Mozilla verlopen hoe comuter te beveiligen??
vrijdag 30 juli 2010 om 23:43
Beste mensen,
Ik heb een nieuwe laptop en waarschijnlijk had ik daarbij een gratis computerbeveiliging. Deze is echter verlopen en nu moet ik het tegen betaling verlengen. Heeft iemand tips om daar onderuit te komen en een gratis programma te downloaden om zo mijn computer weer beveiligd te krijgen tegen allerlei virussen e.d.?
Alvast bedankt!
Ik heb een nieuwe laptop en waarschijnlijk had ik daarbij een gratis computerbeveiliging. Deze is echter verlopen en nu moet ik het tegen betaling verlengen. Heeft iemand tips om daar onderuit te komen en een gratis programma te downloaden om zo mijn computer weer beveiligd te krijgen tegen allerlei virussen e.d.?
Alvast bedankt!
vrijdag 30 juli 2010 om 23:50
quote:suzy_q007 schreef op 30 juli 2010 @ 23:43:
Beste mensen,
Alvast bedankt!Niet betalen en een gratis programma downloaden. bv AVG
Beste mensen,
Alvast bedankt!Niet betalen en een gratis programma downloaden. bv AVG
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 31 juli 2010 om 00:16
bedankt voor de reacties dusverre. Toch krijg ik in de rechterhoek van mijn laptop elke keer een melding dat het verlopen is en dat mijn computer niet meer beveiligd is.
Sorry mensen het is McAffy ipv Mozilla (dombo die ik ben!)
Ik vond de opmerking Mozarella leuk..kan 't me wel voorstellen als je zo scannend een pagina leest hahaha!
Sorry mensen het is McAffy ipv Mozilla (dombo die ik ben!)
Ik vond de opmerking Mozarella leuk..kan 't me wel voorstellen als je zo scannend een pagina leest hahaha!
zaterdag 31 juli 2010 om 08:24
zaterdag 31 juli 2010 om 09:39