Idee voor tussen kastjes (boven) en aanrecht
donderdag 1 juli 2010 om 13:55
Hallo!
Zoals de topic titel al zegt, ik ben op zoek naar een leuk idee, voor tussen de bovenkastjes en het aanrechtblad in mijn keuken.
Het is best een kleine keuken, dus de bovenkastjes weghalen is ivm ruimte geen optie.
Momenteel zitten er spiegels tussen (van de vorige bewoner).
Aangezien ik dat niet echt mooi vind, wil ik dat weg hebben.
Er staat in de keuken ook een RVS gasfornuis, daar boven zit een rvs plaat. En nu moet er dus iets in de plaats komen voor die spiegels.
Ik heb gedacht aan RVS platen, dat is makkelijk schoonhouden, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen.
Tegels, vind ik niet zo handig omdat die voegen zo lastig schoon te maken zijn...
Dus als iemand een idee heeft, hoor ik het graag!
Zoals de topic titel al zegt, ik ben op zoek naar een leuk idee, voor tussen de bovenkastjes en het aanrechtblad in mijn keuken.
Het is best een kleine keuken, dus de bovenkastjes weghalen is ivm ruimte geen optie.
Momenteel zitten er spiegels tussen (van de vorige bewoner).
Aangezien ik dat niet echt mooi vind, wil ik dat weg hebben.
Er staat in de keuken ook een RVS gasfornuis, daar boven zit een rvs plaat. En nu moet er dus iets in de plaats komen voor die spiegels.
Ik heb gedacht aan RVS platen, dat is makkelijk schoonhouden, maar ik zou niet weten waar ik die kan kopen.
Tegels, vind ik niet zo handig omdat die voegen zo lastig schoon te maken zijn...
Dus als iemand een idee heeft, hoor ik het graag!
donderdag 1 juli 2010 om 14:03
donderdag 1 juli 2010 om 14:15
donderdag 1 juli 2010 om 14:44
donderdag 1 juli 2010 om 15:14
Heb de ruimte tussen de kastjes opgevuld met ...... nog een kastje! Frontje even meegenomen naar de bouwtoko en daar kwamen ze met het juiste kastje wat ze keurig (in de breedte) inkorten. Sierlijst-dingetje o de zijkant van het deurtje strijken, en één aansluitende rij met keukenkastjes!
Viva la vida
donderdag 1 juli 2010 om 15:27
quote:choca schreef op 01 juli 2010 @ 14:28:
Eloys, ervaring met die achterwanden van jouw link?
Ik niet, maar mijn buurvrouw is er heel blij mee, via haar kwam ik hier ook bij.
RVS krijgt snel een gebruikte look. Wij hebben een rvs aanrechtblad, daar vind ik dat gebrukte heel stoer. maar een hele wand is denk ik wat too much
Eloys, ervaring met die achterwanden van jouw link?
Ik niet, maar mijn buurvrouw is er heel blij mee, via haar kwam ik hier ook bij.
RVS krijgt snel een gebruikte look. Wij hebben een rvs aanrechtblad, daar vind ik dat gebrukte heel stoer. maar een hele wand is denk ik wat too much
donderdag 1 juli 2010 om 16:21
quote:ndh86 schreef op 01 juli 2010 @ 15:14:
Heb de ruimte tussen de kastjes opgevuld met ...... nog een kastje! Frontje even meegenomen naar de bouwtoko en daar kwamen ze met het juiste kastje wat ze keurig (in de breedte) inkorten. Sierlijst-dingetje o de zijkant van het deurtje strijken, en één aansluitende rij met keukenkastjes!Ze bedoeld de ruimte tussen de onderkant van de kastjes en het aanrecht, het stuk "muur" onder je kastjes zeg maar. Aan de hand van de titel wilde ik ongeveer hetzelfde komen vertellen als jij
Heb de ruimte tussen de kastjes opgevuld met ...... nog een kastje! Frontje even meegenomen naar de bouwtoko en daar kwamen ze met het juiste kastje wat ze keurig (in de breedte) inkorten. Sierlijst-dingetje o de zijkant van het deurtje strijken, en één aansluitende rij met keukenkastjes!Ze bedoeld de ruimte tussen de onderkant van de kastjes en het aanrecht, het stuk "muur" onder je kastjes zeg maar. Aan de hand van de titel wilde ik ongeveer hetzelfde komen vertellen als jij
donderdag 1 juli 2010 om 16:26
maandag 5 juli 2010 om 09:25
quote:kiki_twee schreef op 01 juli 2010 @ 16:26:
Spiegels of spiegeltegels. De laatste heb ik in mijn huis.
Als het de laatste zijn dan zou je die ook met folie af kunnen plakken. Ene @Prulletje heeft dat namelijk met de tegels in haar huis gedaan die moesten blijven zitten. Ik vind het heel mooi.
een spiegel achter je fornuis??
Lijkt me heel gek.....
Spiegels of spiegeltegels. De laatste heb ik in mijn huis.
Als het de laatste zijn dan zou je die ook met folie af kunnen plakken. Ene @Prulletje heeft dat namelijk met de tegels in haar huis gedaan die moesten blijven zitten. Ik vind het heel mooi.
een spiegel achter je fornuis??
Lijkt me heel gek.....