Vraag Open Office

21-07-2010 10:53 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook al op een ander forum gepost, maar hier is het wat drukker denk ik:

Ik ben aan het worstelen in Open Office om een template te maken en het lukt niet.

Het resultaat moet zijn: kaartjes van 13 cm breed en 2,5 cm hoog. Hiervoor wil ik een sjabloon maken in Open Office, dat ik kan samenvoegen met het te printen bestand. De randen moeten ook worden meegeprint, om een snijlijn te hebben.

Het meest makkelijk leek me om een etiket of visitekaartje om te bouwen naar de gewenste afmetingen, maar de afmetingen die ik invoer worden niet vastgehouden.

Heeft iemand een idee om dit voor elkaar te krijgen? Alvast bedankt!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Waarschijnlijk heb je zelf al wel gegoogeld maar ik vond deze handleiding m.b.t. het maken en werken met profielen en sjablonen in Open Office. Het is een pdf file van de makers van Open Office zelf. Misschien heb je er wat aan.

Handleiding
Bedankt voor je reactie. Ik had al zoiets gevonden, maar daarmee lukt het me ook niet om het juiste formaat te krijgen.

Ik heb nu een tabel gemaakt met de juiste afmetingen, dit lijkt wel een goede oplossing te zijn.

Nu nog proberen samen te voegen met het gegevensbestand, maar dat zou moeten lukken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven