medium

07-07-2010 21:55 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een tijdje in een moeilijke periode en heb behoefte aan iemand die me kan vertellen of het in de toekomst beter wordt of niet. Kent iemand een betrouwbaar medium in Noord-Brabant?
Een betrouwbaar medium? Is dat niet een contradictio in terminis?
Volgens mij kun je dat niet voorspellen. Als dat wel zou kunnen dan betekent dat je je toekomst niet kan beinvloeden; dat alles toch wel gebeurt want de toekomst staat vast. Kan je net zo goed op de bank gaan zitten en wachten.

Nee, je toekomst hangt af van wat jij en anderen ondernemen en dus is je vraag niet te voorspellen.
je hebt het gevoel dat je een beetje stil staat. maar wees gerust er komen betere tijden aan voor jou. Dit jaar gaat hem niet worden, maar 2e 3e kwartaal volgend jaar zie ik een verandering. Een nieuwe baan, nieuwe liefde? ik weet het niet , maar het zal je zeker goed doen. Ook al ervaar je dit nu niet zo, er zijn wel degelijk entitieiten die je beschermen. Tja het gaat helemaal goed komen. Dat voel ik.

slaap lekker!
Ik trek mijn eerdere berichten in: OctoPaul is de man die jij jouw toekomstvragen voor moet leggen!
Hallo Bee,

Rot dat je een moeilijke periode doormaakt. Goed ook dat je naar oplossingen zoekt. Je geeft aan een betrouwbaar Medium te zoeken, die je evt kan vertellen of je toekomst beter wordt. Een paar reacties terug geef je aan dat dit je rust zou geven...

Ik snap je wel, denk ik. Iedereen wil in moeilijke/onzekere tijden weten hoe het afloopt. Men wil onzekerheden weg nemen. Een Medium zal je echter een antwoord geven als: "Je zal binnenkort iemand ontmoeten die je de weg wijst" Ik bedoel hiermee dat een Medium de weg die je moet gaan zal benadrukken en je dus niet gaat vertellen hoe deze periode in jouw leven af gaat lopen. Overigens mag een Medium het je niet vertellen als er iets "verkeerd" af zou lopen.

Net als een psycholoog, zal een Medium je aan het denken zetten. Als voorbeeld: Wat kun jij doen om het tij te keren? Wat, of wie, heb je daar voor nodig?

In jouw geval kun je misschien best wel een ondersteunend iemand gebruiken. Maar je moet het uiteindelijk zelf doen...

Geloof in je eigen kracht...Zet je mindere kanten maar even op zij...Dan lukt het je best wel....Succes!!!
quote:Riggedie schreef op 13 juli 2010 @ 14:04:

Hallo Bee,

Rot dat je een moeilijke periode doormaakt. Goed ook dat je naar oplossingen zoekt. Je geeft aan een betrouwbaar Medium te zoeken, die je evt kan vertellen of je toekomst beter wordt. Een paar reacties terug geef je aan dat dit je rust zou geven...

Ik snap je wel, denk ik. Iedereen wil in moeilijke/onzekere tijden weten hoe het afloopt. Men wil onzekerheden weg nemen. Een Medium zal je echter een antwoord geven als: "Je zal binnenkort iemand ontmoeten die je de weg wijst" Ik bedoel hiermee dat een Medium de weg die je moet gaan zal benadrukken en je dus niet gaat vertellen hoe deze periode in jouw leven af gaat lopen. Overigens mag een Medium het je niet vertellen als er iets "verkeerd" af zou lopen.

Net als een psycholoog, zal een Medium je aan het denken zetten. Als voorbeeld: Wat kun jij doen om het tij te keren? Wat, of wie, heb je daar voor nodig?

In jouw geval kun je misschien best wel een ondersteunend iemand gebruiken. Maar je moet het uiteindelijk zelf doen...

Geloof in je eigen kracht...Zet je mindere kanten maar even op zij...Dan lukt het je best wel....Succes!!!Van wie mag dat niet?
Van de Nederlandsche Bond der Media
Hallo Bee79. Ik weet niet zeker of deze vereniging ook in Brabant zit, maar het heet ´NFPN´ en ze zijn erkend. Misschien zou je kunnen googlen naar ze. Veel geluk!
Bee79, nog eventjes. Ik heb ze gevonden. Je moet googlen: paranormale vereniging NFPN.
hoi ik heb ervaring met een telefonische medium die met tarotkaarten werkt. is gewoon eerlijk en neemt ook echt de tijd voor je. je kan ook bel afspraken maken zodat je niet in de wacht hangt etc echt ideaal. ik zweer bij haar en raad der ook zeker aan iedereen aan! ze heet evelien en als ik mij niet vergis is zei optie 2 op de lijn(ze werken met zijn tweeen) en geven ook groepsavonden voor bijv een club vriendinnen.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 11-06-2012 19:02
Reden: tel nr verwijderd, 0900 nr
% gewijzigd
Ik raad het je echt niet aan Bee, ik heb het jaren geleden ook gedaan toen ik in een moeilijke periode zat en het hielp me alleen maar de afgrond in, ik hield me vast aan alles wat ze gezegd had en.... het is nooit uitgekomen!!

En ja, het was een betrouwbaar iemand, stond goed en professioneel bekend enz enz.

Mediums worden bijna altijd en alleen maar geraadpleegd door mensen die wanhopig zijn en graag willen horen dat alles goed komt..

Maar de toekomst staat niet vast, stel je voor dat je morgen ineens zomaar besluit om een andere weg naar je werk te nemen, iets wat je normaal nooit doet.. Zelfs dan al zal je leven anders zijn verlopen als je dat niet had gedaan... Snap je wat ik bedoel?

Je bedenkt niet alles van tevoren in het leven, laat het gewoon gebeuren en geef je over aan wat IS.
quote:nadia07 schreef op 21 maart 2012 @ 16:50:

hoi ik heb ervaring met een telefonische medium die met tarotkaarten werkt. is gewoon eerlijk en neemt ook echt de tijd voor je. je kan ook bel afspraken maken zodat je niet in de wacht hangt etc echt ideaal. ik zweer bij haar en raad der ook zeker aan iedereen aan! ze heet evelien en als ik mij niet vergis is zei optie 2 op de lijn(ze werken met zijn tweeen) en geven ook groepsavonden voor bijv een club vriendinnen.

0900 222 444 1 0909 222 44 1.Ik bespeur hier spam, aangezien je na 2 jaar ineens besluit dit topic weer te openen (en het dus geen 'lopende' kwestie is). Maar misschien ben ik te achterdochtig..
quote:elastiekje schreef op 21 maart 2012 @ 18:58:

[...]

Ik bespeur hier spam, aangezien je na 2 jaar ineens besluit dit topic weer te openen (en het dus geen 'lopende' kwestie is). Maar misschien ben ik te achterdochtig..ik ook, dus heb het mediumstafje gebruikt, zonder een 0900 nummer te bellen a 2 euro per minuut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven