Mozilla verlopen hoe comuter te beveiligen??

30-07-2010 23:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe laptop en waarschijnlijk had ik daarbij een gratis computerbeveiliging. Deze is echter verlopen en nu moet ik het tegen betaling verlengen. Heeft iemand tips om daar onderuit te komen en een gratis programma te downloaden om zo mijn computer weer beveiligd te krijgen tegen allerlei virussen e.d.?

Alvast bedankt!
quote:suzy_q007 schreef op 30 juli 2010 @ 23:43:

Beste mensen,

Ik heb een nieuwe laptop en waarschijnlijk had ik daarbij een gratis computerbeveiliging. Deze is echter verlopen en nu moet ik het tegen betaling verlengen. Heeft iemand tips om daar onderuit te komen en een gratis programma te downloaden om zo mijn computer weer beveiligd te krijgen tegen allerlei virussen e.d.?

Alvast bedankt!Niet betalen en een gratis programma downloaden. bv AVG
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik heb tijden lang avast gehad beviel prima

inmiddels heb ik webroot die is wel betaald maar niet zo duur
Ik lees de hele tijd mozzarella.....
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 31 juli 2010 @ 00:01:

Ik lees de hele tijd mozzarella..... Ik zeg zelfs dat ik Mozzarella firefox heb
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar TO, Mozilla kan niet verlopen hoor is gewoon een gratis browser. AVG bevalt mij ook heel goed.
quote:eefje1980 schreef op 31 juli 2010 @ 00:10:

Maar TO, Mozilla kan niet verlopen hoor is gewoon een gratis browser. AVG bevalt mij ook heel goed.niets aan toe te voegen
bedankt voor de reacties dusverre. Toch krijg ik in de rechterhoek van mijn laptop elke keer een melding dat het verlopen is en dat mijn computer niet meer beveiligd is.

Sorry mensen het is McAffy ipv Mozilla (dombo die ik ben!)

Ik vond de opmerking Mozarella leuk..kan 't me wel voorstellen als je zo scannend een pagina leest hahaha!
Hier Avast, gratis en werkt prima.
quote:suzy_q007 schreef op 31 juli 2010 @ 00:16:

bedankt voor de reacties dusverre. Toch krijg ik in de rechterhoek van mijn laptop elke keer een melding dat het verlopen is en dat mijn computer niet meer beveiligd is. !Wat heb je nou al gedaan dan?
Mozilla is idd een browser, net als google chrome. Maar misschien heb jij daar ook een virus scanner van???

Ik gebruik daarvoor Avira, af en toe ff uploaden en dan scannen.

Werkt bij mij prima. Maar kom verder niet op vage sites, download geen vage dingen en klik geen vage links in msn aan.
Weet er ook iemand een gratis beveiliging voor de Mac?
ik dacht dat het Mozilla was....dat is inderdaad mijn browser...maar de beveiliging is/ was van McAfey. Ik heb begrepen dat McAfey de beste beveiligingprogramma is...vind het jammer dat deze niet gratis is
Een goed alternatief is Avast! . Eén van de betere gratis virusscanners.

Ik zeg: Doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven