smsjes uitprinten

10-07-2010 15:40 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is hier iemand die weet hoe je smsjes (van een samsung star) kan uitprinten op de computer.

Overtypen is geen optie aangezien het mogelijk als bewijs gebruikt moet worden.

ik ben hier zelf totaal niet in thuis, maar misschien weet iemand hier het??
Volgens mij kan een print niet als officieel bewijs worden gebruikt. De politie heeft wel speciale apparatuur om smsjes van een telefoon af te halen en veilig te stellen. Een andere optie is om de smsjes op te slaan op een aparte geheugenkaart.
Gaat ie vreemd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nooit gehoord dat dat kan. Maar je kan ze wel op de geheugenkaart opslaan.
misschien heeft ze wel smsjes gekregen die heel dierbaar voor haar zijn en wil ze deze uitprinten om te bewaren.......
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 15:51:

misschien heeft ze wel smsjes gekregen die heel dierbaar voor haar zijn en wil ze deze uitprinten om te bewaren.......Als bewijs??
Aangezien TO erover spreekt dat de smsjes als bewijs moeten dienen, denk ik eerder aan bedreiging of stalking...
quote:dangeensuus schreef op 10 juli 2010 @ 15:51:

misschien heeft ze wel smsjes gekregen die heel dierbaar voor haar zijn en wil ze deze uitprinten om te bewaren.......Om wat te bewijzen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bestaat er voor de Samsung Star geen sync progje voor de computer, net als bij SE of Nokia? Met mijn Sony Ericsson kan ik mijn SMSjes daarmee bekijken en, als ik wil, uitprinten.
ow. Dat hak nie gezien....

carry on
quote:nouschi schreef op 10 juli 2010 @ 15:46:

Gaat ie vreemd?

Was het maar waar!!

Nee, zoals iemand eerder noemde gaat het om stalking.

Van de politie moet ik alle sbewaren, maar mijn inbox is bijna vol!!
Ik had trouwens nog niet aan een extra geheugenkaart gedacht....
mischien kan je provider wat doen(bij HI kun je je smsjes online bewaren?
Is dit iets voor je?
Xander thnx voor de link.

Voor wat ik nu zie, staat er niet bij dat je er smsjes mee kunt printen of opslaan.

Zal er zo nog een sgoed naar kijken. Ik snap weinig van dit soort dingen.
quote:nummerzoveel schreef op 10 juli 2010 @ 15:44:

Volgens mij kan een print niet als officieel bewijs worden gebruikt.

Jawel hoor, als je er maar voor zorgt dat je het onder de aandacht van de politie brengt.

Om hoeveel sms'jes gaat het? In mijn telefoon staan er nu 900 en hij zit nog niet vol... Als het met een programma'tje niet lukt, dan kan je altijd nog met je telefoon naar het politiebureau en ze daar aan een agent laten zien die er dan een proces-verbaal over kan opmaken. Maar met 900 sms'jes is dat geen doen natuurlijk.

Ik neem trouwens aan dat je ook andere voorvallen noteert met datum, tijd en plaats? Sterkte ermee, heel vervelend voor je.
quote:studiez schreef op 10 juli 2010 @ 17:41:

Xander thnx voor de link.

Voor wat ik nu zie, staat er niet bij dat je er smsjes mee kunt printen of opslaan.

Zal er zo nog een sgoed naar kijken. Ik snap weinig van dit soort dingen.Niet alle features staan er natuurlijk bij.....gewoon installeren en kijken of het wat is. Heb je een data-kabel?
Even langs een Phonehouse, Belcompany o.i.d. gaan.
quote:Karen1971 schreef op 10 juli 2010 @ 17:44:

Even langs een Phonehouse, Belcompany o.i.d. gaan.En dan? SMSjes kun je veelal printen met zo'n synchroniseer/backupprogramma
En dan? Dan doen zij dat voor je.
Nee, heb geen datakabel, maar kan van de week nog langs een winkel gaan inderdaad.

Ja, ik noteer ook de andere (vele) voorvallen!
quote:Karen1971 schreef op 10 juli 2010 @ 17:54:

En dan? Dan doen zij dat voor je.Zou je denken? Ik denk niet dat een winkel voor een klant zijn/haar smsjes gaat uitprinten....onbegonnen werk. Denk eerder dat ze, net als ik, zullen zeggen: "installeer de bijhorende software op de pc, en voilá!"
Gaat het alleen om sms-jes? Een vriendin van me is tegen wat problemen opgelopen omdat de politie haar zaak niet heeft overgedragen aan de digitale recherche maar haar zelf heeft willen helpen. Ik weet niet of ze alleen bij sms-jes ook de aangewezen plek voor je zijn, maar je zou het eens kunnen vragen. In haar geval konden ze haar beter helpen omdat ze veel meer inzage in dataverkeer hebben. Dat zou jou het probleem van het documenteren van je smsverkeer kunnen besparen .

Sterkte, is geen pretje nu waarschijnlijk.
Ik zou een extra geheugenkaart of langs de politie gaan preferen boven uitprinten.

Als je ze uitprint zeggen ze straks misschien wel dat je gewoon zelf iets hebt opgeschreven?
quote:studiez schreef op 10 juli 2010 @ 16:46:

[...]

Was het maar waar!!

Nee, zoals iemand eerder noemde gaat het om stalking.

Van de politie moet ik alle sbewaren, maar mijn inbox is bijna vol!!Ow dat is wel heel naar zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven