Facebook vraagje

13-07-2010 19:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Nee, dat kan niet. Wil je je geheime minnaar toevoegen?
je kunt wel de melding, dat die persoon is toegevoegd, verwijderen....

(normaal krijg je altijd op je prikbord de melding

X is nu bevriend met A en B)
Dat kan inderdaad niet. Je kunt natuurlijk wel priveberichtjes naar elkaar toesturen zonder elkaar toe te voegen op elkaars account.
...
...
Waarom ga je niet gewoon msn'en of afspreken met de persoon in kwestie? Dan weten je vrienden het toch ook niet?
maar als hij zijn profiel heeft afgeschermd (kun je checken door zonder in te loggen op zijn naam te zoeken) dan zien ze hooguit de profielfoto....en waarom zou er gelijk een lichtje branden bij je huidige FB vrienden? je kunt desnoods zeggen dat het een oud collega/oud schoolgenoot/oud buurjongen van je is...
...
Je maakt ons wel nieuwsgierig met die onzichtbare man...
quote:gelukkigmeisje schreef op 13 juli 2010 @ 19:54:

maar als hij zijn profiel heeft afgeschermd (kun je checken door zonder in te loggen op zijn naam te zoeken) dan zien ze hooguit de profielfoto....en waarom zou er gelijk een lichtje branden bij je huidige FB vrienden? je kunt desnoods zeggen dat het een oud collega/oud schoolgenoot/oud buurjongen van je is...precies!
ik heb tijd teveel (door ziekte icm zwangerschap heb ik ruim 9 maanden thuisgezeten) maar elke dag checken welke van mijn vrienden iemand hebben toegevoegd en proberen uit te vinden wat hun 'relatie' is....nou echt niet hoor!!! (en ja, ik heb 200-300 'vrienden' waarvan de meeste oudcollegae zijn (internationaal bedrijf)

Maar nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar je nieuwe lover/scharrel/vriendschap+ oid
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven