Hoe topics opzoeken waarop ik onlangs heb gereageerd?

02-07-2010 17:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel een superdomme vraag zijn... maar als ik een topic wil opzoeken waar ik zelf in gereageerd heb, zoek ik me altijd een aap in die ellenlange lijsten via de onderwerpen-icoontjes. Zeker als het lang geleden is dat iemand heeft gereageerd.

Ik doe het nu meestal door het eerstvolgende item te openen waar ik ooit heb gereageerd en dan bij mijn eigen avatar op het vergrootglaasje te klikken, maar er moet toch een handiger manier zijn? HOE in vredesnaam?
Volgens mij is dat toch eht makkelijkste, via je loepje. Mijn "vaste" topics heb ik onder mijn favorieten gezet.
Bovenin bij 'mijn viva' kan je klikken op 'mijn laatste'. Dan die je de topics waar je op hebt gereageerd.
quote:vicodin schreef op 02 juli 2010 @ 17:30:

Bovenin bij 'mijn viva' kan je klikken op 'mijn laatste'. Dan die je de topics waar je op hebt gereageerd.

Zo doe ik het ook.

De manier van Ainne is handig, maar alleen voor topics waar je veel op komt.
quote:Aureel schreef op 02 juli 2010 @ 17:28:

Ik doe het nu meestal door het eerstvolgende item te openen waar ik ooit heb gereageerd en dan bij mijn eigen avatar op het vergrootglaasje te klikken, maar er moet toch een handiger manier zijn? HOE in vredesnaam?

Zo doe ik het ook.

Want bij 'mijn laatste' zie je alleen je laatste 10 ofzo.
Nou, dit scheelt me al een hoop gezoek. Meestal ben ik toch op zoek naar één van de laatste; als het langer geleden is gebruik ik mijn oude methode.

Dank!
op je loepje klikken en die pagina opslaan onder je favorieten. deze ververst zichzelf bij het openen
Of via je mobiel gaan forummen, daar is het handig(er) ingedeeld!
quote:nieuweauto schreef op 02 juli 2010 @ 17:53:

op je loepje klikken en die pagina opslaan onder je favorieten. deze ververst zichzelf bij het openenSame here!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven