Facebook vraagje
dinsdag 13 juli 2010 om 19:54
maar als hij zijn profiel heeft afgeschermd (kun je checken door zonder in te loggen op zijn naam te zoeken) dan zien ze hooguit de profielfoto....en waarom zou er gelijk een lichtje branden bij je huidige FB vrienden? je kunt desnoods zeggen dat het een oud collega/oud schoolgenoot/oud buurjongen van je is...
dinsdag 13 juli 2010 om 19:58
quote:gelukkigmeisje schreef op 13 juli 2010 @ 19:54:
maar als hij zijn profiel heeft afgeschermd (kun je checken door zonder in te loggen op zijn naam te zoeken) dan zien ze hooguit de profielfoto....en waarom zou er gelijk een lichtje branden bij je huidige FB vrienden? je kunt desnoods zeggen dat het een oud collega/oud schoolgenoot/oud buurjongen van je is...precies!
maar als hij zijn profiel heeft afgeschermd (kun je checken door zonder in te loggen op zijn naam te zoeken) dan zien ze hooguit de profielfoto....en waarom zou er gelijk een lichtje branden bij je huidige FB vrienden? je kunt desnoods zeggen dat het een oud collega/oud schoolgenoot/oud buurjongen van je is...precies!
dinsdag 13 juli 2010 om 20:01
ik heb tijd teveel (door ziekte icm zwangerschap heb ik ruim 9 maanden thuisgezeten) maar elke dag checken welke van mijn vrienden iemand hebben toegevoegd en proberen uit te vinden wat hun 'relatie' is....nou echt niet hoor!!! (en ja, ik heb 200-300 'vrienden' waarvan de meeste oudcollegae zijn (internationaal bedrijf)
Maar nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar je nieuwe lover/scharrel/vriendschap+ oid
Maar nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar je nieuwe lover/scharrel/vriendschap+ oid