voor de oude rotten

15-07-2010 21:35 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?

Wil je herinneringen ophalen?

doe dat dan hier!

Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.

hoe lang ben je al lid van het forum?

Totaal aantal stemmen: 148

5 jaar (19%)
6 jaar (14%)
7 jaar (10%)
8 jaar (16%)
9 jaar (11%)
10 jaar (9%)
1 week (4%)
> 10 jaar (9%)
vanaf de prehistorie (7%)
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
Zit hier ook al jaaaren.

Maar vroeger was het wel beter.
quote:noa schreef op 15 juli 2010 @ 21:56:

Ik ben ook een oude rot.

Ja duh! Joanna.

Vodka, champagne, coke, kettingrokend met af en toe een chips-dingetje.
quote:willem1959 schreef op 16 juli 2010 @ 00:57:

Zit hier ook al jaaaren.

Maar vroeger was het wel beter.1959 was een best jaar. Vrijstelling van de toenmalige militaire dienstplicht ook. Bofkont!
Ik kan me niet losmaken van het lezen van wat sommige heerlijke forummers hier te melden hebben. Stommerds...
ik weet nog dat ik moeite had met de overschakeling naar Max, dat gedoe met die kleurtjes. Nu denk ik daar met weemoed aan terug terwijl ik me gek-klik om die kut banners weg te werken.

Nick en avatar zijn nooit gewijzigd. Ook nooit onder andere nicks gepost. Heb ook al jaren hetzelfde kapsel
Ik word ook geen dag ouder.
Ligeia let jij zó op?

Ik ben niet eens een man uit 1959. Tjonge.
quote:meds schreef op 16 juli 2010 @ 01:23:

Heb ook al jaren hetzelfde kapselJa,das dan weer jammer ,een bob zou je enig staan
quote:mormelina schreef op 16 juli 2010 @ 01:27:

[...]

Ja,das dan weer jammer ,een bob zou je enig staan nee geloof me dat staat niet. Ik moet het lang hebben anders word ik te masculien
quote:louisavuitton, 2 uur geleden Nu hebben we het wel steeds over de oude

rotten, ook in het andere topc ´waar

is.....gebleven´, maar wat vinden jullie van de

nieuwelingen? Zijn die er wel of durven ze

gewoonweg niet te reageren dus lezen ze

alleen maar mee? Heb soms het gevoel dat ik steeds dezelfde mensen tegenkom.... Welke nieuwelingen?
Ik zit al vanaf het allereerste forum mee te kijken. Nu komt er een schaam gedeelte, Ik was net 16, was overgestapt naar de HAVO en ze waren nét gestart met het studiehuis. Ze wisten nog helemaal niet wat ze deden. Ik zat heeeeel de dag op internet te lezen op het viva forum. Alle seksonderwerpen. Spannund vond ik dat Ik ben nu ouder en wijzer

ben trouwens pas na jaaaaren zelf mee gaan posten, ik vond meekijken leuker...
Yavanna, Heb je niet heel veel voordeel gehad van wat je hier allemaal hebt gelezen?
begonnen met posten ben ik zo'n 5/6 jaar terug...

onder een andere nick... die kon niet mee dankzij lieve maxje...

begonnen op de lijnpijler tijd enkel op de lijnpijler blijven hangen... toen actief wat rondgedwarrelt... en nu lees ik vaak even globaal of iets me aanspreekt... of bler ik even iets in 3000+ en ga ik weer doen of ik een leven heb
*knip*
Ik ben hier ook al een jaar of 9/10, geen idee hoe lang precies. Ik ben uit de tijd van Alle-hens-aan-desk, op een of andere manier heeft die nick indruk bij me gemaakt. En in die tijd was er een knop "nieuwe berichten", en dan ging ik er helemaal voor zitten omdat er 12 (!) nieuwe berichten waren geplaatst die dag....
Ik forum al zo'n 9 jaar geloof ik.

Maar ben niet oud of rot
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik heb ook nog met MAX geforumt, onder welke naam?

Geen idee meer

Toen een tijdje niet omdat ik niet kon wennen aan het nieuwe forumtoch maar weer wel gaan forummen en het is al een tijdje een dagelijks iets.

Ik hoor niet bij de oude garde geloof ik, of wel?
Ik ben al bijna 3 jaar lid...Eerste periode voornamelijk meegelezen.

(Als ik naar mn profiel kijk staat er dat ik 24 ben. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen want zou jong ben ik niet!)
Perfectionisme is niet perfect...
Bovenin bij mijn viva, profiel wijzigen, Yath!
quote:maudym schreef op 16 juli 2010 @ 08:42:

Ik ben hier ook al een jaar of 9/10, geen idee hoe lang precies. Ik ben uit de tijd van Alle-hens-aan-desk, op een of andere manier heeft die nick indruk bij me gemaakt. En in die tijd was er een knop "nieuwe berichten", en dan ging ik er helemaal voor zitten omdat er 12 (!) nieuwe berichten waren geplaatst die dag....

Jaaaaa!
Oh wat stom Sarah, ik keek met mn neus
Perfectionisme is niet perfect...
8 jaar alweer.... Ik ben hier ooit terechtgekomen omdat ik elders een permaban had opgelopen.
quote:maudym schreef op 16 juli 2010 @ 08:42:

En als er 40 nieuwe berichten waren dan was er een rel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Maar toen was het wel leuk en overzichtelijk.
quote:PattiPage schreef op 15 juli 2010 @ 22:04:

Ik ben rot van binnen?

Ik heb verschillende nicks gehad en kwam op het forum binnen toen de bannen regen van Sanne los ging. Dat was zo vermakelijk dat ik ben blijven hangen. Ook nog lid geweest van een underkoffer groepje met wilde plannen!

Geen idee in welk jaar de rel der rellen was, waaaaaay back iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven