Settlers 7: Wie speelt er ook?!

14-07-2010 13:51 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb van mij vriend The Settlers 7 (PC) gekregen. Nou lijkt het me leuk om dit ook online te gaan spelen.

Wie speelt er ook dit spel zodat we online eventueel met/tegen elkaar kunnen spelen?

Grtz SP
ik zit nog vast in 6... hahaha kom niet over het ijs heen...
7 heb ik nog niet gekocht trouwens... ik vond online spelen bijnr 4 of 5 ook zo leuk..
Ik heb geen andere Settlers games gespeeld (wel soortgelijke zoals ANNO en Caesar).

Ik heb deze van mn vriend gekregen en het is een schot in de roos!
leuk is het he!

ik zal 7 ook gaan kopen .
Het lijkt me een heel leuk spel maar met die DRM begin ik er niet aan in principe. Geen enkele game gaat mij dwingen altijd online te zijn om te spelen. Settlers is juist iets wat ik start als ik geen internet heb om online te spelen.

Veel game plezier
Jeutje, ik speelde vroeger wel 's Settlers II. Jeugdsentiment!
@ Mormy

Daar heb je wel een punt. Tot nu toe is internet geen probleem geweest, maar dat gaat het bijv. dit weekend wel worden.

Ik heb het spel origineel, maar dan zou ik toch weer er mee moeten gaan klooien om offline te kunnen spelen. Zeer vervelend!
Ik heb het spel ook al een tijdje, maar het is heel vervelend dt je soms niet kan spelen omdat er geen server beschikbaar is.

Er zitten ook nog een heleboel bugs in.

Voor de rest is het een heel mooi spel, ook heel makkelijk te spelen.
Ik heb nog geen serverproblemen gehad. Ik heb begrepen dat dit een probleem was net na het uitkomen van het spel, maar dat het nu redelijk stabiel is.

Heb alleen nog last gehad van de bug dat na het installeren van een nieuwe patch mn save games niet meer werkten
quote:Mormy schreef op 14 juli 2010 @ 14:23:

Het lijkt me een heel leuk spel maar met die DRM begin ik er niet aan in principe. Geen enkele game gaat mij dwingen altijd online te zijn om te spelen. Settlers is juist iets wat ik start als ik geen internet heb om online te spelen.

Veel game plezier Van de Ubisoft PC games kun je tegenwoordig beter een illegale kopie spelen dan een legaal gekocht spel. Dan ben je die DRM kwijt. Nogal de omgekeerde wereld.
Mee eens, er zijn meer diensten die iets soortgelijks hebben zoals Steam alleen als jou internet of Steam er uit ligt kan je nog gewoon in offline modus spelen.

Dat mis ik dus bij Ubisoft. Ik dacht dat server problemen de kop op staken bij iedere nieuwe game van Ubisoft omdat er dan weer getrokken wordt aan de servercapiciteit.

Ergens heb ik wel het idee dat de 'scene' de nieuwe DRM van Ubisoft wel leuk vind. Iedere game is een aparte uitdaging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven