iPad vanaf vrijdag te koop

maandag 19 juli 2010 om 16:33

Hallo dames, vrijdag is het zo ver, dan is de iPad van Apple in Nederland verkrijgbaar. Het lijkt me een supermooi ding maar wel prijzig, vanaf 499 euro voor de simpelste uitvoering. Is er hier iemand die er eentje heeft of ermee heeft gewerkt? Is het zo leuk als het eruitziet en is het het geld waard denk je? Ik zou er best een willen maar ik vind het wel veel geld voor iets wat niet 'nodig' is. Maar ja mijn iPhone heb ik ook niet echt nodig strikt genomen en die gebruik ik heel veel voor van alles, behalve om te bellen.

zaterdag 24 juli 2010 om 14:14

quote:viva1973 schreef op 23 juli 2010 @ 12:10:
Op m'n werk hebben we er al een tijdje een liggen maar ik vind er eerlijk gezegd niet zo veel aan, hoor! Geef mij maar gewoon een laptop en een mobiele telefoon.
Same here. Voor m'n werk kom ik regelmatig in de VS en had het ding al maanden geleden kunnen kopen. Maar ik zou niet weten wat ik ermee moet. Ik vind 't te zwaar om bijvoorbeeld te gebruiken als eReader (heb ik sowieso al), ook is backlight niet ideaal om lang te lezen. Vond het ook niet handig met blindtypen.
Doe mij maar idd een smartphone + laptop.
                    Op m'n werk hebben we er al een tijdje een liggen maar ik vind er eerlijk gezegd niet zo veel aan, hoor! Geef mij maar gewoon een laptop en een mobiele telefoon.
Same here. Voor m'n werk kom ik regelmatig in de VS en had het ding al maanden geleden kunnen kopen. Maar ik zou niet weten wat ik ermee moet. Ik vind 't te zwaar om bijvoorbeeld te gebruiken als eReader (heb ik sowieso al), ook is backlight niet ideaal om lang te lezen. Vond het ook niet handig met blindtypen.
Doe mij maar idd een smartphone + laptop.

zaterdag 24 juli 2010 om 14:15

zondag 25 juli 2010 om 00:29

quote:Cherke schreef op 24 juli 2010 @ 09:59:
Ik heb er ook een!Lekker filmpjes gekeken op RTL gemist ( nu ook geschikt voor IPad) en vind de gratis Winnie de Pooh versie die je bij Ibook krijgt in de AppStore lekker lezen.
Het is een overbodig hebbeding maar ga niet op vakantie dus heb mezelf kado gegeven
Vraag me wel af hoeveel mensen hier de 3G versie hebben?Ik vind die abo's te duur en heb IPhone dus geen 3G versie gekocht.
Trouwens,wie weet er een mooie hoes?Ben nog op zoek.
Ik heb een leren hoes, beetje agenda-idee. Erg mooi en handig. Bij de Mediamarkt gekocht voor 30 euro geloof ik. Koop in ieder geval niet de hoes van Apple, die wordt echt heel snel vies... Die van mij ligt al in een la.
Wat ik trouwens nog minder vind, is de Appstore. Die vind ik op de iPhone vele malen overzichtelijker.
                    Ik heb er ook een!Lekker filmpjes gekeken op RTL gemist ( nu ook geschikt voor IPad) en vind de gratis Winnie de Pooh versie die je bij Ibook krijgt in de AppStore lekker lezen.
Het is een overbodig hebbeding maar ga niet op vakantie dus heb mezelf kado gegeven
Vraag me wel af hoeveel mensen hier de 3G versie hebben?Ik vind die abo's te duur en heb IPhone dus geen 3G versie gekocht.
Trouwens,wie weet er een mooie hoes?Ben nog op zoek.
Ik heb een leren hoes, beetje agenda-idee. Erg mooi en handig. Bij de Mediamarkt gekocht voor 30 euro geloof ik. Koop in ieder geval niet de hoes van Apple, die wordt echt heel snel vies... Die van mij ligt al in een la.
Wat ik trouwens nog minder vind, is de Appstore. Die vind ik op de iPhone vele malen overzichtelijker.

zondag 25 juli 2010 om 09:58

Ik heb een transparant hoesje erom heen als je hem gebruikt en dan nog zo'n softe hoes in een kleurtje voor op te bergen.
Ben er nog steeds helemaal blij mee en tis inderdaad een gadget. Maar wel leuk voor buiten in de tuin of op de bank.
Voelt toch heel anders in de hand dan een laptop.
Ook geen 3G gekocht omdat dit wel erg duur was. Tis wel goed zo ik heb de middelste versie.
Toen ik hem vrijdag kocht bij de mediamarkt stonden er echt nog veel. En dat was al tegen sluitingstijd.
                    Ben er nog steeds helemaal blij mee en tis inderdaad een gadget. Maar wel leuk voor buiten in de tuin of op de bank.
Voelt toch heel anders in de hand dan een laptop.
Ook geen 3G gekocht omdat dit wel erg duur was. Tis wel goed zo ik heb de middelste versie.
Toen ik hem vrijdag kocht bij de mediamarkt stonden er echt nog veel. En dat was al tegen sluitingstijd.

zondag 25 juli 2010 om 10:23

Over er nog steeds blij mee zijn:
Ik heb de iPad inmiddels 3 weken (gekocht in Duitsland) en ben er nog steeds heel erg blij mee. Gebruik de laptop en iPhone steeds minder, omdat de iPad veel prettiger werkt. Handzamer dan laptop en groter als iPhone. Ook interrnetten is prettiger.
Maar goed, moet wel bekennen dat ik een gadgetfreak ben...
                    Ik heb de iPad inmiddels 3 weken (gekocht in Duitsland) en ben er nog steeds heel erg blij mee. Gebruik de laptop en iPhone steeds minder, omdat de iPad veel prettiger werkt. Handzamer dan laptop en groter als iPhone. Ook interrnetten is prettiger.
Maar goed, moet wel bekennen dat ik een gadgetfreak ben...

zondag 25 juli 2010 om 13:33

zaterdag 31 juli 2010 om 20:49

Ik heb hem al een paar maaden in huis. Import. En ik vroeg me ook af waarom we hem moesten hebben. We hebben een laptop en vriend heeft een iphone. Ik zag het nut er niet van in. Maar jezus, wat is dat ding fijn zeg! Hij ligt hier standaard op de bank. Ff snel iemand iets laten zien op internet, snel het weer kijken of fff smorgens het nieuws lezen of de krant. Echt geweldig! Ik kan niet meer zonder. En dan heb ik het nog niet over het eindeloze aanbod aan spelletjes. Ik kan me er echt uren mee vermaken. Hij is razendsnel opgestart, knopje indrukken en gaan! Ook op vakantie buiten heb ik prima spelletjes kunnen spelen en kunnen internetten via wifi op de camping. Heerlijk ding en ik kan niet meer zonder. Meenemen gaat overigens ook prima. Heb er een doorzichtige, plastic hoes omheen aan de achterkant en een ipad sok voor tijdens meenemen. Via deal extreme besteld en kost geen drol. Inmiddels zitten we zelfs te denken om er nog 1 te nemen, want het is hier soms ruzie. Overigens is ie ook ideaal voor op het toilet. Onze wifi komt ook daar dus lekker forummen gaat gewoon door. En dit is ook op de ipad tetikt