voor de oude rotten
donderdag 15 juli 2010 om 21:35
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
Wil je herinneringen ophalen?
doe dat dan hier!
Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
vrijdag 16 juli 2010 om 09:18
vrijdag 16 juli 2010 om 09:19
Das waar Willem, hoewel ik het nu nog wel leuk vind, anders zou ik niet meer rondhangen hier. Wel minder dan vroeger, dat dan weer wel.
Wat zo handig was aan die boom-structuur in combinatie met een klein forum, was dat je in een oogopslag het hele forum bij kon lezen . Dat zou nu niet meer werken
Wat zo handig was aan die boom-structuur in combinatie met een klein forum, was dat je in een oogopslag het hele forum bij kon lezen . Dat zou nu niet meer werken
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 16 juli 2010 om 09:45
vrijdag 16 juli 2010 om 10:43
quote:willem1959 schreef op 16 juli 2010 @ 09:40:
Hier, kijk eens. Het laadt wel wat traag,
ghe, das leuk !
En Ik heb Yasmijn gevonden met een knots van een spel-fout ! Kunnen we haar met terugwerkende kracht nog aan de taalschandaalpaalaward hangen ( was dat het woord ? ) :
Vorige berichtVolgende berichtReageren Door yasmijn op Donderdag, 25 september 2003 - 11:25:
Ik snap zowiezo niet wat men steeds wil met bewijzen. Wetenschappers zijn geinteresseerd in begrijpen, niet in bewijzen. Ze gooien een theorie net zo makkelijk weer overboord als hij gefalsificeerd is, dan komt er weer een nieuwe. Wat evolutie betreft, Darwin heeft dat nooit bedoeld als een ijzeren waarheid, maar als een theorie waarmee je een ontwikkeling die je ziet zou kunnen verklaren. De volgende stap is om dat grove verhaal dan mooier te maken en de nuances aan te brengen en/of te vinden waar het niet waar is. Enfin, geen enkele theorie is een feit. Een feit is dat als je je kop eraf laat hakken dat je dan dood gaat.
Yassemien toch ! Foei !
Hier, kijk eens. Het laadt wel wat traag,
ghe, das leuk !
En Ik heb Yasmijn gevonden met een knots van een spel-fout ! Kunnen we haar met terugwerkende kracht nog aan de taalschandaalpaalaward hangen ( was dat het woord ? ) :
Vorige berichtVolgende berichtReageren Door yasmijn op Donderdag, 25 september 2003 - 11:25:
Ik snap zowiezo niet wat men steeds wil met bewijzen. Wetenschappers zijn geinteresseerd in begrijpen, niet in bewijzen. Ze gooien een theorie net zo makkelijk weer overboord als hij gefalsificeerd is, dan komt er weer een nieuwe. Wat evolutie betreft, Darwin heeft dat nooit bedoeld als een ijzeren waarheid, maar als een theorie waarmee je een ontwikkeling die je ziet zou kunnen verklaren. De volgende stap is om dat grove verhaal dan mooier te maken en de nuances aan te brengen en/of te vinden waar het niet waar is. Enfin, geen enkele theorie is een feit. Een feit is dat als je je kop eraf laat hakken dat je dan dood gaat.
Yassemien toch ! Foei !
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 10:43
Reden: 2 spelfouten zelfs !
Reden: 2 spelfouten zelfs !
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 16 juli 2010 om 10:50
Wat??? Uit 2003??
Wel een hele mooie post, erg slim ook. Daarom zijn de TYPO's geaccepteerd
En ik ben het forumfossiel ben ik bang.
Ik ben er denk ik vanaf dag 1. Ach, wat was dat leuk, als je een dag weg was geweest waren er soms wel 30(!!) nieuwe berichten (dus geen topics, maar postings) en dat was veel!
En als er een rel was, deed iedereen mee. En je kende elke forummer.
Die goeie ouwe tijd.
Wel een hele mooie post, erg slim ook. Daarom zijn de TYPO's geaccepteerd
En ik ben het forumfossiel ben ik bang.
Ik ben er denk ik vanaf dag 1. Ach, wat was dat leuk, als je een dag weg was geweest waren er soms wel 30(!!) nieuwe berichten (dus geen topics, maar postings) en dat was veel!
En als er een rel was, deed iedereen mee. En je kende elke forummer.
Die goeie ouwe tijd.
vrijdag 16 juli 2010 om 11:40
quote:willem1959 schreef op 16 juli 2010 @ 09:15:
Maar toen was het wel leuk en overzichtelijk.
Sluit me hierbij aan. Het was inderdaad leuker en overzichtelijker.
Je kende dan ook de meesten wel die deelnamen aan het forum. Gaf meer verbondenheid en connectie dan het forum in zijn huidige grotere vorm.
Maar toen was het wel leuk en overzichtelijk.
Sluit me hierbij aan. Het was inderdaad leuker en overzichtelijker.
Je kende dan ook de meesten wel die deelnamen aan het forum. Gaf meer verbondenheid en connectie dan het forum in zijn huidige grotere vorm.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
vrijdag 16 juli 2010 om 11:42
vrijdag 16 juli 2010 om 11:44
Ik schrijf mee sinds ik zwanger was van de eerste nu ruim 5 jaar dus. Ik ben compleet anoniem omdat ik heel vaak van nick wissel. De naam gewoon nog niet gevonden
Eerlijk gezegd wil ik ook geen bekende forrumer worden ook, maar waarom dat weet ik dan weer niet.
Ik lees veel (gewoon voor de lol/sensatie/intresse) en reageer soms. Ben onzeker over mijn eigen reacties want hoewel ik anoniem ben trek ik een aanval wel persoonlijk aan.
Eerlijk gezegd wil ik ook geen bekende forrumer worden ook, maar waarom dat weet ik dan weer niet.
Ik lees veel (gewoon voor de lol/sensatie/intresse) en reageer soms. Ben onzeker over mijn eigen reacties want hoewel ik anoniem ben trek ik een aanval wel persoonlijk aan.
vrijdag 16 juli 2010 om 12:01
Ik ben zeker nog geen oude rot, aangezien ik pas (bijna) 1 jaar actief meeforum (maar daarvoor las ik al wel behoorlijk lang mee), maar aangezien ik een olifantengeheugen heb voor nutteloze feitjes voelt het wel al als 100 jaar.
Toch vind ik het knap dat sommige mensen hier al heel lang forummen, want bij mij slaat de forummoeheid en verveling nu al wel wat toe, aangezien je na een tijdje steeds dezelfde topics en mensen voorbij ziet komen.
Hoe doen jullie dat toch?
Toch vind ik het knap dat sommige mensen hier al heel lang forummen, want bij mij slaat de forummoeheid en verveling nu al wel wat toe, aangezien je na een tijdje steeds dezelfde topics en mensen voorbij ziet komen.
Hoe doen jullie dat toch?
vrijdag 16 juli 2010 om 12:08
quote:iris1969 schreef op 16 juli 2010 @ 12:01:
Ik ben zeker nog geen oude rot, aangezien ik pas (bijna) 1 jaar actief meeforum (maar daarvoor las ik al wel behoorlijk lang mee), maar aangezien ik een olifantengeheugen heb voor nutteloze feitjes voelt het wel al als 100 jaar.
Hoe doen jullie dat toch?ik heb geen leven
Hoe doen jullie dat toch?ik heb geen leven
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 16 juli 2010 om 12:21
Sinds 2003 actief onder de naam Mimsey.
Darvoor meelezer en incidenteel poster onder de nicks Nevel en Vlinder-v. Ofzoiets.
Inderdaad Spinoza, Allehens, Int, Dekatmetdehoed, Compli... dat waren nog eens namen. Ernstig onder de indruk was ik in den beginne, als zij in een discussie het woord tot mij richtten. Ik bestond in forumland.
Dat had ik natuurlijk ook bij jou, Yas,
Darvoor meelezer en incidenteel poster onder de nicks Nevel en Vlinder-v. Ofzoiets.
Inderdaad Spinoza, Allehens, Int, Dekatmetdehoed, Compli... dat waren nog eens namen. Ernstig onder de indruk was ik in den beginne, als zij in een discussie het woord tot mij richtten. Ik bestond in forumland.
Dat had ik natuurlijk ook bij jou, Yas,
Wat wilde ik nou toch typen?