
upc internet; al 3 weken slechte verbinding!
dinsdag 13 juli 2010 om 08:55
Ik had het een week gelede. toen deed mijn internet ook al twee weken raar. Hebik gebeld met upc, nadat ik alles al honderd keer gecontroleerd had.
Modem aan/uit. draadjes opnieuw erin en eruit en goed leggen, computer nakijken etc..
Toen ik upc belde kwamen ze met de dooddoener dat er niks mis was met de verbinding en dat ik maar even alles na moest kijken.
Die was ik dus al voor, wat ik ook zei.
Heb ook gewoon gezegd dat ik het jammer vind om naar de klanten SERVICE te moeten bellen, eenhalf uur te moeten wachten en zo 7,50 aan kosten verder ( belde met mijn mobiel ) deze dooddoener te moeten horen. En of ze voor dat geld als de sodemieter het knopje moesten indrukken op hun computer waardoor mijn internet weer normaal gaat doen omdat ik anders per direct op zeg..
zucht..
Mijn internet wonderwel doet het sinds dat telefoontje ineens weer perfect.
Modem aan/uit. draadjes opnieuw erin en eruit en goed leggen, computer nakijken etc..
Toen ik upc belde kwamen ze met de dooddoener dat er niks mis was met de verbinding en dat ik maar even alles na moest kijken.
Die was ik dus al voor, wat ik ook zei.
Heb ook gewoon gezegd dat ik het jammer vind om naar de klanten SERVICE te moeten bellen, eenhalf uur te moeten wachten en zo 7,50 aan kosten verder ( belde met mijn mobiel ) deze dooddoener te moeten horen. En of ze voor dat geld als de sodemieter het knopje moesten indrukken op hun computer waardoor mijn internet weer normaal gaat doen omdat ik anders per direct op zeg..
zucht..
Mijn internet wonderwel doet het sinds dat telefoontje ineens weer perfect.
..popcorn?
dinsdag 13 juli 2010 om 09:38
Hier ook UPC en het is al een paar maanden aan de gang. Sommige dagen ligt 't er elke 20 minuten uit. Dat duurt dan een paar minuten en dan werkt 't weer. Super irritant.
Aan de modem was niet te zien. Uiteindelijk ook maar te duur nummer gebeld (ook gezegd dat ik daardoor niet eerder heb gebeld en het belachelijk vind) en ze zeiden dat ik dan maar weer de draad moest (nu draadloos) aansluiten.
Er zou niets met de verbinding zijn. Het is echter niet opgelost.
En sinds vorige week is het wel aan de modem te zien als de verbinding eruit ligt. Maar geen touw aan vast te knopen wanneer het eruit ligt, dus weer bellen helpt niet. Want als 't er weer uit ligt, dan werkt 't weer tegen de tijd dat ik iemand aan de lijn krijg.
Ik denk er nu aan om ze een brief te sturen.
UPC is nogal gevoelig voor mensen die opzeggen.
Vorige zomer had ik namelijk alleen kabel tv van UPC en ik ging verhuizen. UPC rekent 35 euro voor een adres wijziging. Toen ik dat zag heb ik ze een brief geschreven dat ik dit belachelijk vind en dat ik het daarom ga opzeggen. Binnen een dag werd ik gebeld door de afdeling behoud (ja daar is een aparte afdeling voor)
Een aardige meneer legde mij uit waarom ze 35 euro moeten rekenen en deed mij een aanbod om daar internet bij te nemen voor de helft van de normale prijs. Ik zit dus het eerste jaar heel goedkoop. Dit loopt tot september. Daarna ga ik de normale prijs betalen. Maar als 't zo blijft ben ik weg of ze moeten er wat aan gaan doen. En een brief kost niet zo veel als bellen. Kunnen ze mij gaan bellen.
Ik kijk het nog even aan......want sinds een paar dagen gaat 't wel goed namelijk.
Aan de modem was niet te zien. Uiteindelijk ook maar te duur nummer gebeld (ook gezegd dat ik daardoor niet eerder heb gebeld en het belachelijk vind) en ze zeiden dat ik dan maar weer de draad moest (nu draadloos) aansluiten.
Er zou niets met de verbinding zijn. Het is echter niet opgelost.
En sinds vorige week is het wel aan de modem te zien als de verbinding eruit ligt. Maar geen touw aan vast te knopen wanneer het eruit ligt, dus weer bellen helpt niet. Want als 't er weer uit ligt, dan werkt 't weer tegen de tijd dat ik iemand aan de lijn krijg.
Ik denk er nu aan om ze een brief te sturen.
UPC is nogal gevoelig voor mensen die opzeggen.
Vorige zomer had ik namelijk alleen kabel tv van UPC en ik ging verhuizen. UPC rekent 35 euro voor een adres wijziging. Toen ik dat zag heb ik ze een brief geschreven dat ik dit belachelijk vind en dat ik het daarom ga opzeggen. Binnen een dag werd ik gebeld door de afdeling behoud (ja daar is een aparte afdeling voor)
Een aardige meneer legde mij uit waarom ze 35 euro moeten rekenen en deed mij een aanbod om daar internet bij te nemen voor de helft van de normale prijs. Ik zit dus het eerste jaar heel goedkoop. Dit loopt tot september. Daarna ga ik de normale prijs betalen. Maar als 't zo blijft ben ik weg of ze moeten er wat aan gaan doen. En een brief kost niet zo veel als bellen. Kunnen ze mij gaan bellen.

Ik kijk het nog even aan......want sinds een paar dagen gaat 't wel goed namelijk.

dinsdag 13 juli 2010 om 10:19
Had hier ook klachten. Die waren begonnen toen er parkeermeters in de straat waren geplaatst. Maar UPC kon uiteraard bij mij thuis niets vreemds vinden. Het zou aan mijn pc liggen. Alleen kon ik wel meesurfen op het onbeschermde internet van mijn buren. Dus aan mijn spullen lag het niet.
Uiteindelijk na geen enkele keer goed te zijn geholpen de boel opgezegd en overgestapt naar een andere provider. Geen gelazer meer gehad.
Uiteindelijk na geen enkele keer goed te zijn geholpen de boel opgezegd en overgestapt naar een andere provider. Geen gelazer meer gehad.
woensdag 14 juli 2010 om 16:06
vrijdag 16 juli 2010 om 14:36
Hier hetzelfde gedoe met UPC. Ik heb niet alleen internet maar ook bellen via de kabel...
3 monteurs verder bleek er in de wijkcentrale iets niet goed te zitten. Dat hebben de 4e en 5e monteur uiteindelijk op moeten lossen (was tijdens de huldiging van oranje afgelopen week, wijkcentrale was er door monteur 4 helemaal mee opgehouden dus ook geen digitale tv meer, leuk voor 't burencontact ).
Voor terugvordering van de kosten als je veel met UPC moet bellen i.v.m. problemen die zij maar niet oplossen, kun je het beste contact opnemen met de afdeling retentie. Als ze je niet met die afdeling door willen verbinden, opnieuw bellen en in het keuzemenu aangeven dat je belt om op te zeggen, dan kom je ook op de afdeling retentie uit.
3 monteurs verder bleek er in de wijkcentrale iets niet goed te zitten. Dat hebben de 4e en 5e monteur uiteindelijk op moeten lossen (was tijdens de huldiging van oranje afgelopen week, wijkcentrale was er door monteur 4 helemaal mee opgehouden dus ook geen digitale tv meer, leuk voor 't burencontact ).
Voor terugvordering van de kosten als je veel met UPC moet bellen i.v.m. problemen die zij maar niet oplossen, kun je het beste contact opnemen met de afdeling retentie. Als ze je niet met die afdeling door willen verbinden, opnieuw bellen en in het keuzemenu aangeven dat je belt om op te zeggen, dan kom je ook op de afdeling retentie uit.
Iets anders