IPhone (4) en abo's
woensdag 7 juli 2010 om 22:57
Oké, ik begrijp er niets meer van. Ik wil graag een IPhone gaan aanschaffen en aangezien mijn abonement afloopt ben ik me nu ana het orienteren op Iphone-abonnementen. Ik dacht altijd dat alleen T-Mobile IPhones aanbood, maar ik zag nu op de website van Vodafone ook abonnementen. Komen die IPhones dan ergens anders vandaan ofzo? Ik niet begrijp!
En om de verwarring compleet te maken vind ik een site (die na wat onderzoek wel echt betrouwbaar lijkt) die IPhones icm alle mogelijke providers aanbiedt!
Het is allemaal niet echt duurder dan T-Mobile, en het gaat om dezelfde toestellen. Mogen dan alle providers nu IPhones verkopen? En waarom doen ze, behalve Vodafone dan, dat niet via hun eigen site? Of zijn het simlockvrije met een abo ergens anders vandaan? Hoe zit het dan met garantie enzo?
Wie weet hoe het allemaal zit en schept voor mij wat orde in de chaos die ik op internet vind?
En om de verwarring compleet te maken vind ik een site (die na wat onderzoek wel echt betrouwbaar lijkt) die IPhones icm alle mogelijke providers aanbiedt!
Het is allemaal niet echt duurder dan T-Mobile, en het gaat om dezelfde toestellen. Mogen dan alle providers nu IPhones verkopen? En waarom doen ze, behalve Vodafone dan, dat niet via hun eigen site? Of zijn het simlockvrije met een abo ergens anders vandaan? Hoe zit het dan met garantie enzo?
Wie weet hoe het allemaal zit en schept voor mij wat orde in de chaos die ik op internet vind?
anoniem_95243 wijzigde dit bericht op 07-07-2010 22:58
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
woensdag 7 juli 2010 om 23:21

woensdag 7 juli 2010 om 23:42
quote:Britannia schreef op 07 juli 2010 @ 23:37:
BritMan zegt: met die andere providers zit je waarschijnlijk aan een duurder abo vast. Iets met provisie van de provider ofzo... Kan het ff niet meer navragen want hij is k.o. maar ik kan m morgen wel vragen hier ff te kijken...Okee. Op het eerste gezicht lijkt het niet duurder qua maandlasten/telefoon enzo. Ben benieuwd!
BritMan zegt: met die andere providers zit je waarschijnlijk aan een duurder abo vast. Iets met provisie van de provider ofzo... Kan het ff niet meer navragen want hij is k.o. maar ik kan m morgen wel vragen hier ff te kijken...Okee. Op het eerste gezicht lijkt het niet duurder qua maandlasten/telefoon enzo. Ben benieuwd!
woensdag 7 juli 2010 om 23:44

donderdag 8 juli 2010 om 06:42
Datum is echt nog niet bekend, er wordt 23 juli gezegd, maar niets is zeker. De sites die jij bedoeld halen hun Iphones ergens anders vandaan, Duitsland, Frankrijk of Engeland. Maakt verder niets uit, de garantie krijg je toch van Apple. De abonnementen zijn fors duurder omdat het om een simlock-vrij toestel gaat, in tegenstelling tot die van T-Mobile.