Samsung Diva of Corby
vrijdag 16 juli 2010 om 16:54
Hallo Allemaal,
Ik wil graag een nieuwe telefoon maar ik twijfel tussen de Samsung Diva en de Corby. Ik wil wel gewoon kunnen internetten op mn telefoon om bijvoorbeeld op het forum te zitten .
Op internet heb ik al een beetje gekeken maar ik kan niet echt veel vinden over de toestellen. Hebben jullie ervaring met 1 van de telefoons en wat zijn de voor en na delen?
Bedankt
Ik wil graag een nieuwe telefoon maar ik twijfel tussen de Samsung Diva en de Corby. Ik wil wel gewoon kunnen internetten op mn telefoon om bijvoorbeeld op het forum te zitten .
Op internet heb ik al een beetje gekeken maar ik kan niet echt veel vinden over de toestellen. Hebben jullie ervaring met 1 van de telefoons en wat zijn de voor en na delen?
Bedankt
vrijdag 16 juli 2010 om 17:09
Een vriendin van me verkoopt toevallig haar Samsung Corby, ze is er altijd erg blij mee geweest maar ze wou nu kunnen pingen, dus is overgegaan op een Blackberry. Ben je op zoek naar een nieuw, of tweedehans toestel?
De voor en nadelen weet ik dus niet verder, ik dacht ik meld je dit ff voor als je interesse hebt in een tweedehands toestel.
De voor en nadelen weet ik dus niet verder, ik dacht ik meld je dit ff voor als je interesse hebt in een tweedehands toestel.

vrijdag 16 juli 2010 om 17:09
Een vriendin van me verkoopt toevallig haar Samsung Corby, ze is er altijd erg blij mee geweest maar ze wou nu kunnen pingen, dus is overgegaan op een Blackberry. Ben je op zoek naar een nieuw, of tweedehans toestel?

vrijdag 16 juli 2010 om 17:14
Als je echt wilt internetten en forummen zou ik gewoon voor een smartphone gaan. Ik heb zelf een Diva en die is leuk om te bellen en te smsen, maar that's it. Internet kun je wel gebruiken, maar het kleine schermpje lijkt mij daar niet optimaal voor. Als je toch echt een Corby óf een Diva wil zou ik voor de Diva gaan. Die is iig mooier en de Corby is volgens mij ook met touchscreen en dat is sowieso ruk. Heb daardoor ook m'n Star ingeruild voor de Diva. Lang leve het toetsenbord!
vrijdag 16 juli 2010 om 17:32

http://link.marktplaats.nl/361635533
Ik weet niet of ik die link hier überhaupt mag plaatsen, maar anders hoor ik het wel. Weet er verder het fijne niet van, alleen dat het toestel er nog goed uitziet.