voor de oude rotten

15-07-2010 21:35 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben je al vanaf het begin vivaforummer? ben je het zat om steeds niewelingen te wijzen op het bugtopic, het bantopic, de modtopics enz?

Wil je herinneringen ophalen?

doe dat dan hier!

Ik ben ooit begonnen als xxxxxx ( zo'n 10/11 jaar geleden ) , daarna met de overgang van max naar dit forum moest ik een andere naam nemen en sinds kort heet ik dus nieuwe auto omdat mijn andere nick te herkenbaar werd.

hoe lang ben je al lid van het forum?

Totaal aantal stemmen: 148

5 jaar (19%)
6 jaar (14%)
7 jaar (10%)
8 jaar (16%)
9 jaar (11%)
10 jaar (9%)
1 week (4%)
> 10 jaar (9%)
vanaf de prehistorie (7%)
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 12:21
Reden: ivm oude forumarchief hahaha
% gewijzigd
Zo'n tien jaar hier, met tussenpozen, andere nicks enzo.

Wel met een "groepje" hier weggegaan ivm herkenbaarheid en jarenlang buiten het forum om gekletst en uiteindelijk IRL vriendinnen geworden.

Maar de diversheid van het forum blijft trekken...
Das waar Willem, hoewel ik het nu nog wel leuk vind, anders zou ik niet meer rondhangen hier. Wel minder dan vroeger, dat dan weer wel.

Wat zo handig was aan die boom-structuur in combinatie met een klein forum, was dat je in een oogopslag het hele forum bij kon lezen . Dat zou nu niet meer werken
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Inderdaad. Die structuur was heel handig. Maar toen was het forum lang niet zo groot als nu. En waren er veel minder mensen. Minder bemoeizucht van de angels ook. Toen was het echt ons kent ons.
Hier, kijk eens. Het laadt wel wat traag,
Vroeger durfde ik nooit te posten. Eerst een jaar ingelezen op 1 topic en daar gaan schrijven. Toen heel voorzichtig bij een kletsgroepje Leuters. En pas heel lang verder durfde ik pas overal te posten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:willem1959 schreef op 16 juli 2010 @ 09:40:

Hier, kijk eens. Het laadt wel wat traag,haha! Gewoon nog topics over windows 98 en diskettes!
ik mag van mijzelf niet meer in het archief kijken, ben ik zo een dag mee zoet
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ooooh maar dat oude forum ken ik ook nog wel! Had toen een andere nick, maar las alleen maar mee. Heb volgens mij nooit gepost en zou ook niet meer weten wat mn nick was.
Perfectionisme is niet perfect...
Ik lees al heel lang mee, ben begonnen met posten toen het forum nog zwart wit was (qua layout dan hè ).

Ben ondertussen onder mijn vierde nick aan het schrijven.

Maar hoe lang ik nu al rondhang op het forum, dat weet ik niet.
quote:borodini schreef op 16 juli 2010 @ 09:10:

[...]

En als er 40 nieuwe berichten waren dan was er een rel. hahahaha dat waren nog eens tijden

ghe, das leuk !

En Ik heb Yasmijn gevonden met een knots van een spel-fout ! Kunnen we haar met terugwerkende kracht nog aan de taalschandaalpaalaward hangen ( was dat het woord ? ) :

Vorige berichtVolgende berichtReageren Door yasmijn op Donderdag, 25 september 2003 - 11:25:

Ik snap zowiezo niet wat men steeds wil met bewijzen. Wetenschappers zijn geinteresseerd in begrijpen, niet in bewijzen. Ze gooien een theorie net zo makkelijk weer overboord als hij gefalsificeerd is, dan komt er weer een nieuwe. Wat evolutie betreft, Darwin heeft dat nooit bedoeld als een ijzeren waarheid, maar als een theorie waarmee je een ontwikkeling die je ziet zou kunnen verklaren. De volgende stap is om dat grove verhaal dan mooier te maken en de nuances aan te brengen en/of te vinden waar het niet waar is. Enfin, geen enkele theorie is een feit. Een feit is dat als je je kop eraf laat hakken dat je dan dood gaat.

Yassemien toch ! Foei !
anoniem_554 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 10:43
Reden: 2 spelfouten zelfs !
% gewijzigd
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat??? Uit 2003??

Wel een hele mooie post, erg slim ook. Daarom zijn de TYPO's geaccepteerd

En ik ben het forumfossiel ben ik bang.

Ik ben er denk ik vanaf dag 1. Ach, wat was dat leuk, als je een dag weg was geweest waren er soms wel 30(!!) nieuwe berichten (dus geen topics, maar postings) en dat was veel!

En als er een rel was, deed iedereen mee. En je kende elke forummer.

Die goeie ouwe tijd.
Ja he yasmijn.

Dat was leuk he.

Vroeger......*zucht*
quote:willem1959 schreef op 16 juli 2010 @ 09:15:

Maar toen was het wel leuk en overzichtelijk.

Sluit me hierbij aan. Het was inderdaad leuker en overzichtelijker.

Je kende dan ook de meesten wel die deelnamen aan het forum. Gaf meer verbondenheid en connectie dan het forum in zijn huidige grotere vorm.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik vond het toen gezellig, maar nu nog steeds moet ik zeggen. Ik "ken" veel forummers van Avator (raak ook helemaal in de war als mensen die gaan veranderen) en lees en leef soms met veel mensen mee.

Blijf het hier een heel warm bad vinden, hoe groot het nu ook is
En ik ben hier zeker al tien jaar. Hoewel ik er met tussenpozen wel eens een tijd tussenuit knijp.
Ik schrijf mee sinds ik zwanger was van de eerste nu ruim 5 jaar dus. Ik ben compleet anoniem omdat ik heel vaak van nick wissel. De naam gewoon nog niet gevonden

Eerlijk gezegd wil ik ook geen bekende forrumer worden ook, maar waarom dat weet ik dan weer niet.

Ik lees veel (gewoon voor de lol/sensatie/intresse) en reageer soms. Ben onzeker over mijn eigen reacties want hoewel ik anoniem ben trek ik een aanval wel persoonlijk aan.
Nou, aanvallen aan mij gericht interesseren mij geen reet.
Het zou ook wat zijn als je daar wakker van moet liggen. Maar ik snap op zich zakdoekje wel. Ben je aan het discussiëren wordt er ineens op de man gespeeld. Erg irritant.
Ik ben zeker nog geen oude rot, aangezien ik pas (bijna) 1 jaar actief meeforum (maar daarvoor las ik al wel behoorlijk lang mee), maar aangezien ik een olifantengeheugen heb voor nutteloze feitjes voelt het wel al als 100 jaar.

Toch vind ik het knap dat sommige mensen hier al heel lang forummen, want bij mij slaat de forummoeheid en verveling nu al wel wat toe, aangezien je na een tijdje steeds dezelfde topics en mensen voorbij ziet komen.

Hoe doen jullie dat toch?
quote:iris1969 schreef op 16 juli 2010 @ 12:01:

Ik ben zeker nog geen oude rot, aangezien ik pas (bijna) 1 jaar actief meeforum (maar daarvoor las ik al wel behoorlijk lang mee), maar aangezien ik een olifantengeheugen heb voor nutteloze feitjes voelt het wel al als 100 jaar.

Toch vind ik het knap dat sommige mensen hier al heel lang forummen, want bij mij slaat de forummoeheid en verveling nu al wel wat toe, aangezien je na een tijdje steeds dezelfde topics en mensen voorbij ziet komen.

Hoe doen jullie dat toch?ik heb geen leven
Hier nog een meelezer. Ik lees al een jaar of 7 mee, en ken het oude forum uit de post van Willem dus ook nog.

353 dagen geleden heb ik een nick aangemaakt maar ik maak er niet zo heel veel gebruik van

Helemaal geweldig om terug te zien..ook namen die ik nog herken!!

Zucht..die goeie ouwe tijd...met name het leuter-topic op de seks pijler.
ohh dat archief.. mischien vind ik mezelf nog terug...
Sinds 2003 actief onder de naam Mimsey.

Darvoor meelezer en incidenteel poster onder de nicks Nevel en Vlinder-v. Ofzoiets.

Inderdaad Spinoza, Allehens, Int, Dekatmetdehoed, Compli... dat waren nog eens namen. Ernstig onder de indruk was ik in den beginne, als zij in een discussie het woord tot mij richtten. Ik bestond in forumland.

Dat had ik natuurlijk ook bij jou, Yas,
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven