smsjes uitprinten
zaterdag 10 juli 2010 om 15:40

zaterdag 10 juli 2010 om 15:53

zaterdag 10 juli 2010 om 17:42
quote:nummerzoveel schreef op 10 juli 2010 @ 15:44:
Volgens mij kan een print niet als officieel bewijs worden gebruikt.
Jawel hoor, als je er maar voor zorgt dat je het onder de aandacht van de politie brengt.
Om hoeveel sms'jes gaat het? In mijn telefoon staan er nu 900 en hij zit nog niet vol... Als het met een programma'tje niet lukt, dan kan je altijd nog met je telefoon naar het politiebureau en ze daar aan een agent laten zien die er dan een proces-verbaal over kan opmaken. Maar met 900 sms'jes is dat geen doen natuurlijk.
Ik neem trouwens aan dat je ook andere voorvallen noteert met datum, tijd en plaats? Sterkte ermee, heel vervelend voor je.
Volgens mij kan een print niet als officieel bewijs worden gebruikt.
Jawel hoor, als je er maar voor zorgt dat je het onder de aandacht van de politie brengt.
Om hoeveel sms'jes gaat het? In mijn telefoon staan er nu 900 en hij zit nog niet vol... Als het met een programma'tje niet lukt, dan kan je altijd nog met je telefoon naar het politiebureau en ze daar aan een agent laten zien die er dan een proces-verbaal over kan opmaken. Maar met 900 sms'jes is dat geen doen natuurlijk.
Ik neem trouwens aan dat je ook andere voorvallen noteert met datum, tijd en plaats? Sterkte ermee, heel vervelend voor je.

zaterdag 10 juli 2010 om 17:44
quote:studiez schreef op 10 juli 2010 @ 17:41:
Xander thnx voor de link.
Voor wat ik nu zie, staat er niet bij dat je er smsjes mee kunt printen of opslaan.
Zal er zo nog een sgoed naar kijken. Ik snap weinig van dit soort dingen.Niet alle features staan er natuurlijk bij.....gewoon installeren en kijken of het wat is. Heb je een data-kabel?
Xander thnx voor de link.
Voor wat ik nu zie, staat er niet bij dat je er smsjes mee kunt printen of opslaan.
Zal er zo nog een sgoed naar kijken. Ik snap weinig van dit soort dingen.Niet alle features staan er natuurlijk bij.....gewoon installeren en kijken of het wat is. Heb je een data-kabel?

zaterdag 10 juli 2010 om 17:59
zaterdag 10 juli 2010 om 18:12
Gaat het alleen om sms-jes? Een vriendin van me is tegen wat problemen opgelopen omdat de politie haar zaak niet heeft overgedragen aan de digitale recherche maar haar zelf heeft willen helpen. Ik weet niet of ze alleen bij sms-jes ook de aangewezen plek voor je zijn, maar je zou het eens kunnen vragen. In haar geval konden ze haar beter helpen omdat ze veel meer inzage in dataverkeer hebben. Dat zou jou het probleem van het documenteren van je smsverkeer kunnen besparen .
Sterkte, is geen pretje nu waarschijnlijk.
Sterkte, is geen pretje nu waarschijnlijk.
zaterdag 10 juli 2010 om 20:07
quote:studiez schreef op 10 juli 2010 @ 16:46:
[...]
Was het maar waar!!
Nee, zoals iemand eerder noemde gaat het om stalking.
Van de politie moet ik alle sbewaren, maar mijn inbox is bijna vol!!Ow dat is wel heel naar zeg!!
[...]
Was het maar waar!!
Nee, zoals iemand eerder noemde gaat het om stalking.
Van de politie moet ik alle sbewaren, maar mijn inbox is bijna vol!!Ow dat is wel heel naar zeg!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!