iPad vanaf vrijdag te koop

19-07-2010 16:33 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, vrijdag is het zo ver, dan is de iPad van Apple in Nederland verkrijgbaar. Het lijkt me een supermooi ding maar wel prijzig, vanaf 499 euro voor de simpelste uitvoering. Is er hier iemand die er eentje heeft of ermee heeft gewerkt? Is het zo leuk als het eruitziet en is het het geld waard denk je? Ik zou er best een willen maar ik vind het wel veel geld voor iets wat niet 'nodig' is. Maar ja mijn iPhone heb ik ook niet echt nodig strikt genomen en die gebruik ik heel veel voor van alles, behalve om te bellen.
Ik wilde er ook een maar volgens mij is hij te zwaar om echt handig te zijn. Ik wil er eigenlijk alleen mee internetten en de foto's doen enzo. Kan ik volgens mij beter een lollig mini-laptoppie aanschaffen toch?
Ik wil er ook graag een maar ik weet nog niet wat het gaat kosten om een abonnement af te sluiten om online te kunnen. In principe kan ik ook alles op mijn iphone doen. Om nou twee abo's te hebben en nog een computer is wel wat overdreven. Toch lijkt het me zo leuk!
Ik zie er het nut niet van in...een ai-pet...zonde geld
Wat ik ervan begreep heeft een standaard iPad een wifi aansluiting dus als je thuis al draadloos internet hebt dan kun je er 'gratis' mee internetten. De duurdere modellen hebben ook 3G daarmee kun je een mobiel internet afsluiten. Dat lijkt mij sowieso niet zo erg aantrekkelijk, op mijn iPhone werkt de 3G bepaald niet optimaal door de netwerkproblemen van T-Mobile.
Ik heb 'm al een tijdje. Hij is handiger dan een laptop wat betreft internetten op de bank of in bed. :-)
Is de iPad goedkoper dan de iPhone 4??
Ik ken ook een aantal mensen die hem hebben en het is echt een te gek apparaat Zeker als je van de gadgets bent
Ik vind de Ipad net niks.. het vervangt geen laptop en geen telefoon. Btje tussen het tafellaken en servet dus.

Het ziet er leuk uit (heb er 1 in mn handen gehad van mn zwager) maar ik doe het niet. (heb bovendien net een nieuwe laptop)
quote:schorpioentje29 schreef op 19 juli 2010 @ 16:44:

Wat ik ervan begreep heeft een standaard iPad een wifi aansluiting dus als je thuis al draadloos internet hebt dan kun je er 'gratis' mee internetten. De duurdere modellen hebben ook 3G daarmee kun je een mobiel internet afsluiten. Dat lijkt mij sowieso niet zo erg aantrekkelijk, op mijn iPhone werkt de 3G bepaald niet optimaal door de netwerkproblemen van T-Mobile.

3G op m'n Iphone werkt ook niet optimaal (ook T-Mobile)

Je zou bij een Pad toch ook wel een abo moeten nemen dan? Heb geen idee eigenlijk. Heb nl geen draadloos internet hier maar ouderwets kabel en desktop.
Hij heeft er ook èèntje!!

quote:MMMG schreef op 19 juli 2010 @ 16:48:

Ik ken ook een aantal mensen die hem hebben en het is echt een te gek apparaat Zeker als je van de gadgets bent

Jaaa ik ben van de gadgets

Lijkt me echt een superding! Ook voor e-books denk ik..
quote:Brummetje schreef op 19 juli 2010 @ 16:46:

Is de iPad goedkoper dan de iPhone 4??

De luxere versie is 799 euro. Valt dus wel mee.

Overigens zou ik wel wachten met de aanschaf. Ik verwacht dat ze het uiterlijk nog wel aan gaan passen naar de iPhone 4...
Ik heb laatst op het strand met zo'n ding gezeten. Door de zon kon ik niets op het scherm zien. Het enige wat ik kon zien waren allemaal vette vinger strepen.
quote:Brummetje schreef op 19 juli 2010 @ 16:46:

Is de iPad goedkoper dan de iPhone 4?? Met ipad kun je niet bellen, iphone wel
Ik had er al één. Een tijdje geleden had een leverancier er een aantal in de aanbieding.

Ik vond het een geweldig hebbeding en na een week was ik hem al helemaal beu

Het is geen laptop, het is gewoon een grote mobiele telefoon waar je niet mee kan bellen maar met veel mogelijkheden voor spelletjes, internet en andere Apple applicaties.

Mooi, maar niet erg handig.
Ik zie de toegevoegde waarde niet, heb al een iPhone en laptop en ben bepaald geen gadgetfreak.
Mijn vriend is helemaal gek van Apple. Hij gaat de iPad morgen kopen. 't Lijkt mij een heel apart 'ding'.

In bed lijkt 't me handig. Wij kijken nu op zijn iPhone heel vaak Youtube en dan is zo'n iPad handiger.

Maar eigenlijk is het een beetje een doorgefokt apparaat van Apple vind ik.

Wat komt hierna denk ik dan?

Zou het storm lopen morgen?
anoniem_74944 wijzigde dit bericht op 23-07-2010 00:26
Reden: ipad/Ipad/iPad dus
% gewijzigd
En...hij heeft h'm.

Hij is gááf! Héél gaaf!
Hi S, ik heb hem ook al een paar weekjes in huis en ben er wel enthousiast over. Met wifi gratis internet i.d.d. en over de zwaarte niks aan te merken. Je kunt hem prime in de hand houden zonder een lamme arm te krijgen.

Verder zitten er veel mogelijkheden op (heb inmiddels een boekje aangeschaft om zo het optimale uit het ding te halen).

van mijn laatste centen zou ik zo'n ding niet kopen, maar voor de

' heb' erg leuk.

Als je vragen hebt.... geef een gil.
Mooie gadget, maar eigenlijk van weinig meerwaarde. Heb ook de Ipod touch en da's ook handig voor in je zak. Met een Ipad sleep je altijd.
Op m'n werk hebben we er al een tijdje een liggen maar ik vind er eerlijk gezegd niet zo veel aan, hoor! Geef mij maar gewoon een laptop en een mobiele telefoon.
Deze meid zit er nu op eentje te typen.hij is leuk!!
Ik heb er ook een!Lekker filmpjes gekeken op RTL gemist ( nu ook geschikt voor IPad) en vind de gratis Winnie de Pooh versie die je bij Ibook krijgt in de AppStore lekker lezen.

Het is een overbodig hebbeding maar ga niet op vakantie dus heb mezelf kado gegeven ;)

Vraag me wel af hoeveel mensen hier de 3G versie hebben?Ik vind die abo's te duur en heb IPhone dus geen 3G versie gekocht.

Trouwens,wie weet er een mooie hoes?Ben nog op zoek.
Je kan er helaas geen gewone sim kaart in doen, je hebt een mini sim kaart nodig. Wat je wel kan doen is om een simkaart met internet bij te knippen, hoe je dat doet:

mini simkaart maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven