Hoe topics opzoeken waarop ik onlangs heb gereageerd?
vrijdag 2 juli 2010 om 17:28
Het zal wel een superdomme vraag zijn... maar als ik een topic wil opzoeken waar ik zelf in gereageerd heb, zoek ik me altijd een aap in die ellenlange lijsten via de onderwerpen-icoontjes. Zeker als het lang geleden is dat iemand heeft gereageerd.
Ik doe het nu meestal door het eerstvolgende item te openen waar ik ooit heb gereageerd en dan bij mijn eigen avatar op het vergrootglaasje te klikken, maar er moet toch een handiger manier zijn? HOE in vredesnaam?
Ik doe het nu meestal door het eerstvolgende item te openen waar ik ooit heb gereageerd en dan bij mijn eigen avatar op het vergrootglaasje te klikken, maar er moet toch een handiger manier zijn? HOE in vredesnaam?

vrijdag 2 juli 2010 om 17:43
vrijdag 2 juli 2010 om 17:44
quote:Aureel schreef op 02 juli 2010 @ 17:28:
Zo doe ik het ook.
Want bij 'mijn laatste' zie je alleen je laatste 10 ofzo.
Zo doe ik het ook.
Want bij 'mijn laatste' zie je alleen je laatste 10 ofzo.