Mijn konijntje is dood

31-07-2010 11:46 34 berichten
Als ik nu buiten zit is er geen konijntje meer dat als een gek om mijn voeten heen rent
Alle reacties Link kopieren
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 11:46:

Als ik nu buiten zit is er geen konijntje meer dat als een gek om mijn voeten heen rent wat zielig, wat is er gebeurd?
Hoe oud is je konijn geworden en waardoor is het gestorven?
Aaaw, da's naar voor je! Dikke van mij.
Wat verdrietig.

Sterkte
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Ze was al wat ouder. Gisteren was nog alles in orde, vanmorgen lag ze dood voor de deur
Negen jaar is ze geworden
Same here, en same in huize Twompie. Kutzooi. We weten hoe je je voelt, het is een groot verdriet, zonder dramatisch te willen doen. Bij mij is het nu twee weken geleden en ik jank er nog steeds om. Sterkte!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC
Gaat niet goed op het konijnenfront.
Over anderhalf uur moet ik al in het dierencrematorium zijn en dan is ze echt helemaal weg
Ach Lore, wat erg!

Heel veel sterkte, wat zul je je knijntje missen...

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 12:03:

Over anderhalf uur moet ik al in het dierencrematorium zijn en dan is ze echt helemaal weg

Ze is nooit helemaal weg Lore, ze zit voor altijd in je hart en je herinneringen.

Maar ik weet hoe moeilijk en verdrietig het is de eerste tijd...

Grote nogmaals.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Very Cherry schreef op 31 juli 2010 @ 11:52:

Same here, en same in huize Twompie. Kutzooi. We weten hoe je je voelt, het is een groot verdriet, zonder dramatisch te willen doen. Bij mij is het nu twee weken geleden en ik jank er nog steeds om. Sterkte!

En ook van de week bij Sarah Scott.

Sterkte allemaal
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Loreyi schreef op 31 juli 2010 @ 12:03:

Ik vind het zelf ook heel erg als ik een dier verlies, maar weet wel dat je dier blijft bestaan in je gedachten.

De eerste dagen kan het heel zwaar zijn. Maar juist dan weet je dat je veel van haar gehouden hebt.

Viva naar de knoppen.
quote:Soulcats schreef op 31 juli 2010 @ 12:06:

[...]

Ze is nooit helemaal weg Lore, ze zit voor altijd in je hart en je herinneringen.

Maar ik weet hoe moeilijk en verdrietig het is de eerste tijd...

Grote nogmaals.

Mooi gezegd En het is waar. Ik denk nog regelmatig aan mijn kat die inmiddels alweer 4 jaar weg is.

Een dier verliezen is het enige nadeel aan het hebben van dieren. Sterkte!
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Dank jullie wel allemaal

Over een half uur moet ik vertrekken. Konijntje staat naast me in een doos - maar goed dat ik gisteren nieuwe schoenen heb gekocht - dus ik kan nog even naar dr kijken. Ze stinkt een beetje.
Ze ligt er wel heel lief bij
Man, ik zit te brullen hier. Mijn lieve, lieve, kleine konijntje
Ach lieverd wat helemaal klote..

Veel sterkte zo meteen, lief dat je haar een waardig afscheid gaat geven. Inderdaad SarahScott, VeryCher en ik ook in de afgelopen 2 weken allemaal een gebroken konijnenmoederhart.

Ja het is een dier en geen mens maar sjeezus wat is het verdrietig als je afscheid moet nemen van je stampertje.

Sterkte!
Dank je wel Twomp, voor jou ook een dikke knuffel En Sarah Scott natuurlijk ook.

Ik vertrek nu naar t crematorium. Ben een beetje misselijk van al dat gejank
Ja herkenbaar, zo'n naar buikgevoel en weeïg misselijk.

Zal nog wel even duren maar jou verdriet eert je knijntje. Hij/zij heeft blijkbaar veel voor z'n baasje betekend en dat laat je zien, geef niets dus. Is juist lief
Het is zeker konijn op haal tijd, bij mijn zus ook al.

Gisteren nog lekker hollen in de tuin en vandaag dood in het hok.......
het is te heet geweest voor de nijnen, daar kunnen ze niet tegen, teveel groene vliegen en die zijn ook dodelijk
Ach alweer een konijnenvriendje wat er niet meer is :(

Het is wel vaak raak de laatste tijd. Dat zal mede ook wel komen door de warmte helaas.

Heel veel sterkte hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven