding hoor maar die van mijn vriend ligt nu al weken bij de reparatie. Kapot scherm, dooie pixel, viel telkens uit en liep vast. En het is zo ongeveer de duurste telefoon van allemaal. Zou die dus niet doen :')
Bedankt. Ik begrijp dat ik me er in moet gaan verdiepen.

Of wil jij die van jou verkopen, Bloempke?
Op belnu.nl heb je een aanbieding staan van T-moblie voor een iphone met onbeperkt internet + 150 belminuten voor ¤29,95 maar reken maar uit. Dan zit je er 2 jaar aan vast en betaal je dus bijna ¤660,- + eventuele kosten die je kwijt bent voor het bellen/sms-en buiten je bundel.
Dat lijkt me ook wel wat!
HTC- perfect toestel, prima bellen en internetten. En gratis bij een 22,50 abbo. Het is de beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad.
Ik zie dat de keus niet zo gemakkelijk is. Ik heb nu geen tijd meer en ga het vanmiddag eens goed bestuderen.

Maar tips vind ik nog steeds heel fijn.
Hier vind je de iphone aanbieding op belnu.nl

Mijn zus en haar man hebben allebei een iphone3 en ze vinden hem helemaal geweldig. Lekker groot scherm, leuke mogelijkheden en noem maar op. Mocht je voor een iphone gaan dan zou ik even wachten. Deze maand komt de iphone4 uit, die is een stuk mooier, platter en geavanceerder.
Google/HTC (Android), iPhone, LG, Nokia. Zoek de nieuwste van elk merk op en ga vergelijken op internet.
Ik zat vandaag naast iemand in de metro met een HTC. Mooooooi toestel.
Xion, volgens mij is HTC niet meer de enige met Android telefoons, trouwens.

Maar ik ben erg blij met mijn HTC HD2 trouwens

TO, een goede internettelefoon is niet goedkoop, en een abonnement ervoor gemiddeld ook niet (tenzij je bij je huidige provider een goede deal kan slaan op verlenging). Ook moet je je inderdaad even verdiepen in de mogelijkheden van de diverse platforms. Wil je veel populaire apps, of wil je echt kunnen synchroniseren tussen je windows/office thuis en op je telefoon?

Wil je veel onderweg internetten of gewoon even incidenteel nu.nl of het forum checken?

www.bellen.com is een handige vergelijkingssite.
Neem geen windows, maar een android (als je niet voor Iphone gaat). Hier in huis beide besturingssystemen aanwezig en met Windows is telkens gedoe.

Qua apps heeft de Iphone natuurlijk een voorsprong, maar in vergelijking met de apps op de windows-telefoon is de android-market ook weer een stuk beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven