IPhone (4) en abo's

07-07-2010 22:57 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik begrijp er niets meer van. Ik wil graag een IPhone gaan aanschaffen en aangezien mijn abonement afloopt ben ik me nu ana het orienteren op Iphone-abonnementen. Ik dacht altijd dat alleen T-Mobile IPhones aanbood, maar ik zag nu op de website van Vodafone ook abonnementen. Komen die IPhones dan ergens anders vandaan ofzo? Ik niet begrijp!

En om de verwarring compleet te maken vind ik een site (die na wat onderzoek wel echt betrouwbaar lijkt) die IPhones icm alle mogelijke providers aanbiedt!

Het is allemaal niet echt duurder dan T-Mobile, en het gaat om dezelfde toestellen. Mogen dan alle providers nu IPhones verkopen? En waarom doen ze, behalve Vodafone dan, dat niet via hun eigen site? Of zijn het simlockvrije met een abo ergens anders vandaan? Hoe zit het dan met garantie enzo?

Wie weet hoe het allemaal zit en schept voor mij wat orde in de chaos die ik op internet vind?
anoniem_95243 wijzigde dit bericht op 07-07-2010 22:58
Reden: typo
% gewijzigd
In NL mag, volgens mij, nog steeds alleen T-Mobile de Iphone verkopen.
Vodafone is volgens mij een officiele nieuwe aanbieder sinds de iPhone 4, dus vanaf nu zo'n beetje.

Voor de rest niet idd.
Maar hoe kan het dat zo'n site (weet niet of ik 'm kan noemen) ze wel officieel aanbied? Ik heb gezocht, en het lijkt echt betrouwbaar.

En als T-Mobile exclusiviteit had gekocht, hoe kan het dat Vodafone ze nu wel verkoopt dan?
Tip: kijk op iphoneclub.nl (mag ik dat zeggen..?)

BritMan is Apple-a-holic en brengt uren door op die site, zegt dat je daar alle antwoorden op je vragen kunt vinden...
Ik ken de site, maar lees daar ook verschillende verhalen bijvoorbeeld over die site (phoneclub.nl als jij het durft doe ik het ook =) ), hoe dat nou werkt met die verschillende sites. Ik raak in de war! Mijn hoop is gevestigd op de vivaforummer!
Bedoel je zo'n site waar ze goedkope telefoondeals aanbieden? Die handelen in opdracht van de providers en dan heb je die iPhone waarschijnlijk nog met een T-Mobiel abo?
@ misschicken, nou, ze zegge dus dat het met hi, telfort, kpn en vodafone kan...
BritMan zegt: met die andere providers zit je waarschijnlijk aan een duurder abo vast. Iets met provisie van de provider ofzo... Kan het ff niet meer navragen want hij is k.o. maar ik kan m morgen wel vragen hier ff te kijken...
De Iphone 4 zal officieel ook door Vodafone worden verkocht. Verkoop zal wel later starten dan bij Tmobile.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Britannia schreef op 07 juli 2010 @ 23:37:

BritMan zegt: met die andere providers zit je waarschijnlijk aan een duurder abo vast. Iets met provisie van de provider ofzo... Kan het ff niet meer navragen want hij is k.o. maar ik kan m morgen wel vragen hier ff te kijken...Okee. Op het eerste gezicht lijkt het niet duurder qua maandlasten/telefoon enzo. Ben benieuwd!
quote:yathibiyya schreef op 07 juli 2010 @ 23:39:

De Iphone 4 zal officieel ook door Vodafone worden verkocht. Verkoop zal wel later starten dan bij Tmobile.Okee, thanks. Lees heel verschillende berichten over leverdata, van half juli tot eind november... Spannend!
iPhone4 is leverbaar vanaf deze week.
quote:misschicken schreef op 07 juli 2010 @ 23:45:

iPhone4 is leverbaar vanaf deze week.Oeh, waar heb je dat vandaan? Bij T-Mobile of Vodafone?
quote:spotlessmind schreef op 07 juli 2010 @ 23:47:

[...]

Oeh, waar heb je dat vandaan? Bij T-Mobile of Vodafone?T-Mobile
quote:misschicken schreef op 07 juli 2010 @ 23:50:

[...]

T-MobileTmobile zei afgelopen zondag tegen mij september.... (heerlijk dat ze het allemaal weten :P )
http://iphone4gkopen.com/
Datum is echt nog niet bekend, er wordt 23 juli gezegd, maar niets is zeker. De sites die jij bedoeld halen hun Iphones ergens anders vandaan, Duitsland, Frankrijk of Engeland. Maakt verder niets uit, de garantie krijg je toch van Apple. De abonnementen zijn fors duurder omdat het om een simlock-vrij toestel gaat, in tegenstelling tot die van T-Mobile.
Levertijd van 3 weken...
http://www.gsmwijzer.nl/g ... /7735/apple-iphone-4-32gb
Ik krijg hem maandag of dinsdag
Heb je het voor elkaar? hahaha
Jahaaaa!

Maar vriend weet nog niet dattie voor mij is en dat hij het nog even met zijn oude beestje moet doen
Ghehehe mocht je nog een tweedehandsje van de hand willen doen voor een zacht prijsje? Ik heb hier elke keer een kwijlende haan in mijn nek
Oh, zal het onthouden. Over een maandje ongeveer krijgen we nog een 4G. Ik weet niet of de 3G dan terug moet naar de zaak of dat we die mogen houden. Ik laat het je weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven