ik heb sinds kort Vista, ben er best tevreden mee, alleen de firewall heeft mij nog niet toegestaan om azureus te installeren.... er is een java-probleempje vermeldt ie dan, dat zogenaamd ontbrekende onderdeel heb ik wel weten te downloaden maar ik weet niet hoe ik dat nu verder moet aanpakken.
En nog een vraagje: ik heb de trialversie van MS Word nu bijna opgebruikt, waar kan ik hééééél goedkoop aan een licentie komen? Ik ken surfspot, maar is er ook iemand die mij kan tippen over een nóg goedkopere manier, gratis, snappiewel?
Tja, wat je laatste vraag betreft maak je denk ik een redelijke kans als je een Google-opdracht loslaat waarin zowel de woorden "MS Word" als "crack" voorkomen... Kan je die firewall niet platgooien trouwens?
Kijk eens naar Open Office , site is een open source van SUN en werkt prima. Ik heb nu Office Student, echter heb het probleem dat in de VS geen Nederlandse spel checker wordt toegevoegd.
ik heb java geinstalleerd, en gecheckt en nog eens en nog eens, en dus ook nog MSVCR71.dll dat ontbrak extra gedownload wat de foutmelding aangaf te missen. Maar verder weet ik het dus niet.